2014年8月23日星期六

和靚太Angel 撐枱腳@尖沙咀鼎泰豐 (2014年6月21日)

La Cuisine De Veronica 鼎泰豐

各位美女扑友實在太清楚阿V口味! 寫緊依篇既時候,
我發現今次返香港同第一次見面既靚太聚會,一律都係去食上海菜!
依篇唔係最後一篇......

是日同另一位第一次見面既靚太扑友Angel 食lunch,地點係尖沙咀鼎泰豐~
阿V喺台灣食過鼎泰豐,好鍾意! 
我知道香港開咗分店好耐,不過一直都無試過; 知道尖沙咀有分店,不過唔知確實位置......

我終於要承認...我的確係一個地址白痴!
尖沙咀鼎泰豐喺廣東道,我搭巴士喺清真寺落車...係啱既!
不過...我唔記得點解我落車後會懶醒一枝箭咁行去中港城!!?!?!
到咗中港城仲要上埋樓梯去搵鼎泰豐...搵唔到就去睇水牌......
終於發現 - 鼎泰豐根本唔喺中港城!!!!!!!!


La Cuisine De Veronica 鼎泰豐
最後急call Angel,先知道原來喺新港中心........


上海菜都係點d基本大路野.......
因為開得舖 + 個朵有返咁上下,最基本果咋菜式應該唔會整得難食嘛!

La Cuisine De Veronica 鼎泰豐
烤麩


La Cuisine De Veronica 鼎泰豐
小籠包


La Cuisine De Veronica 鼎泰豐
醉雞...鍾意佢夠多酒浸住哂d雞!


La Cuisine De Veronica 鼎泰豐
Angel 介紹既酒糟鴨舌,果然好味道!


La Cuisine De Veronica 鼎泰豐
當造油麥菜,清甜爽脆~


La Cuisine De Veronica 鼎泰豐
排骨蛋炒飯...係好味既,不過排骨太大塊,炒飯太少~


一頓食得 + 吹(水)得開心既午飯不知不覺食到差唔多4點~
臨走前例牌影返張集郵照先! XDDDDD
下次返香港再見啊Angel~ ^^






沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...