2014年2月21日星期五

即興出街食@Loch Fyne Seafood & Grill Edinburgh (2014年2月20日)


Loch Fyne 係一間英國連鎖海鮮餐廳,
Mr.T 愛丁堡office 附近有一間......


愛丁堡分店位於Newhaven Harbour 海邊燈塔旁,
一座1890s 時代既漁市場舊址,
所以餐廳樓面好大,樓底又高,
裝潢保持住舊漁市場既建築特色~

因為Loch Fyne 好近Mr.T office,
佢想帶我來依度食飯好耐,
不過...好幾次話咗來Loch Fyne 食飯,
最後一刻我又臨時改變主意話要去打邊爐.....

尋日晏晝Mr.T 喺Glasgow 見完客,
返office 先兜返屋企接我,
我喺愛丁堡行街等Mr.T 放工後會合去Loch Fyne 食晚餐~


餐廳樓面大,雖然枱多但每枱之間好多空間,所以坐得好舒服~


本來想食龍蝦...但見是日龍蝦好細隻;
本來又想食生蠔...不過是天氣凍冰冰唔想食生冷野......

我既頭盆Lobster bisque with garlic bread
熱辣辣又香又濃又滑滑,
食完依個頭盆成身暖暖兼齒頰留香!


Mr.T 既頭盆Scottish Rope-Grown mussels in a white wine, cream & shallot sauce & crusty white bread


依兜mussels 唔係好大隻,
而且我一向都唔鍾意食依種黑殼既歐洲青口,
不過...我不得不承認 - 依碟青口真係好好味!
個白酒忌廉汁香濃唔在講,
青口煮得剛剛熟,雖然細隻,但肉質嫩滑勁鮮甜~
令平時唔多吼mussel 既我,忍唔住攞咗Mr.T 3隻........


我既主菜Seafood Tagliatelle (我轉咗要spaghetti!)
帶子、魷魚、蝦、蜆...配上香濃白酒忌廉汁,
我最鍾意又最特別既係,
意粉裡面仲有samphire - 一種形狀似珊瑚,以海水灌溉來種植既蔬菜~
我好鍾意samphire 果種帶海水香氣微鹹既味道,
之前我都買過來炒蛋! (網誌) 


Mr.T 既主菜Wild British monkfish & chorizo risotto
Risotto 煮得剛好al dente,
大大塊monkfish 魚肉鮮美,
再加埋chorizo 果份油香,完美組合~


十分滿意美味既一餐晚飯!
好味到有點後悔之前扭扭拎拎咁遲先來幫襯呢~

餐廳位於海邊,夏天時可以喺餐廳外海邊用餐,
而且夏天既蘇格蘭日光時間長,
海邊景色一定會好靚...到時一定要再來! 
一定會別有一番風味~~~


Loch Fyne Edinburgh: http://www.lochfyneseafoodandgrill.co.uk/locations/edinburgh






2 則留言:

  1. 呢餐全部海鮮啱晒我, 好正呀! 我反而鍾意食呢D青口喎, 覺得鮮甜D...
    btw, 你件衫好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 青口我一向只鍾意食綠色殼大隻果種,藍青口我麻麻地,不過依間整得好好食!
      佢地有好多餐都係冷盆來,等天氣暖返d再去食生蠔~ 8->

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...