2014年8月22日星期五

Milano Steakhouse@Cumbernauld (2014年7月17日)

是日Mr.T 放工後要去附近做少少野,
所以先返屋企接我,等佢整完野一齊去食飯~
唔熟附近正煩惱食乜野好......

離遠見到有間意大利餐廳,原本興趣不大,
但唔熟地頭又太肚餓,係咁二兜去門口唸住睇吓個餐牌,
車兜到去門口,未落車睇個餐牌...我已經決定食依間!
因為喺car park 已經聞到好鬼香~~~~~

是日餐廳算忙,不過樓面大所以唔爆,
推門人去後望過去入面,好容易搵到空枱~
不過酒吧果2個自以為好靚仔又正唔忙既侍應,
唔知佢地發雞盲定鬼揞眼,我地推門入去,
佢地望吓我 + Mr.T,再互相對望一下,然後......繼續傾計!
我開始用凌厲既眼神望住佢地,
其中一個心虛藐藐咀葺低頭轉身走咗去!!

正當我打算炒蝦 + 轉身推門走人既時候,
有位睇樣都知高級d既女士終於過來接我地枱!
幸好入座後既服務尚算唔錯,叫做補返數~


我地點菜後正值晚餐時段高峰期,越來越多客人入座,
不過上菜速度相對來講都叫做快! 尤其Mr.T 點咗個多工夫既頭盆......
 
La Cuisine De Veronica Milano Steakhouse
Mr.T 頭盆Arancini di Riso
先用risotto 飯做成裡面釀煙水牛芝士 + 意大利香腸既圓形飯糰,
沾上幼麵包糠後去炸,配埋沙律 + 燒燈籠椒汁......
飯糰熱辣辣,外脆內香軟煙韌,非常好食!


La Cuisine De Veronica Milano Steakhouse
我既頭盆Trio Di Pesce Affumicato
煙三文魚頭盆就食得多嘞,不過依個頭盆除咗煙三文魚之外,
仲有煙吞拿魚 + 煙劍魚!
三者之中我覺得煙劍魚最好味~


La Cuisine De Veronica Milano Steakhouse
Mr.T 主菜Trio di Burgers
3個迷你漢堡: classic beef, pork & chorizo, lamb & mint~
一次過食哂豬牛羊! 配大桶炸薯條...話時話佢地d薯條幾好味!!


La Cuisine De Veronica Milano Steakhouse
我既頭盆Spaghetti Alle Vongole E Cozze
大量青口 + 蜆,讚! 但美中不足......唔夠油水!!
不過意粉充份吸收青口 + 蜆既鮮甜精華,而且份量好大~


等緊主菜上菜,Mr.T 話我背後有一大枱坐滿中國人,
下意識拎轉頭望吓,發現原來係我十幾年無見,
近一年先add 返FB 既college 同學!
舊同學返咗香港生活,趁暑假同老婆仔女返來Glasgow 探屋企人,
是晚喺Milano 餞行,因為佢地第二日就返香港~
竟然咁都比我地撞見! ^^

Milano 食物水準唔錯,餐牌食物選擇又多,
仲有好多食物我都有興趣試! 會再返去幫襯呢~

http://www.milanoglasgow.com






2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...