2015年2月20日星期五

馬年最後一份禮物 (2015年2月18日)


馬年最後一日年三十同Mr.T 去完街,返到屋企收到郵差叔叔送包裹通知,
即時叫Mr.T 車我去郵局攞包裹.......


林家歐巴桑Gaile 從台灣寄來一隻"幸福之鴿"~


攞完包裹返到屋企煮團年飯忙到氹氹轉...第二朝大年初一先拆禮物! ^^


La Cuisine De Veronica 嘉味軒太陽餅
我朝思暮想既太陽餅!


比佢個包裝呃咗以為係筆...但其實係芝士棒來! =P


Gaile + 我都係初一十五食齋,送我一樽純素香菇調味粉...窩心~


La Cuisine De Veronica 宮原眼科老薑母茶
包裝靚靚既宮原眼科老薑母茶


La Cuisine De Veronica 大同
台灣名牌大同出品既靚靚象牙色強化瓷碟(砵!?!)


La Cuisine De Veronica Fred & Friends
Fred & Friends 俄羅斯娃娃量杯


La Cuisine De Veronica Fred & Friends
好可愛啊~~~~~


La Cuisine De Veronica 高木直子
精神糧食高木直子


La Cuisine De Veronica 阿原
久聞大名但未試過既阿原...苦瓜護手霜~


La Cuisine De Veronica Le Creuset
早前Gaile 去日本旅行,送我既手信...LC 煲仔磁石~


La Cuisine De Veronica 一心堂面膜
仲有超攪笑既一心堂熊本熊 + 上野動物園面膜! XDDDD


La Cuisine De Veronica 子村莊園小金魚茶包
超級難訂購既台灣子村莊園小金魚茶包~


La Cuisine De Veronica 子村莊園小金魚茶包
台灣茶葉質素好唔洗講,小金魚造型仲好可愛呢!


多謝Gaile 依份有得食、有得飲、有得玩、
仲有得扮靚靚既大禮!
實在係馬年完美既完結 + 羊年美好既開始啊~ ^^








4 則留言:

  1. 茶包造型好有趣, 我一年去幾次台灣, 一定要找找看.
    又:新年快樂啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 羊年快樂! <:-P
      我唔知佢地有無門市,不過佢地d小金魚茶包全部人手造既,台灣朋友打咗半日電話先訂到,朋友話而家訂單已排到2016年先攞到貨

      刪除
  2. 小金魚已經暫停接受訂單喇! 所以你盒小金魚好矜貴呢~ 真係好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 朋友好似係聖誕前打電話訂,2月頭先收到~ 2月先訂已經要2016年先有貨收! 佢地再唔截單真係唔知佢地點出貨比客人

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...