2014年9月6日星期六

V家愛心包裹 x 2

無耐前V媽媽買咗咋"缸瓦佬"比我 (網誌).........

La Cuisine De Veronica 缸瓦佬
無崩無爛安全抵達蘇格蘭嘞! V媽媽為咗填滿包裹紙皮箱既空間,
仲有一包貴過d碟既靚髮菜 + 15枝牙刷.......@@


每隻碟同南瓜盅都用啪啪紙 + 膠紙包到實一實木乃伊咁款,
我用較剪拆啪啪紙都足足拆咗15分鐘! 無誇張!!


La Cuisine De Veronica 缸瓦佬
原來依2隻白色心心碟超大隻 + 好鬼重,唔怪之V媽媽話d碟就好平,但郵費好鬼貴! =P


La Cuisine De Veronica 缸瓦佬
依4隻點心碟仔實物仲加靚! 大愛~


La Cuisine De Veronica 缸瓦佬
超cute 南瓜盅 x 2,大大愛~~~


La Cuisine De Veronica 缸瓦佬
依套Yours & Mine 心心碟.........


洗碟時發現原來係英國第二大連鎖超市Sainsbury's 今年情人節推出既貨品!
唔怪之硬係覺得依套碟咁熟口面啦~ ^^



依頭啱啱收咗依箱"缸瓦佬",果頭先收到點煮網send 來既email 通知,
佢地送出中秋禮盒比星級用戶.......

於是幾日後V媽媽幫我代收禮盒,再寄特快包裹比我!


多謝哂點煮網送出既冰皮月餅製作組啊! ^^


今次負責塞紙皮箱既物品有...可以令我屋企增加中秋氣氛既傳統紙燈籠3包;


白飯魚乾一大包 (V媽媽試過話好食喎!)


我超愛用既Laneige Water Bank Essence 套裝~
(我喺香港買咗2套返來仲未開...... =P )


Thank you V爸爸V媽媽!








8 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝Oi Ling!
      不過我今個中秋節過得麻麻...廁所修理水箱 + 水喉,整足7粒鐘,整完仲要抹餐死....:(

      刪除
  2. 中秋快樂! V媽媽同V爸爸真係好好! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小車! 希望妳同朗朗過咗一個愉快中秋啦~ :x
      我今個中秋過得麻麻地! 廁所修理水箱 + 水喉,整足7粒鐘,整完仲要抹餐死.......

      刪除
  3. 我有買依隻紫薯蓉呀,幾好味,好夠蕃薯味,又唔太甜...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無整到......今年好懶只整咗2次傳統月餅,本來唸住中秋正日水尾試吓整冰皮月餅,點知修理廁所水箱 + 水喉整足成日.......

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...