2015年11月3日星期二

Amsterdam Mini Cruise - 11年後舊地重遊 (2015年9月30日)

I amsterdam Amsterdam 阿姆斯特丹

喺郵輪上渡過咗大約17小時,郵輪到達到Amsterdam~ 海關超hea 過關超快,
過完關直接出去搭郵輪公司安排好既旅遊巴出Amsterdam 市中心......


Amsterdam 阿姆斯特丹
由碼頭搭旅遊巴去Amsterdam 市中心,大約需時45分鐘至1小時~


Amsterdam 阿姆斯特丹
架車搖多兩下就恰著咗...到市中心時仲要Mr.T 叫醒我 =P
是日天氣好好,同我地上一次去Amsterdam 時一樣係藍天白雲! ^^


Amsterdam 阿姆斯特丹
Amsterdam 真係十年如一日...到處可見充滿迷幻feel 既店舖! LOL


途經依處覺得似曾相識,有理無理搵人幫我地影返張相先........


返到屋企搵返舊相,原來我地11年前真係喺相同位置影過相! XDDD
(其實感覺無咁耐...睇返相先知係11年前! Time flies~~~)


由於錯過咗早餐時間,第一時間要先去醫肚!!!
好老實...其實我同Mr.T 都覺得,
如果唔係有兩大不良嗜好(嫖 + 毒)的話,Amsterdam 真係去一次就夠!
11年前我地去過Amsterdam 一次,從來都無唸過會舊地重遊此地,
食野係一個好主要因素,比較地道既餐廳通通下午先開門,
但酒吧呀、大麻cafe 呀依d一早就開哂門仲生意興隆,唔想食麥當勞就唯有食依d........




仲有幾碟壽司無影到........


時光倒流11年前...杜莎夫人蠟像館 (好扮唔扮...扮流鶯.....唉....)


Sex Museum (有入到去架! 面紅......)


Torture Museum (酷刑博物館)


荷蘭賣花姑娘


運河觀光船


馬車


三輪車的士 (唔知點解今次去好似唔多覺眼有依d的士?)


連風車都比我地搵到一個! 
(Amsterdam 市中心基本上係無風車既,依個絶無僅有係馬車車夫帶我地去~)


基本上...大部份正常既遊客活動,我地11年前已經做哂.......


食完野後我地即時起程去我地是日既唯一目的地 - I amsterdam 地標~

I amsterdam Amsterdam 阿姆斯特丹
11年前無來過...查實唔知當時有依個地標未?


I amsterdam Amsterdam 阿姆斯特丹
好多人...太多人........


可能因為是日天氣好好,周圍都實在太多人,無論咩野角度都會比其他遊客遮住.....


I amsterdam Amsterdam 阿姆斯特丹
前面影唔到咁就退而求其次影後面啦.......


I amsterdam Amsterdam 阿姆斯特丹
反翻轉咪變返正面囉! XDDDDD


Rijksmuseum (荷蘭國家博物館)前再來一張~


影完地標,行返回頭路........

Amsterdam 阿姆斯特丹
行去緊地標既時候,途經一個market........


Amsterdam 阿姆斯特丹
全部都係賣同花有關既旅行手信,真正花多眼亂!


Amsterdam 阿姆斯特丹
竟然連依樣都有得賣! @@ 不過我相信根本無可能入到其他國家.......


Amsterdam 除咗花多、大麻多之外,芝士都好多! 周街都係芝士店~


Amsterdam 阿姆斯特丹
種類繁多,不過我對芝士麻麻地 =P


Amsterdam 阿姆斯特丹
天氣超好! ^^


同Mr.T 喺市中漫無目的閒逛,好relaxed~


Amsterdam 阿姆斯特丹


Amsterdam 阿姆斯特丹
突然我地留意到運河既圍欄有d野........


Amsterdam 阿姆斯特丹

Amsterdam 阿姆斯特丹

Amsterdam 阿姆斯特丹
原來運河兩邊既圍欄好似巴黎鎖橋咁扣咗好多"情人鎖"!


剛好我地所在位置不遠處有間五金店,我地又去買咗把鎖 + 2枝箱頭筆有樣學樣! ^^


搵間咖啡店坐低飲杯茶食件蘋果批,慢慢畫 ^^





好詳細! XDDDDD


雖然唔係巴黎鎖橋,但照鎖可也! ^^


Amsterdam 阿姆斯特丹
我地留起把鎖附有既鎖匙,如果下次再去Amsterdam 把鎖仲喺度,
我地就將把鎖帶返屋企,感覺好浪漫啊~~~~~


今次來Amsterdam 想搵一樣英國無得賣既野.........

舊年返香港時搭KLM,回程時飛機上食過依隻焦糖夾心餅,我覺得好正!
但喺英國搵咗好耐都搵唔到,所以今次想搵吓當地超市有無.......

P.S. 拜託唔好話我知英國間間超市都有得賣! 
英國有得賣果d係caramel waffles! 同依隻唔同既.......


可惜行咗兩三間超市都搵唔到我想要果隻,唯有買咗2包外型類似既返來試吓!


為食再加包蛋糕仔,仲有隻陶瓷荷蘭屐花盆自種鬱金香,
11年前來過Amsterdam 都知道無咩野買,
況且今次主要係experience 郵輪,無乜特別野想買~


閒逛完一輪到指定地點搭旅遊巴返碼頭,見到個位置幾好,唸住同隻郵輪影張合照~
正當我較緊位置時間制既時候,突然一架警車停喺我地身邊........
2個警察落車逗我地,問我地喺度做乜! (XDDD 佢地態度係友善既! ^^)
佢地以為我地蕩失路,所以先停低問吓我地 ^^
不過佢地問完之後,啱啱來咗架大貨車泊咗喺依個影相位!!!!!! ><


Amsterdam 阿姆斯特丹
Bye bye Amsterdam~
今次舊地重遊感覺Amsterdam 其實同11年前分別不大,
(11年前有點夜生活去過紅燈區咁囉! XDDD)
不過11年前我覺得唔會重返Amsterdam; 今次反而覺得我地會再去過!
年紀大咗,心態唔同咗? LOL



晚餐都係食自助餐,不過頭盆主菜全部都同之前一晚唔同!


今晚主菜無燒牛肉,改為燒豬 + 燒火雞,我第一次食燒火雞胸係唔乾的! 好味~ ^^


北海日落 Sunset North Sea
食完晚餐剛好趕及火陽下山水尾~ ^^








4 則留言:

  1. 個地標反翻轉變正面 << 好聰明呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見後面人比較少,比較容易影到全景,點知真係得喎! 不過都係要用兩張相合成

      刪除
  2. Hi Mr T & Mrs T did you guys have nice time in Amsterdam? :))

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...