2015年8月18日星期二

My Colourful World - My 1st Secret Garden (2015年8月16日)

Secret Garden 秘密花園

我終於完成咗第一幅Secret Garden 嘞! ^^
阿V慢手慢腳,懶係慢工出細貨,一幅圖油咗4日先完成 =P
咁我當然唔係廢寢忘餐由朝到晚咁油足4日啦,
只係今日得閒時油吓...聽日得閒時又油吓...每日油少少,
我有4本填色本,我又油得咁鬼慢,真係好襟玩呢! XDDDD


Secret Garden 秘密花園
第一日好晏先開始油,油咗一陣就天黑,但我屋企燈光太黃,好快就要收檔......


Secret Garden 秘密花園
第二日接近完成一半......


Secret Garden 秘密花園
第三日油剩少少太眼瞓.......


Secret Garden 秘密花園
Ta-Da~~~~~~ 第四日終於完成嘞! ^^


第一幅完成品無論係用色或技巧上都係實驗性質,太多地方有待改進......

Secret Garden 秘密花園
成幅我最滿意係依朵紫色小花 ^^


Secret Garden 秘密花園
除咗Secret Garden 作者推薦既木顏色 + 彩色細字筆之外,
我仲用咗閃粉啫喱筆 + 金屬啫喱筆,好鍾意完成後既bling bling 效果~


開始玩填色後發現不同顏料有不同用法,配合埋不同上色技巧,出來既效果千變萬化!

越知得多就越想樣樣都試吓...我體內潛伏已久既文具控就如一隻失控既野獸.......


Soft Pastels 乾粉彩
36色乾粉彩


Soft Pastels 乾粉彩
好柔和既粉彩色啊~~ 可直接上色,或上色後再用水調開做成不同效果


Watercolor Palette 固體水彩
固體水彩


Watercolor Palette 固體水彩
本來無打算買依個,不過英國正值開學文具大減價,依盒24色有半價...... =P


原來木顏色分水溶性 + 油溶性,水溶性可以用水混和調開造成水彩效果;
而油溶性可以用酒精或baby oil 來調開混和........

除此之外,仲有一種木顏色可以乾混! 依盒乾混24色好平,又買來試吓~


馬可油性木顏色
之前買咗一盒36色水溶性,網上訂咗依盒馬可72色油溶性,終於送到來! ^^


72個顏色...佢個包裝紙盒唔方便揀色,屋企搵到個透明膠罐,咁揀顏色就方便好多~


高度good fit,若果d顏色筆再長少少就冚唔到蓋....... ^^


啫喱筆真係好好油,而且顏色又靚,買到上哂癮.......

Metallic Gel Pen 金屬色啫喱筆
8色套裝珠光金屬啫喱筆


Metallic Gel Pen 金屬色啫喱筆
單枝紅綠金屬啫喱筆


大牌子Uniball 既閃粉 + 金屬啫喱筆喺英國賣得好貴,
當台灣 + 香港賣緊6-9蚊港紙一枝既時候,英國要£2.XX一枝,
見過最平都要£1.79,實在太貴唔捨得買,所以我一直都只買平價雜嘜貨仔,
e.g. £1店一set 8至10色,一樣順滑好寫又閃閃........

Glitter Gel Pen 閃粉啫喱筆
早幾日喺一間文具店見到Uniball 大減價喎!


Glitter Gel Pen 閃粉啫喱筆
雖然只係得4個色,不過減到50p一枝,每個色買咗一枝! ^^


Pastel Colour Gel Pen 粉色啫喱筆
見朋友買咗粉色啫喱筆好靚,我又柴娃娃買咗一pack....... =P


Pastel Colour Gel Pen 粉色啫喱筆
跟住喺£1店又見到...£1喎!!!!!!!


除咗狂買顏色筆之外,仲有其他上色既工具用品.......

Putty Eraser 素描軟橡皮擦
依種美術專用既擦膠,質地如泥膠,可以擦走乾粉彩或作混色之用


£1店買既枝裝擦膠,有時填色填出界,範圍細既地方用佢就最好!


Blending Stump 紙捲擦筆
可用來擦開乾粉彩既紙捲擦筆


Calligraphy Set 美術字筆套裝
有整大中小筆頭 + 墨水既西洋美術書法筆套裝


Embroidery Hoop 刺繍圈
最後依個....完全唔關填色事! XDDD
依個係刺繍時用來拉緊塊布既刺繍圈......
係呀~ 我想學刺繍呀! 喺美術用品店見到順便買埋 ^^








2 則留言:

  1. 好癲呀d顏色筆種類多到!我都覺得閃閃好靚好特別!乾粉彩直頭唔知係咩..haha..d圖真係好密集,我好難正視!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~ 我都開始覺得自己過份 :P 我斬咗手指架嘞! 只係仲訂咗一盒珠光固體水彩未送來,我唔再買嘞=))

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...