2016年2月16日星期二

二人世界金猴年 + 情人節 (附食譜)

眨吓眼話咁快又過咗個農曆新年!
好感恩羊年有咗123,期待猴年同佢地見面~ ^^
依個金猴年係我 + Mr.T 最後一個二人世界農曆年,
所以我今年有好好把握時間蒸糕煮開年飯慶祝,
下一個農曆年雞年123出咗世,到時莫講話煮開年飯,
我唸蒸底年糕我都未必有時間.........

開年飯 盆菜 年年有餘 盆滿砵滿 農曆新年
所以趁今年仲得閒,初二煮多一次盆菜來作開年飯! ^^


一陣再講餐開年飯.......年廿九之前,就緊係先蒸糕啦!


桂花馬蹄糕 馬蹄糕 農曆新年
唔鍾意食馬蹄既我,例牌整咗大底桂花馬蹄糕比Mr.T 阿姨~


今年d新鮮馬蹄大粒好多,但批皮時仍然容易甩手飛脫! 我仍然好憎批馬蹄皮!!

晶瑩桂花馬蹄糕食譜click here~


素蘿蔔糕 農曆新年
素蘿蔔糕都係比Mr.T 阿姨既~

素蘿蔔糕食譜click here~


蘿蔔糕 年糕 農曆新年
再來蒸咗2底勁多料臘味蘿蔔糕 + 2底糖蜜年糕送比餐館兩位老師傅~
(V媽媽話我唔准食蘿蔔糕,所以我另外只蒸咗1底年糕比自己.......)

蘿蔔糕食譜click here~

糖蜜年糕食譜click here~


Bosch Kitchen Machine 廚師機
蒸糕好幫手1號: BOSCH~ 話咁快就將2大碌蘿蔔刨成絲 ^^
不過年年用...但年年都唔記得個刨點安裝! =P 年年都要睇返說明書 LOL


Miele 蒸爐
蒸糕好幫手2號: Miele~ 雖然已經唔係第一年用佢來蒸糕,
但每次用佢來蒸糕,都忍唔住要讚吓佢! 以前要同一時間蒸4底糕,
就要大陣象一次過開哂4個爐頭,仲要動用4個大煲/大鑊......
而家一次過入哂Miele 就攪掂,實在太正嘞!!!!! ^^


老師傅們大讚我整既糕好食,仲送咗回禮比我呢! 多謝啊~ ^^


今年年廿九Glasgow 喺City Centre 有大型中國特色表演慶祝金猴年,
不過當日橫風橫雨天氣太差,Mr.T 唔比我去睇.........

雖然我依度無乜農曆年氣氛,我又無返香港過年,
不過V媽媽年年都會買年桔年花傳相比我睇,等我感染一下~
今年盆桔靚仔到暈! 又壯又多桔,過完年鹹柑桔有著落了! ^^


仲有五代同堂,V媽媽好好心機綁埋絲帶~


大束串串金 + 大盆水仙,不過V媽媽話今年年花比較遲開.......


開年飯 農曆新年
V媽媽除咗傳年桔年花比我睇之外,仲傳來佢地餐豐富開年飯引我!!!!!!!


開年飯 農曆新年
2個人好豐富,好鬼jealous~~~~~~ >_<


有咗BB後好容易攰,蒸糕都要整吓坐吓...今年無煮團年飯,
大年初一我例牌食齋~

南乳炆齋食譜click here~


開年飯 盆菜 年年有餘 盆滿砵滿 農曆新年
年初二就煮餐盆滿砵滿年年有餘開年飯! ^^


蛋餃 蛋角 金元寶
今年依個盆菜我加咗6隻"金元寶" (黃金蛋餃),好意頭嘛! ^^

蛋餃做法(參考食譜)click here~


盆菜 盆滿砵滿 農曆新年
今年盆菜裡面既餸菜同已往大同小異........

- 鮑汁炆鮑魚海參蠔豉花菇

- 南乳枝竹豆卜炆豬腩肉

- 芹菜炒砂爆魚肚

- 茄汁蝦碌

- 白切雞

- 五香燒鴨

- 炸魚蛋

- 黃金蛋餃 (蛋餃包好後先蒸5分鐘至熟,才和其他煮好餸材放入盆菜內!)

- 雞湯煮蘿蔔 + 生菜 + 西蘭花

咪以為咁大盆盆菜我地今次又要食4日先食得哂喎,
其實今次用依個盆比之前個盆淺,
我煮每道菜既份量亦有相應減少,
雖然仍然有少量多出既餸菜放唔落個盆,
不過今次食咗2.5餐就清哂所有餸菜嘞! ^^

盆菜詳細做法click here~


盆滿砵滿之外,當然要年年有餘啦! ^^
魚一定要頭一次蒸先好味,一餐就KO哂~


初二忙咗一日煮開年飯,初三Mr.T 唔比我再煮飯.......
Lunch reheat 返盆菜喺企食,然後去拍拖睇戲~ ^^


17w 胃口好返dd,不過只限日頭,夜晚胃口仍然麻麻 + 怪味連連.......
所以睇完戲後隨便食咗個簡單意粉就算~


今年情人節適逢初七人日~ 醒咗後本來想出去食早餐,
不過Mr.T 話要留喺屋企等"收件"...好彩件"件"11點零鐘就送咗來! ^^


收完件後我 + Mr.T 去咗屋企附近一間餐廳食情人節午餐~
雖然今年無古堡無fine dining,不過只要同Mr.T 一齊,簡簡單單一餐一樣好味! ^^
(尤其右下果個士多啤梨芝士餅好鬼正!!)


發財樹開花 玉樹
人日兼情人節,屋企棵發財樹啱啱好開夠8朵花喎! Lucky~ ^

祝大家有個豐盛既金猴年,身體健康,日日都開開心心!








4 則留言:

  1. 恭喜發財,祝你同Mr.T身體健康、心想事成、事事如意,Mr.T工作順利,BB三寶精靈活潑、健健康康^^

    回覆刪除
  2. 新年快樂ar,最緊要身體健康!團團圓圓!
    ^_________^

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...