2015年5月19日星期二

威爾斯寄來的韓國手信 (2015年5月8日)


住喺南下威爾斯既blog 友Joanna 早前返香港順道去韓國旅行,
返來後寄咗咋手信比我~ ^^


裡面仲有Joanna 親手整既綠茶鳥結糖~
本身唔鍾意食甜野既阿V,其實幾鍾意鳥結糖果種奶香味,
可惜市售既鳥結糖對我來講大部份都太硬或太甜.......
不過Jo 整既綠茶鳥結糖香濃軟硬適中得來唔太甜,完全啱哂我口味!
絶對係我食過最好味既鳥結糖~ 亦因為依個原因......
5條比我食咗4.5條,我自私地只留咗半條比Mr.T! =P


超可愛鴨鴨襪


靚靚粉紅隱形襪


好好用既雞仔矽膠刮~


烤肉味噌沾醬


辣味香草味鹽


仲有一包乾素翅! ^^

多謝哂Joanna 依份好味、可愛又窩心既禮物~








沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...