2015年1月16日星期五

V家愛心包裹 (2015年1月14日)

La Cuisine De Veronica 禮物

又收到V爸爸V媽媽寄來既包裹! 今次依個係特大包裹呢~


La Cuisine De Veronica 禮物
滿滿一大箱........


La Cuisine De Veronica 罐頭鮑魚
早排V媽媽同朋友去工展會,買咗半打依隻罐頭鮑魚,寄來2罐比我試吓!


La Cuisine De Veronica 砂爆魚肚
砂爆魚肚一大包


La Cuisine De Veronica 乾海星
海星


La Cuisine De Veronica 白飯魚乾
好鬼正既白飯魚乾


La Cuisine De Veronica 日月魚
我屋企d日月魚多到可以開檔! V媽媽仲要寄多包來....... =_="


La Cuisine De Veronica 炸魚皮
長洲海旁偉記大排檔極品炸魚皮...食識一定食偉記! ^^


La Cuisine De Veronica 鹽麴
鹽麴半打...想試鹽麴好耐! 不過上次返香港唔記得買...... =P
喺英國暫時未見過有鹽麴賣,V媽媽寄野比我之前問我有乜想要,
於是我請V媽媽幫我買2包試吓...點知佢一買就買夠半打! ^^


La Cuisine De Veronica 即沖港式奶茶
Mr.T 愛飲既Lipton 即沖港式奶茶


La Cuisine De Veronica 砵仔
一大一小手工精美既"富貴砵" XDDDD (好彩上次喺Birmingham 中超無買到啫!!)


La Cuisine De Veronica Pikachu
Pikachu 拖鞋


行李牌5個...邊鬼度有咁多行李掛呀? XDDDD


疑似用來墊箱塞空位既洗碗海綿3包 XDDDD


我 + Mr.T 既生日利是 ^^


依個豬籠仔...舊年7月我喺香港帶佢來英國,9月整咗月餅 + 豬仔餅寄比V爸爸V媽媽......而家又寄返比我! 半年搭咗3次飛機!! 哈哈~~~~


每次收到V爸爸V媽媽寄來既包裹,除咗開心仲好warm 呢~








16 則留言:

  1. 我見到都好開心啊! 行李牌好靚好靚, 有我喜歡的牛奶仔牛奶妹.

    回覆刪除
  2. 阿v
    係!你介紹完偉記我食過,個魚皮真係好好食!我都買左些回家!

    sammi wong

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳好好彩喎! 我返香港時去咗兩次長洲,兩次炸魚皮都賣哂

      刪除
  3. 鹽麴日本super market 有得賣 米麴都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知你住喺邊度,但你住既地方有日本super market,唔代表我住既地方都有

      刪除
  4. 長洲友! 每次我去食大牌檔都淨係食通/偉記! 我唔明點解會有咁多遊客鍾意食張記…

    回覆刪除
    回覆
    1. 我婆婆住喺長洲嘛! ;;) 我返親長洲一定食偉記,佢既炸魚皮太吸引~

      刪除
    2. 哈哈!我都係住長洲㗎! 睇吓你返黎香港嗰陣入黎長洲探婆婆時會唔會撞到你啦!😛而家長洲好似旺角咁, 日日都咁多人…🙈

      刪除
    3. 係呀? 妳由細到大都住長洲架? 如果係的話,我有可能會係妳師姐喎! 我細個時喺婆婆度住,小學畢業先跟返V爸爸V媽媽住九龍~ :D

      而家香港有邊度唔多人架? 我返親香港都係揀閒日先入長洲~ 如果有機會撞到要相認啊!! ;;)

      刪除
  5. 我都係每次收到家人的包裹都超感動, 總係一打開包裹時好似聞到佢地"浸味"咁!反而我自己懶到死, 唔儲到忍無可忍都唔死去寄嘢..heehee

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~~~ 不過V媽媽幾乎次次都寄海味來,海味味道蓋過哂佢地陣味.... =))

      刪除
  6. V 媽真貼心~ 耐吾耐就寄大盒包裹 ^^
    最近我都愛上用鹽麴,連草媽都轉用鹽麴~ 仲叫我幫她買
    魚肚其實點選擇架?完全未煮過,我見超市有賣,問草媽又話吾識~ =.=

    回覆刪除
    回覆
    1. 用鹽麴整咗一次雞翼,果然係名不虛傳! :-bd
      尋日V媽媽仲幫我買咗米麴,咁我遲d可以自製鹽麴 + 醬油麴嘞~ :D

      砂爆魚肚有平有貴,當然係越大條越厚身就越貴啦!
      其實主要揀粗身、厚身 + 摸落手乾爽無油膩,如果有膠袋包住,要留意膠袋裡面有無油漬~
      魚肚分砂爆 + 油爆,油爆果隻係因為本身魚肚薄唔易爆開,所以先會用油炸,果d買唔過,除咗容易有油膱味,浸發後好易散開! 砂爆既浸發後似海綿,兩者口感相差好遠架!

      另外睇妳用來煮乜啦! 粗身厚身既適合炒 + 煮; 但如果只係用來整粟米魚肚羹,可以買泰國入口包裝細細條果種 (https://b75ee5fd7147c1de15170c5e7a20226658e9bcc9.googledrive.com/host/0Bzbzj_zxKCNjVll2SF9sOW5UNlk/xEoubrdS9q.WoOYmqdm1xg.jpg) 唔好浪費d正野! ;)

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...