2015年10月29日星期四

薑蔥白灼鮮魷

白灼鮮魷 薑蔥白灼鮮魷

原汁原味白灼原隻韓國急凍大魷魚,
只以蔥絲、薑絲、熟油 + 生抽帶出魷魚既鮮甜味! Yum~


最近喺中超見到依種韓國入口急凍大魷魚..........


足足35cm 咁長! @@ 每隻大約325g~


1. 大魷魚1隻(約320g)解凍; 鍋中注入清水,加入薑片和紹興酒煮滾。


2. 魷魚放入滾水中,待水回滾後開始計時繼續煮10分鐘。


3. 預備大量蔥絲和薑絲; 紅辣椒切片(optional)。


4. 撈起魷魚去掉骨、眼和內臟及切成圈,魷魚鬚切開。


5. 魷魚上碟,鋪上蔥絲、薑絲和辣椒粒。


6. 淋上燒滾的油和生抽即成。









2 則留言:

  1. 阿V, 題外話... 想話你知上次我話想叫我細佬系英國帶只De Buyer煎pan比我, 然後我問返你因為我地E度只有電爐吾知道可吾可以用到, 你未話你都係用電爐, 無問題既. 我話你知, 你真係無介紹錯! 我用只28cm fry pan炒苦瓜牛肉同煎韭菜蛋, D 牛肉同苦瓜由於有前所未有過既鑊氣, 外面有DD caramelised, 但係苦瓜裡面爽脆,個牛肉就嫩滑. 個韭菜蛋無落過油, 居然外面D邊邊就脆脆地, 個心就可以好軟咁仲有返少少蛋汁. 因為只pan夠熱同傳熱快, 所以做到迅間所住裡面D水份!!! 估吾到用林之之既電爐煮食, 居然可以做到以前細個屋企開餐館果陣先有既高壓爐煮食既感受!

    結果因為咁..... 我馬上online order咗另一隻28cm deep fried pan, 今日都送到喇..... 我真係好少敗家敗到一買咗馬上就買另一隻, 不過真係要多謝你話我知有咁好用既野!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~~ 妳似乎超滿意隻鑊喎! 係咪用到好有滿足感呢?
      我果時都係咁呀 - 第一次用隻煎pan,都未用完已決定要買多隻炒鑊 :))
      Happy Cooking~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...