2014年2月24日星期一

二人世界hea 住煮 (附食譜)


個零星期前洗煲(LC 31cm oval)拉傷咗右手虎口位置,
依兩日似乎有惡化既跡象 - 無論做任何動作,只要右手一用力,
虎口及手腕位置都會痛,攞杯茶都無力,真係好唔方便!!!!!!!


所以近排煮得最多係格格肉眼扒配西蘭花白飯~


不過蘇格蘭牛扒幾好食都好,
我最鍾意始終係有湯有小菜既中式晚飯......

2月18日: 金銀菜豬肺湯; 洋蔥豬扒 + 西蘭花炒迷你獅子狗卷


豬肺罕見,機不可失,所以手痛都要買個返來煲湯!
雖說Mr.T 唔食豬肺,不過佢話啖湯好甜好好飲~


迷你獅子狗卷係早兩晚喺屋企打邊爐既剩餘物資......


仲有Mr.T 至愛既豬扒~

有人話2014年要keep fit,叫我煮少d餸,餐餐只食一碗飯......
不過我煎咗10塊豬扒,佢就食咗7塊...咁即係點呢?


2月19日: 金銀菜豬肺湯; 雲耳蟲草花荷葉蒸滑雞; 西蘭花炒肉絲



好鍾意荷葉蒸雞既香味! 本來想用冬菇去蒸,
不過V媽媽早輪寄比我既花菇仔實在太厚肉,唔浸過夜根本唔夠腍,
臨時臨急先荷葉蒸雞浸唔切,改用唔洗浸咁耐既雲耳 + 完全唔洗浸既蟲草花,
一樣香噴噴好好味~


 
為咗Mr.T 既2014 keep fit 大計,賢妻繼續配合實行少餸制......
吹脹既係 - 今餐佢竟然走去添飯!!!


金銀菜豬肺湯食譜click here~

洋蔥豬扒食譜click here~

雲耳蟲草花荷葉蒸雞(參考食譜)click here~

西蘭花炒肉絲食譜click here~






8 則留言:

  1. V女,弄傷隻手便好好休息了,有冇擦葯膏呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 尋日Mr.T 放工買咗止痛膏比我搽,今朝起身本來仲有少少痛,不過傍晚已經無咩事嘞! :-bd

      刪除
  2. 愈少餸就愈肚餓嫁!

    回覆刪除
  3. 你要小心d呀,吾好濕咁多水啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 做家務好難唔濕水呢...不過我已經無事幾乎好返哂嘞! thanks~ ;;)

      刪除
  4. 阿v, 试吓搽d 按摩膏 或 搽藥酒之類的藥啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無搽藥酒,不過尋日Mr.T 放工買咗止痛膏比我搽,今朝起身本來仲有少少痛,不過傍晚已經無咩事嘞! :-bd

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...