2014年9月10日星期三

綠色可樂 - Coca Cola Life

La Cuisine De Veronica Coca Cola Life

唔好甜既我一向好少飲汽水,連出街食飯都只會點清水,
可口可樂其他口味e.g. cherry, lemon, lime, vanilla, black cherry vanilla......
我通通都無試過! 不過唔知點解一見到依枝Coca Cola Life 就好想試吓!

依枝綠色可口可樂都唔算係新產品,
因為舊年喺阿根廷 + 智利已經有得賣; 
今年8月喺英國 + 9月喺美國、墨西哥 + 瑞典都會正式推出市場~


La Cuisine De Veronica Coca Cola Life
8月尾我喺超市第一次見到Coca Cola Life 真身,
不過一係要買成pack,一係要買大枝裝......
經過上次因為好奇買咗pack Pepsi Raw 瀨哂野後,我今次唔敢輕舉妄動!


La Cuisine De Veronica Coca Cola Life
終於等到Life 喺英國市場普及,先買咗依枝細枝裝來試飲!


Life 同普通可樂有乜唔同呢?
根據可樂公司所講,Life 既糖份 + 熱量比普通可口可樂少1/3,採用天然甜葉菊作甜味劑; 
枝裝膠樽外表同普通可樂無分別,不過聲稱膠樽用咗3種植物材料製成,可以整體回收云云.......
大打低卡健康又環保作為宣傳!

至於味道方面,我未試之前有人同我講話似夏枯草涼茶.......
不過我自己親身試過後,覺得完全唔似涼茶,更加唔似夏枯草!
味道同普通可口可樂無乜分別,只係稍為無咁甜,
但又比Diet Coke + Coke Zero 好飲得多! 我覺得幾好飲啊~ ^^





 

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...