2014年4月17日星期四

韓國 - 韓式辣醬烤豬肉 Dwaeji Bulgogi

韓國菜,韓式辣醬烤豬肉,Dwaeji Bulgogi


1. 豬腩肉約700g 放冰格雪至硬身,取出切薄片。
(豬腩肉一定要雪到硬身 + 一把利刀先切到薄片! 否則相間脂肪位會扯開!!)


2. 醃豬肉料: 韓國辣醬3湯匙、米酒2湯匙、韓國辣椒粉、生抽、糖和粟膠各1湯匙、蒜蓉2茶匙、薑蓉和麻油各1茶匙、蘋果1/4個磨蓉,所有材料拌成,加入已切片豬腩肉撈勻醃最少1小時。


3. 細洋蔥1個切絲; 翠玉瓜1/2條切薄片; 蔥2枝切段; 紅辣椒1隻切片備用。


4. 燒熱油鑊,下豬肉炒一會後加入洋蔥絲和翠玉瓜片炒勻。


5. 炒至豬肉熟透後再加入蔥段和紅辣椒片兜勻即成。






2 則留言:

  1. 多謝你嘅食譜,今朝試咗,炒果時香噴噴,非常好味呀,辣得黎帶甜咁!
    屋企冇韓國辣椒粉同粟膠,skip咗呢兩樣材料 :P
    我用咗火鍋用嘅豬腩片,D肉薄身,感覺好似包住D汁同醬咁,超好送飯!
    但想請教你點解會用粟膠? 除左甜度外有冇咩其他作用? (但甜度其實有糖有蘋果呀?)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗客氣! ;;) 我自己好鍾意食依個,自己整可以就返自己口味調較甜味辣味~
      用火鍋豬腩片好方便! 其實我依度都有火鍋豬腩片賣,不過要中式超市先有得賣,果日突然興起想食,鬼超只有原條豬腩
      粟膠甜味好淡,其實對食味影響不大~ 主要作用係增加食物黏性,不過粟膠係韓國人常用入廚材料,佢地好常用粟膠來醃肉,反正我屋企有粟膠,所以我都會落埋~

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...