2013年8月20日星期二

一個美味滿分既weekend Part 2 - Squid & Whale (2013年8月18日)

Squid & Whale位於Glasgow 一條大馬路Great Western Road,餐廳都幾大,足足佔咗2個打通咗既舖位,
我 + Mr.T渣車經過無數次Great Western Road
門面咁大我地當然知道依間野既存在,不過佢咁既門面裝修,
我地多年來一直只當
Squid & Whale係一間普通既pub,
根本從來無唸過要入去食飯!


直至Mr.T喺FB見到一位朋友成日去Squid & Whale
我地被佢post上FB既食物相所吸引,決定去一試!

當我地照地址搵到Squid & Whale既時候,
不約而同........原來係依間!!!!?!?!?!?!
 photo Shocked-Small.gif


其實無錯都係一間酒吧,不過內裡裝潢比門面trendy,
而且裡面分開一半 - 右邊係酒吧,左邊係餐廳~


餐廳serve既係Mexican-American food.........

先來頭盆,份量頗大!



Mr.T既Mexican Cheese and Beer Soup
無睇錯~ 的確係芝士加啤酒湯! (蕃茄湯底~ )
其實見到咁唔尋常既組合,無期望過會好味,
Mr.T只係貪得意點來試吓~
意想不到.......竟然出奇地好味! 我都忍唔住"不"咗好多羹啊........




我既Chimichurri Fish Tacos
好大份! 食哂已經飽咗1/3~
依份野由廚房捧出來,離遠已聞到香噴噴~~~~~

料多到根本包唔到個taco,
咪以為呃秤菜多過魚喎,查實勁多魚肉!
要食緊d料先包得到~
食完依個後,我好有興趣老翻!!



頭盆大份,主菜更加巨型!




Mr.T既主菜Pulled Pork and Trimmings
一大pat Pulled Pork (我唸可以譯做"手撕豬"!?!!! ),
配上
coleslaw、celeriac remoulade (西芹根沙律)、

jalapeno cornbread、scallion mash + cola baked beans~

配合辣辣地既red eye gravy非常惹味!
可樂焗豆、西芹根沙律 + 辣椒
cornbread都非常特別!!


我既Tequila & Lime Chicken Thighs
當上菜時我見到4大塊都係雞胸,而非餐牌上所指既雞上肶,
我有點不滿 ,不過我無出聲,加上我好肚餓,無謂換來換去.......
當我切下一小塊雞放入口時,我之前果少少不滿即時蕩然無存,
香、軟、juicy、十個好味向味蕾擴散!
依份雞擁有一份神秘力量,
可以令唔鍾意食雞胸既人突然愛上雞胸!!

除咗4大塊雞胸,仲有一大pat薯蓉~
本來食哂果4塊雞胸已經好飽,
不過佢地既薯蓉實在太香太好食!
忍唔住"不"多啖後又"不"多一啖.......最後都係清哂!!


我地點菜時唔知主菜會咁巨型,
所以另外點咗一份青檸荽茜飯兩份分........

唔相信咁好彩依個weekend出街食咗2餐都好味得咁緊要!
本來pat pat痕想唸d雞毛蒜皮既野彈吓個飯,
 photo _1273.gif
e.g. 荽茜或青檸味不足 / 飯太軟或太硬.......
不過我做唔到! 因為連一咁簡單既飯,
都可以做到
荽茜味或青檸味恰到好處,
兩種味道都食得到.........真係連碗飯都好好食!!

難怪Mr.T個friend三日唔埋兩日就去幫襯~



果度仲坐得好鬼舒服,食飽飽後舒服到想瞓覺~~~~~  photo _1327.gif

Squid & Whale Bar & Cantina: http://www.squidwhale.com






Photobucket

4 則留言:

  1. 咁大碟...仲有咁大 pat 薯蓉....再加碗飯.....
    個飯係用青檸汁...定係皮去煮 ga?
    [版主回覆08/20/2013 22:10:19]係呀~ 食哂呀! 飽到上心口.....
    應該係青檸汁,因為無見到青檸皮~

    回覆刪除
  2. 你個主菜啱晒我呢個鍾意食雞胸既人呀!
    [版主回覆08/21/2013 03:38:04]連我唔鍾意食雞胸我都覺得好正!

    回覆刪除
  3. 食物大份又美味, 謝謝介紹
    [版主回覆08/21/2013 22:22:47]

    回覆刪除
  4. 今次我鍾意妳碟雞胸
    [版主回覆08/27/2013 21:23:32]依間餐廳真係好正!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...