2015年9月22日星期二

繼蛇蟲鼠蟻...蜂蛹蠍子和味龍...之後

昆蟲零食 Insect Snacks

好多人都知道阿V + Mr.T 鍾意試另類食物 (當然一定要合法既!)
蛇、蜂蛹(昆蟲即係蟲啦)、鼠依d一早已試過 (網誌); 
之後又試咗蠍子、和味龍、竹蟲 (網誌)......


昆蟲零食 Insect Snacks
再之後連蟻都試埋! 係時候升呢挑戰一下極限嘞!!


昆蟲零食 Insect Snacks
網上order 咗4款昆蟲零食,今次依4款我 + Mr.T 都未試過........


蠶蛹 Silkworm Pupae 昆蟲零食 Insect Snacks
想試好耐好耐既蠶蛹~ 
當年同V媽媽遊首爾,見到好多人渣住一杯杯拮來食已經好想試,
可惜同V媽媽一齊,佢係唔會比我食依d野既.......


蠶蛹 Silkworm Pupae 昆蟲零食 Insect Snacks
今次得償所願,雖然係乾品,不過味道nutty 真係幾好味呢!
稍嫌細粒咗d,打算再order 韓國既蠶蛹罐頭~ ^^


碩莪蟲 Sago Worms 昆蟲零食 Insect Snacks
另一種我想試好耐既碩莪蟲,之前睇電視介紹過生猛既,個樣都幾嚇得人,
想像到咬落去仲會爆漿,唔知點解我覺得味道會似肥豬肉 LOL


碩莪蟲 Sago Worms 昆蟲零食 Insect Snacks
乾品已經變到乾爭爭,賣相無乜改善,但已無哂肉肉既質感,
不過味道鹹鹹香香都幾好味~ 希望將來有機會試新鮮生猛既碩莪蟲啦! ^^


獨角仙 Rhino Beetle 昆蟲零食 Insect Snacks
依個係bonus 來! 一直唔知道原來昆蟲寵物界既大阿哥獨角仙都會有人食......


獨角仙 Rhino Beetle 昆蟲零食 Insect Snacks
個樣好靚...不過味道實在令人太後悔! 真係好難食!!!!!!!!!!!!!


獨角仙 Rhino Beetle 昆蟲零食 Insect Snacks
阿V食蟲都叫做有d資歷,從未試過"0趙"到一半想累出來!
獨角仙係第一次唔想吞落肚...Yuck~~~~~


Tarantula 大蘭多毒蜘蛛 昆蟲零食 Insect Snacks
主角出場嘞...登登登凳 - Tarantula 大蘭多毒蜘蛛~~~~~~~


Tarantula 大蘭多毒蜘蛛 昆蟲零食 Insect Snacks
先來一個close up...其實阿V好怕蜘蛛,間中見到d屎咁大隻都會嚇到尖叫!
雖然依隻死咗,不過想像到佢在生時有幾大隻,就咁望住其實都有d怯.........

記得以前睇紀錄片,d土人喺森林活捉依種大蜘蛛,用大塊樹葉包住用火煨熟,
熟咗後去毛然後食腳裡面既肉,形容似蝦蟹既味道,再搣開蜘蛛個大蘿柚,
裡面充滿白色既"膏"(?)...土人邊食邊讚,最後用大蜘蛛既毒牙當牙簽撩牙,
睇到阿V流哂口水~~~~~~


Tarantula 大蘭多毒蜘蛛 昆蟲零食 Insect Snacks
預咗乾品同土人煨生猛蜘蛛好有分別! d腳仍然有大咋毛...可照食~


至於味道方面.......
藍色既前半身,同蜘蛛腳口感味道一樣 - 乾到脆卜卜,只有類似蝦蟹既香味但淡而無味;
紅色既下半身唔脆,口感 + 香味有點似菱角,仲有少少鹹鹹地,幾好味~

我知道柬埔寨有小販販賣生猛炸蜘蛛,
都係果句 - 希望將來有機會試一下生猛! ^^








8 則留言:

  1. 真係估你唔到!! 好堅呀!!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 其實蟲蟲只係外表有d嚇人,好多其實都好好食架! :D

      刪除
  3. 一口氣睇哂你幾篇野,一路E一路笑....
    不過我連沙蟲禾蟲都唔敢食,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有買沙蟲乾來煲湯啊,煲湯好甜好好食呢
      我好恨試禾蟲,不過因為季節性,仲未有機會試

      刪除
  4. 犀利!你中意食新鮮蟲蟲的話, 我今次返香港有朋友介紹我去食系新蒲崗的雲南人家. 果度有個酥炸雜蟲, 幾得意架, 如果你下次返香港可以去試下!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實新鮮蟲多數都係炸架,我同Mr.T 去既和味館咪喺香港果囉 :D 可惜已結業http://happymrst.blogspot.com/2010/12/t-2010124_7178.html

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...