2014年5月16日星期五

杏仁豆腐 (2014年5月13日)


依個"杏仁豆腐"唔係食譜,係我地屋企第5隻鼠鼠~
世上有一種會利用眼神去迷惑人類既小動物......
喱一秒我正喺寵物店同佢四目交投,
但下一秒我發現自己...已經帶咗佢返屋企! XDDDD


明明同自己講過初二係最後一隻,點知星期二去pet shop 買野.......

比我遇到依位自己一隻鼠喺角落頭發吽逗既小熊仔! (佢d朋友仔正喺另一邊覺豬)
我撩佢玩,佢無動於衷,完全處於夢遊狀態......


直至佢拎過來望住我...我即時觸電~~~~~~
Whatsapp 相比Mr.T 睇,佢都話好可愛~
就係咁...又帶咗佢返屋企!


杏仁豆腐好細粒,因為佢仲係BB來! 店員話佢大約7至8星期大左右~


咀尖、頸位 + 腰位明顯,暫時有點過瘦~ 要加油食多d野啊!


喺pet shop 時呆呆既新豬肉初來T家報到,
暫時未習慣新環境,有點緊張~
剛入箱時步步為營,定神下來後就鄭多燕上身...跳足一晚無停過!








每次都係被佢地對水汪汪大眼睛打敗..........






7 則留言:

  1. 嘩, 又潻多個可愛新成員"杏仁豆腐", 依隻毛色幾靚.. 有你悉心照顧+愛心點心餅. 幸福滿潟!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我養得佢地,佢地就係我既責任,我會照顧得佢地最好! :D

      刪除
  2. 回覆
    1. 倉鼠真係一種好可愛迷人既小動物! 越養越上癮....... :P

      刪除
  3. V,妳去左邊呀?好耐冇妳們消息啦!最近點呀?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...