2014年10月24日星期五

Airfryer 氣炸蝦片

La Cuisine De Veronica Airfryer 炸蝦片

無意中睇到一個英文blog,發現原來Airfryer 可以用來炸蝦片!


醒起食物櫃裡面有包因為貪得意五顏六色而買咗N咁耐都未炸既蝦片...即時攞來試吓先!


1. Airfryer 200C 預熱3分鐘。


2. 蝦片掃上少許油,可炸得更鬆脆~


3. 每次放入5至6片蝦片,大約炸45至50秒左右即成。


P.S. 英國大部份中國餐館都係用依種薄身,size 比一個5蚊銀大少少既蝦片,若size 較大 + 較厚身既蝦片,要因應大小厚薄自行調整炸既時間!


La Cuisine De Veronica Airfryer 炸蝦片
成品同用油炸一樣咁鬆脆,不過完全唔油膩!
依隻彩色蝦片炸出來顏色好靚...可惜一味得個鹹字完全無蝦既香味........

下次一定要買出名既印尼蝦片!!






8 則留言:

  1. 可唔可以CLOSE UP 一塊????好似膠片段XD

    回覆刪除
  2. oh.... That's the best news!!!! 每次想食就要開油炸,搞到我剩返鬼咁多油吾知點用好!等我聽日開個airfryer試下炸蝦片先!

    回覆刪除
  3. 我尋日都忍唔住買左一部, 最新型號同最大size果隻, 嘩....差不多HK$2400, 好鬼貴呀, 不過個sales講到好好好好用, 我本身鍾意食炸嘢, 但又成日懶得開鑊油, 更加唔想做善後工作, 所以就好鬼肉赤咁碌左卡抬佢返歸, 但估唔到佢連蝦片都炸到, VV, 謝謝你的食譜同用後感. 期待你再po多啲唔同既食譜上來同我地分享.

    回覆刪除
    回覆
    1. 終於搵返妳個留言! 之前個留言比Blogger 自動系統的咗去spam folder!!
      部AirFryer 妳都應該用咗一段時間,覺得如何?

      刪除
  4. 想問要用幾多度,炸幾內?我試炸,但塊蝦片唔識發大😰

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...