2013年12月5日星期四

突然中獎之BBC Good Food Show Winter@NEC Birmingham (2013年12月1日)


平時喺FB見好多乜乜物物抽獎,
我都會湊熱鬧填埋一份,
不過總係填完就無咗件事,
因為從來無唸過會中...點知......


上星期六突然收到封野寄自Lakeland,
一打開見到有封信恭喜我~
當時心唸: 我最近無參加過比賽喎......
(早幾個月我參加Lakeland 既cake pop 比賽贏咗第2名!)
發現信封裡面有2張BBC Good Food Show Winter 既門票,
我先醒起係早前FB 既抽獎! 呵呵~~~~

依個Good Food Show 喺Birmingham,
臨時又走一轉Birmingham.....
不過星期五晚Mr.T staff Xmas night out,
所以今次星期六(30號)朝早先渣車南下~


星期六交通繁忙,4pm 先到達Birmingham~
(無錯~ 係晏晝4點,英國既冬天太陽好早就落山!)


到達Birmingham 第一件事緊係去shopping 啦!
不過唔係shop 比自己,
而係趕住Rag market 關門前,
去裡面既pet shop 買間屋仔比McHamHam!
事關McHamHam 早排發口痕咬爛咗間椰子屋,
我喺Glasgow 去咗6間大小pet shop,
都搵唔到一間適合越來越肥既佢瞓覺既屋仔.......

皇天不負有心人!
真係比我搵到間同Mr. Buttons 一樣既士多啤梨屋加大版~


仲買咗個魚缸製飾比富貴榮華金銀發財~


Looking good!


買完野比鼠鼠 + 魚魚後,
我地去咗逛全英國最大既Xmas Market!


前年Mr.T 仲喺南下工作時,
我地都行過依個Xmas Market,
其實全英國Xmas Market 大同小異,
今次舊地重遊只係湊下熱鬧.......


星期六剛入黑已經人頭湧人迫迫......


由頭行咗一轉到尾就鬆人去check in~


今次Good Food Show 由星期三至日一連5日喺Birmingham 舉行,
我一星期前先知道自己中獎,
好難book 酒店......

Mr.T book 咗間開業只幾個月既近郊4星B&B - Blackgreaves Farmhouse B&B~



第一次住B&B,
一入到房間見到全房實木傢俱,我已經好鍾意!


房間雖然唔係我住過最靚既房,
話哂依間只係B&B 唔係酒店,
不過講舒服程度絕對數一數二,尤其係張床! 
我住過好多出名酒店既executive room,
不過依張床係我住過最最最舒服既~
下次再去Birmingham 都想住返依度!


不過因為係近郊,渣車先好住依度!
(渣車去Birmingham City Centre 約20分鐘~)


瞓醒第二日星期日中午去到NEC Birmingham......


時間尚早,會場唔算太多人~


是日未食早餐,Mr.T 第一時間搵野食........





會場好大,除食物外,仲有好多廚房用品......



都幾似香港既工展會架!


行到攰攰地,見到有條龍喺M&S攤位前排隊入座,
我知道將會有嘉賓現場示範煮野食,
我地又排埋一份.......


原來係英國米芝蓮名廚Tom Kerridge!
佢即場示範咗4道菜,睇到我流哂口水~~~~


去Good Food Show 我最大既收穫並唔係shopping,
講真...廚房用具依d雖然我好鍾意睇,
但我真係幾乎乜都有!
而且show 會場買廚具亦唔見得特別抵,
我去Good Food Show 最鍾意既就係freebies!
 
睇完Tom Kerridge 喺M&S攤位示範,
每人有一個goody bag,
裡面除咗有幾本訂購聖誕禮物或食物到會既catalogue 之外,
仲有一個價值£3.50既環保購物袋~ 
 

好多攤位仲有大咋印刷精美既食譜卡/食譜書任攞!


睇完示範Mr.T 聞到香味.....又要食野!


我地發現會場好多芝士檔攤.......
原來之前有個World Cheese Awards~
咁鬼多芝士,何其壯觀!!


今次依個Good Food Show,
基本上我睇 + 食多過買!
不過我又唔係完全無收穫喎.......
 
依個專賣vintage 茶具既攤位........


比我搵到依套平到無朋友兼靚到絕哂交既骨瓷tea set~
不過嚴格來講...
其實佢地唔算係"一套"......


因為隻碟.......


同個杯...根本唔同牌子!


但放埋一齊又襯到絕! 真正天生一對呢~


買咗一個紅卜卜大字kitchen timer~
雖然我已經有kitchen timer,
不過我發現有時一次過煮幾樣野時,
得一個timer 係唔夠用既!


最意想不到係我見到一檔賣冰鮮野味,
有野兔、水鴨、雉雞、松雞...等......,
本來對兔 + 水鴨好有興趣,
不過我唔識點整......
最後買咗一pack 4隻鵪鶉!
兔 + 水鴨留返下一次先啦~


盡興行完逛完,
返去Birmingham City Centre 食埋晚餐,
我地就渣車返Glasgow........

行開咗2日,
當我趕頭趕命去買屋仔比McHamHam 瞓覺既時候,
佢就盡情將塊窗簾布咬到溶溶爛爛來報答我! 囧~ 







沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...