2013年4月2日星期二

The Roseship Bar & Restaurant@Edinburgh (2013年3月28日)



上星期四被Mr.T突然急召去愛丁堡officereceptionist,
幫Mr.T攪掂d野就同佢一齊去食lunch,
好肚餓,唔想唸咁多食乜,
經過依間The Roseship 門口睇過餐牌覺得OK,
見有野啱食就即時入去~


已過咗正經食晏時間,客人唔多~
不過只得一個完全唔醒目既waitress 招呼客人,
做野好鬼慢! 幸好唔算太耐就上菜........


上頭盆嘞~~~~~



我既Cullen Skink (蘇格蘭煙黑線鱈魚薯仔湯)

味道好好又多魚肉; 可惜湯太稀唔夠杰,而且唔夠熱!
湯唔夠熱係一大敗筆,一個唔可以原諒既過失!!

佢地果2隻餐包真係嚇鬼....由外至內全個都係硬脆!
你地有無試過用餐包點湯食都會割傷個口?
餐包,完全唔合格!!


Mr.T既Brussels Pate

Brussels Pate 係豬肝造既,
好多地方都做得唔好有好重"豬味",
所以我一向都唔會點
Brussels Pate~
不過
The Roseship 既Brussels Pate 唔錯,
至少完全無怪味!


到主菜嘞! 有d意外主菜portion + 賣相都好吸引~



睇吓主菜幾鬼大份!!!!!



我既烤三文魚

係我鍾意烤到燶燶地既煮法,其他人可能會覺得乾,
不過我自己覺得咁先夠香! 配埋佢地個香草汁好正~


Mr.T既Steak Pie

個兜裡面勁多大大塊steak! (最衰唔記得影相!)
而且仲炆得好夠火喉好入味,仲好夠腍,
依個係依餐裡面最好食既~


依張相只係影到餐廳一半,
轉個彎行上幾級樓梯係餐廳另一半~
餐廳裝潢氣氛都唔錯,坐得好舒服~
好多細節上既野都有顧及e.g. 埋單碟竟然係Wedgwood!!

不過.......我唔會再來
The Roseship!
1. 食物只係普普通通,唔算特別好;
2. 平平無奇既食物質素來講價錢偏貴
;
3. 果位waitress 實在太唔醒目! 連埋我地當時只得3枱客人,但埋單都要叫咗2次先攞來......

最令恐怖其實係佢地個洗手間!
推門入去後竟然要落一條勁長勁陰深,
且燈光昏暗既舊樓後樓梯,
到達一個如變態連環殺手行兇既地牢!
_1651.gif image by veronica_tsim
到咗地牢仲要好似迷宮咁左轉右轉先搵到女洗手間,
洗手間衛生雖無問題,但光線不足暗暗沉沉,
裡面間格裝修十足十香港舊式商場既廁所,
加上位於地牢陽氣不足勁陰冷........
坦白講,我真係從來未去過咁恐怖既洗手間!!


The Roseship Edinburgh: http://therosehipedinburgh.com/






Photobucket

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...