2014年5月7日星期三

The Old Chain Pier + Bar Gumbo (2014年5月3日 + 4日)


星期六同Mr.T 去試一間講咗想去好耐既餐廳食lunch.......


The Old Chain Pier 係愛丁堡一間位於海邊既酒吧餐廳~


窗口位置對住大海,如果天氣好的話,風景應該會好靚! 可惜是日天陰陰.......


午餐餐牌都係light lunch / brunch,有點失望! (因為我果日好肚餓!!)
但晚餐餐牌就非常吸引! 遲吓會返去試吓晚餐......

我 + Mr.T 頭盆都係Cullen Skink (蘇格蘭煙燻黑線鱈魚薯仔湯)~
超級足料! 通常出街食Cullen Skink,都係薯仔多過煙魚.......
不過依個係相反,煙魚大大塊,好滿足!
其實依個並唔係頭盆來,係一個餐,配埋麵包作為light lunch 應該夠飽既!!


Mr.T 既主菜Nachos with chilli beef
Chilli beef 煮得爛熟唔鞋口好入味,
salsa + guacamole 都唔係現成貨色,好好味~


我個主菜...依個唔記得叫做咩名......
羊萵苣甜菜頭沙律墊底,烚煙三文魚,再topped with 水波蛋......


完全無醬汁,原汁原味清淡得來好好味,美中不足係煮水波蛋醋落得太重手!

雖然依餐簡簡單單,但都食得出水準,下次再去會食晚餐~

http://www.old-chain-pier.co.uk



英國天氣變幻莫測...上星期日日陽光普照,有幾日仲有成20C,
今個星期雖然無落雨,但整個weekend 天陰陰,跌到10C........

天氣涼涼地,我就會想食d熱辣辣兼有湯既食物! 最近至愛就係gumbo~


佢地個炸catfish,真係百食不厭! 每次唸起都想即時有得食......
(而家打緊blog 突然好想食!!)


我主菜不二之選一定係king prawn gumbo! 實在太太太好味了~
不過食完後好口渴...但仍然係值得既!!
(想自己試整好耐,不過最近買唔到新鮮秋葵.......)


Mr.T 今次唔再食潛艇包,改食佢最鍾意既burger!
Burger 我無興趣無試食,但果咋薯條好正!! 看似炸得太燶,
但其實外脆內軟......讚~~~~







沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...