2013年5月17日星期五

Mr.T weekend大顯身手! (2013年5月11日 + 12日附食譜)

雖然蘇格蘭已踏入初夏,但天氣仍然非常唔穩定.......
過去連續2個Sunday都落狗屎,
早幾日仲連續兩日落雹,
攪到我有野要買但都完全唔想出街!

無得出街,唯有同Mr.T齊
齊喺屋企hea吓睇吓戲,
不過都要食野,Mr.T就提議由佢整野比我食......

 
5月11日: 午餐肉奄列

有人懶浪漫唧咗個茄汁心心喺奄列上面,
不過手勢唔好變咗兩個茄汁籮柚!


奄列,
一樣看似好簡單既食物,
不過我永遠都整得唔好!
我可以整到外表好靚完全唔燶,但內裡會太乾;
不過內裡唔乾的話,又會唔夠熟......

Mr.T整既奄列熟得來唔會乾,軟綿綿~~~
總之我點整都唔夠Mr.T整得好食啦!! 



可能最近整馬卡龍練習得多........
我連唧pat茄汁都唧得咁鬼圓! 哈哈~~~



5月12日: 水波蛋雜菌威爾特郡火腿法國牛油吐司

Mr.T好似煮野食煮開有條癮!
是日一早上網搵食譜,話要再整比我食喎~
話時話Mr.T真係好有潛質........

水波蛋我之前整過幾次都唔成功,
Mr.T今次第一次整就已經整得咁鬼靚! 我輸了........


依份brunch Mr.T親手煮,賣相靚不特止,
除咗甜
,仲真係好好味~~~~
我老公真係叻既啫!

水波蛋雜菌威爾特郡火腿法國牛油吐司食譜click here~



Mr.T煮咗午餐比我食,我煮返晚餐比佢食~




三餸無湯: 冬菇蟲草花蒸滑雞; 雜菌蒸水蛋; 清炒菜花


依個Mr.T鍾意食又好送飯! 所以唸唔到煮乜就煮佢~
雜菌蒸水蛋食譜click here~



Mr.T煮既水波蛋實在太靚~ 而且份brunch亦太好食!
於是第二日我決定翻一翻........


無菇版......因為食哂d菇~
之前我試過整水波蛋幾次都失敗,
今次睇完Mr.T點整之後,我依兩隻都幾見得人吖!


yum~~~~~


我好鍾意食brioche,

因為brioche本身已經用咗好多牛油去整,
所以我一向都唔會搽牛油亦唔會
烘~

今次Mr.T整依個brunch,
我先發現brioche搽牛油再烘成吐司原來好食得咁交關!!!

攪到最近我日日下午茶都整兩個搽大pat牛油 + 烘過既brioche buns,
另加杯我至愛既Earl Grey.......
唔知我會唔會好快變肥師奶呢?



Photobucket

5 則留言:

  1. Mr.T真係好, 會主動煮野比你食, 我家果個正一大爺黎, 叫佢煮好似難過咩咁, 佢會去買~~haha
    [版主回覆05/20/2013 16:51:57]間唔中啦~ 不過我唔會主動叫Mr.T煮,因為唔想佢攪亂我個廚房!

    回覆刪除
  2. 我覺得好難整奄列~~Mr.T好叻呀
    [版主回覆05/23/2013 02:52:34]我都覺得奄列好難整得好食! 所以食親都叫佢整~

    回覆刪除
  3. Hi V,

    I have been sick for 2 weeks :-(
    感冒菌入腸, cab't sleep and can't eat for 2 weeks.. So poor ne.. Only this week feel better.. So I catch you blog immediately..
    Mr. T is so nice 會主動煮野比你食; My husband ... never cook for me only 會去買.. hehe..

    And the 奄列 looksvery delicious !

    Peggy
    [版主回覆05/29/2013 20:27:00]Oh my...you poor thing ~ but im glad to hear that you are now feeling better, hope you'll recover very soon! try and get some rest even you cant sleep and drink plenty ok? add oil~

    回覆刪除
  4. Thanks V!我現在每歺都兩大碗飯!希望可以快占肥番。嘻嘻!
    [版主回覆05/29/2013 20:58:22]Good! 不過妳啱啱先好返,最好食清淡少少,比d時間腸胃適應返,唔好食太油膩呀~

    回覆刪除
  5. 係知道!我多數食白肉及菜。Hope I can recover soon!但係睇完你的美食,我都好想食
    [版主回覆05/29/2013 21:10:12]乖嘞~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...