2014年5月19日星期一

Godzilla...你厚多士! (慎入spoiler!) - 2014年5月16日


一向對Hollywood remarks 都有保留,
不過Godzilla 2014 surprisingly 好好睇!
As usual 唔講故事噏乜 - 想知套戲噏乜,自己買飛去睇;
對依套戲無興趣,唔打算睇既話...都唔需要知道佢噏乜啦!

導演Gareth Edwards 表示受"JAWS 大白鯊"影響,
希望可以保持Godziila 既神秘感,唔想佢咁快比觀眾點全相......
依點幾有驚喜,因為最先出場既怪獸並唔係Godziila,而係Muto!
而且Muto 造型型仔very good~

另一驚喜 - Godzilla 竟然係英雄而唔係壞蛋,
出來純粹阻止求偶成功既Muto 繁殖.......

Mr.T: Godzilla 咁鬼多事架! 人地(Muto)想have sex,佢出來攪亂檔!!

V: 可能Muto 太嘈,嘈住Godzilla 瞓覺,所以出來叫佢地shut up!

Godzilla 真係厚多士!! XDDDDD


一向自認認人好叻既我,竟然完全唔認得飾演男主角Ford 既靚仔.......


原來就係Aaron Taylor Johnson - 即係"Kick Ass"(勁揪俠)果個"0靚仔"! (震驚~)
可見一個人既髮型,對整體個look 有幾深遠既影響.........


聽聞日本人嫌荷里活版Godzilla 太肥! XDDDDD
不過我反而覺得至少保留咗Godzilla 既特徵,
一睇就知道佢係Godzilla,唔會誤會佢係恐龍......


以現今荷里活既製作水平,
唔通叫佢地照原裝日本Godzilla 整隻大眼look 咩? XDDDD


我覺得點都好過1998年版本! 1998年版根本無忽似Godzilla!! 
只係Jurassic Park加大版,全無神韻可言........


原本依套想睇IMAX 3D,不過就唔到Mr.T 放工時間,普通3D照殺!
我從來好少睇完3D會阿之阿左,不過依套...真係唔好睇3D!

依套睇2D就夠嘞!! 因為除咗d人d飛機有3D之外,
打交爆炸炒車死人冧樓...一律感覺唔到有3D效果!
真係連一個車呔兜頭飛埋來.......都無! 好失望~~~~

不過故事改得好,係今年值得睇既其中一套大戲!


來張"哥鼠拉McHamHam"抽抽水! XDDDDD









8 則留言:

  1. 我今日都睇左,好意外哥斯拉係英雄。
    CSL

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來無乜大期望,純粹主要去睇Bryan Cranston...可惜佢太早死....估唔到咁好睇! ;;)

      刪除
  2. 你連厚多士都知,好急貼世界大事....^O^

    回覆刪除
  3. 本來無唸過要睇的,給你一提,好似好好好睇咁 ,今個星期天一於去睇!!多謝!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向鍾意睇怪獸 =:) ,我覺得好好睇! 希望妳都會enjoy~ :D

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...