2015年2月12日星期四

韓國 - 涼拌茄子 Gaji-namul

La Cuisine De Veronica 韓國涼拌茄子 Gaji-namul

依個其實正宗應該用幼長既紫長茄,不過紫長茄要中國超市先買得到......


一般洋人超市只買到依種圓茄子,價錢好平~
突然想食茄子既時候,我都會買依種圓茄子,
今次依個韓國涼拌茄子都係用圓茄子來代替紫長茄,反正味道都係一樣! ^^


1. 圓茄子1個洗淨切成約6cm長 + 2cm厚的條狀。


2. (1)的茄子條以大火蒸約5分鐘至熟。


3. 鋼碗內將蔥花2條、蒜蓉4瓣、萬字醬油和韓國魚露各1湯匙、韓國辣椒粉、麻油和白芝麻各2茶匙、糖1茶匙,全部材料拌勻。


4. 將蒸熟的茄子加入鋼碗內和調味料拌勻,室溫待涼即成。








10 則留言:

  1. 阿v,吃唔到辣,如果唔落辣椒粉,可否用其他調味代替。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實韓國辣椒粉好少辣! 不過如果真係少少辣都食唔到,可以唔落~ 其實味道主要喺其他調味料

      刪除
  2. 阿v,吃唔到辣,如果唔落辣椒粉,可否用其他調味代替。

    回覆刪除
  3. 阿v,吃唔到辣,如果唔落辣椒粉,可否用其他調味代替。

    回覆刪除
  4. 阿v,吃唔到辣,如果唔落辣椒粉,可否用其他調味代替。

    回覆刪除
  5. 唔好意思,我用左部新电話發放,不太懂。重覆又重覆

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~ 妳連食個留言都重覆!XDDDD 唔緊要啦,不用介懷~

      刪除
  6. 唔好意思,我用左部新电話發放,不太懂。重覆又重覆

    回覆刪除
  7. 想买幼長既紫長茄就试试去阿叉店or Market 的阿叉档。from月儿

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知印巴人既店有得賣紫長茄,但我屋企附近無印巴店!去得印巴店,我去中超買仲方便~ 我講緊突然想食會買圓茄代替

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...