2014年11月28日星期五

燜燒罐初體驗: 瑤柱蠔豉鹹瘦肉粥 (Thermos 膳魔師Stainless King 710ml)

La Cuisine De Veronica 燜燒罐

燜燒罐開光之作~ 完全唔洗睇火,唔怕乾水唔怕黐底......
就可以食到綿綿兼熱辣辣香噴噴靚粥~ 一句講哂 - 無得彈!


1. 米半杯洗淨後瀝乾,包好放入冰格雪過夜。


2. 梅頭肉切小丁,用海鹽撈勻醃過夜。


3. 江瑤柱2粒、蠔豉2隻浸軟,蠔豉切成小粒備用。


4. 小鍋中煮滾清水約500ml。


5. 加入(1)冰過的米、鹹瘦肉丁若3湯匙、瑤柱、蠔豉粒和薑絲少許拌勻煮滾5分鐘。


6. 燜燒罐倒入滾水預熱2分鐘。


7. 倒去水,將(5)倒入罐內,旋緊蓋燜*1至2小時即成。

*我今朝11.10am 將材料放入罐,之後出咗街Black Friday shopping,
3.30pm 返到屋企,一開罐倒出來加蔥花 + 胡椒粉就即刻食得,
完全唔需要翻熱,又唔需要調味因為瘦肉醃鹹咗~


La Cuisine De Veronica 燜燒罐
粥非常綿密,材料熟哂 + 出哂味~ 710ml 份量一人前啱啱好!
我鍾意食比較杰既粥,較飽肚嘛~ 依個材料份量對我來講perfect!!
如果覺得太杰的話,就自行勺量減少米既份量~


La Cuisine De Veronica 燜燒罐 
好驚喜一隻小小不锈鋼壺竟然可以做到咁既效果,比我預期中更滿意!
從今日起,依隻燜燒罐會好忙碌呢!! ^^






4 則留言:

  1. 我都買左幾隻象象,等工人走左先開光

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依邊無象印賣呀,只有Thermos,款 + 顏色亦無香港咁多 + 咁靚,不過最緊要係好用! :D

      刪除
    2. 期待你分享多D罐罐食譜 ^^

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...