2013年7月29日星期一

二人世界三餸一湯 - 2013年7月28日 (附食譜)


西湖牛肉羹; 香茅魚露烤豬肉; 蕃茄免治牛肉炒蛋 & 清炒菜心

上星期開始間歇性行吓雷閃吓電兼落場大雨,
不過轉個頭太陽又出返來~

雖然唔知點解落後天氣仲係咁翳焗,
但總算無先前咁熱,開始有返意欲煮飯!


依餐本來係上星期五煮既,
不過Mr.T突然早放工有點工事要去Glasgow,
佢話返屋企接埋我先一齊出去辦事,
叫我唔好煮飯出街食.........

Mr.T
辦完工事後本想去Glasgow新開既Harvester試吓,
殊不知walk in 要等45分鐘!

我從來唔鍾意浪費多過15分鐘喺"等食飯"之上,
因為我覺得好戇居! 除非等果段時間我有第二d野要做,
否則東家唔食食西家,對我來講無一間餐廳係非食不可~



不過門口果位好有禮貌既帶位小姐非常識做,
佢一見我擰頭話唔等,即時攞咗張免費新地贈券比我地!
唔係送一杯喎,而係一人一杯啊~
嗱~ 依d咪叫做good customer service囉!

雖然果日做唔到我生意,但留到客喎!!

講遠咗添......講返餐自家煮........
星期五預備哂餸菜無煮到,星期六躝街食埋飯先返屋企,
再留d餸就唔新鮮嘞!
所以一向星期日唔煮飯既我,
尋日睇完Monsters University返屋企煮飯~


上星期日同朋友BBQ,醃雞翼用剩d香茅,
本來打算再醃雞翼用埋d香茅,點知Asda竟然一盒雞翼都無!
可能又比人買哂來BBQ!!
咁就改整梅頭肉啦,反正依個醃法好好味~
Mr.T勁鍾意: 好彩妳買唔到雞翼!
 photo _1282.gif

(佢鍾意豬多過雞~)
香茅魚露烤豬肉食譜click here~


頭先都講過 - 唔知點解落過雨仍然咁翳焗?
雖然煮既意欲回歸,不過煮都要煮d開胃口既餸菜!
平時我煮蕃茄炒蛋多數加罐茄汁沙甸魚,
今次因為滾開牛肉羹,一盒免治牛肉太多用唔哂........
用一半來炒蕃茄蛋啱啱好!
蕃茄免治牛肉炒蛋食譜click here~



想煮飯但唔想煲老火湯.......又唔想滾來滾去都係蕃茄,
依個牛肉羹我同Mr.T都勁鍾意! 又好快手容易滾呢~
西湖牛肉羹食譜click here~




Photobucket

3 則留言:

  1. 外國既customer service真係好窩心啊... 唔去都送coupon, 買唔到沙律又送魚柳包...香港真係彩你都傻, 一副唔憂做咁樣...
    [版主回覆07/30/2013 20:24:50]佢地新開張唔想比唔好印象顧客嘛!
    不過我覺得因為依間店新開張,所以有依個優惠,我估應該幫襯完既客人都會比~
    不過點都好,有免費新地食好開心!

    回覆刪除
  2. 呢個西湖牛肉羹我都好耐冇飲過啦!我都好鐘意飮,不過自己未煮過,只係以前響酒樓飮過
    [版主回覆08/01/2013 19:27:41]依個非常快手又好容易滾! 我鍾意落勁多荽茜~

    回覆刪除
  3. 翼如風。風的痕跡2013年8月3日 上午5:47

    生活中在菜式上搞搞心思的確不錯~~ =]
    [版主回覆08/06/2013 06:27:07]都係家常小菜來啊~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...