2014年8月8日星期五

佐敦太平館 (2014年6月10日)

 
Mr.T 先行返來英國,V媽媽一直都想煮餐好既比Mr.T 食,
不過香港既夏天咁鬼熱,喺廚房煮一餐九大簋好辛苦架!
倒不如出街舒舒服歎住冷氣等吓就有得食!! 
是晚地點係佐敦太平館~


6個人食飯,其實天氣熱到都唔係好有胃口! 
點既都係平時去太平館既例牌菜........

太平館
瑞士汁乾炒牛河 
阿V必食其一! 唔好同我講"依碟野太油淋淋!" 我就係鍾意佢夠油水!!


太平館
芝士焗肉醬意粉
V媽媽心水必食~ 不過今次焗得唔夠乾,所以唔夠香......


太平館
燒豬肶
依個一定要配白飯一齊食!


太平館
岑味牛脷
阿V必食其二! 炆至軟熟牛脷淋上香濃岑味汁...唸返起都流哂口水~~~
(岑味汁 = 牛油 + 雞肝煮成既汁)


太平館
鹹牛脷
依個點來換換口味.......


太平館
炸乳鴿
比較啱鍾意食香口野既人!


太平館
瑞士乳鴿
阿V必食其三! 去親太平館,無論邊一間分店,
我都一定唔會點佢地招牌菜瑞士雞翼,但就一定會點依個瑞士乳鴿!
雖然要等耐少少,不過絕對值得~~~~


太平館
太平館出名既巨型梳乎厘~ 對我來講依個唔係必食,
廿四孝外母V媽媽點比佢個甜品怪女婿食既啫!
話時話...縮咗水細隻咗喎!!



明明兩母女根本完全唔好甜品! 但梳乎厘一上枱硬係要扮哂渴望爭住影相抽水......


XDDDDD






2 則留言:

  1. 我幾鍾意你畫既眼線呀! HAHA同呢篇BLOG主題無關添

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! ;;) (其實偶一為之離題都無傷大雅既~)
      講開先講...我強推Jusco 12蚊店台灣製眼線膏! 易畫持久唔易化 :-bd 只係附送個掃比較咋,最好自己買過枝好d既掃~ 仲有就係落妝一定要用makeup remover 先落得乾淨

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...