2013年2月25日星期一

Easter bunny is coming to town!


仲有一個月又話到復活節嘞.......
之前我話過聖誕前見到網友們整聖誕糖霜曲奇好鬼靚,
攪到我都想整埋一份!

不過果時我無聖誕曲奇模,而且已經太遲趕唔到水尾,
於是農曆新年我整咗咋賀年曲奇,但只整咗果幾塊唔夠喉果喎...
既然又就快到復活節,正好比我一個明確動機整復活節糖霜曲奇!
我最信奉既金句: 工欲善其事,必先利其器......
正好成為我shopping 既藉口! 嘻嘻~~~~


我發現市售既復活節曲奇模大多係組合套裝,
即係一套裡面有幾隻唔同款e.g.
、雞、兔仔.......
或者再加d我完全唔想要既無厘頭唔知咩
!
套裝除咗貴d之外,最衰既係多數除咗個簡單既蛋

其餘形狀我大都覺得唔靚!

加上我覺得齋復活蛋曲奇已經可以有好多造型有排玩,
所以我一直只想要一個單丁蛋
曲奇模......
終於比我搵到Wilton 有單丁蛋形模賣~


世事總係咁既......當妳好恨好想要一樣野,
費盡心思特登去搵既時候未必會搵到;
但當妳千辛萬苦搵到之後,
妳又會發現果樣野
突然周圍都有得賣!
買完個Wilton 後行去隔離Poundland (真係隔離果隻喎!),
即時比我見到依套一set 4個!

而且依套其他形狀都靚喎!! 承惠£1.......

條氣少少chok chok 地,

於是買埋個復活蛋矽膠模,都係£1~

依盒cupcake cases 都係£1
下次試吓用來整彩虹
cupcakes!

買咗依本教整糖霜曲奇既書,裡面教授既技巧清楚又易明!
整復活節曲奇就靠佢嘞~



連超市麵包都要焗成兔仔形來提醒大家就快復活節!

拆開包裝見到兔仔個樣真係有d嚇親!
眼仔位置實在太怪異.......


依期多入烘焙用具!
以下依咋唔關復活節事.......

一個彩虹蛋糕消耗咗我唔少食用色素,補補倉!
依盒一盒3色我用過唔錯,易溝色又易上色~



15cm 蛋糕模 - 其實我已經有一個一模一樣......
我就係用佢來整彩虹蛋糕架嘞!


我本身果個已經買咗N年,見而家仲有得賣即時買多個,
咁下次再整彩虹蛋糕可以一水焗兩片快手d嘞!!


最近發現依種超市有售既忌廉粉原來可以用來整蛋糕!

紅陶迷你花盆仔 - 唔係用來種野,係用來整野食!
遲吓整比大家睇~



Lakeland 收穫........


早前買來整賀年曲奇既翻糖花花模;



好老實我對媽卡窿完全無好感!
但見好多人都話好難整,挑起咗我"神農氏嚐百草"既精神,
所以我要親身試吓究竟有幾咁難整~
(一個懶有充份理由,振振有詞既買野藉口!! )


Lakeland 新產品cake stencils,睇過demo 好似幾好玩,
遲吓玩比大家睇!



再以下依咋唔關復活節事,亦唔關烘焙既事.......

Dish rack - 我覺得白色包膠好靚!
雖然屋企用緊果個全黑色膠仲好地地.......拔堆bu池嘞~

Tiger 出既即食麵~ 貪得意買來試吓好唔好食,
不過仲未試.......



蜜糖食得多,係未食過有埋honeycomb......


我估其實應該無咩分別,不過好想試吓裡面塊comb!

依個野......細細隻的的式式........不過我真係覺得把鬼! 好多餘!!
我用手齋用包埋既forming pads,仲好過用部機........






Photobucket

9 則留言:

  1. neutrogena lee 舊野我都買來用過真係好把鬼!!!
    [版主回覆02/27/2013 04:07:39]完全無需要用一個機來洗面!

    回覆刪除
  2. 好多工具~~~~
    [版主回覆02/27/2013 04:07:35]隨時興起是但攞起一樣都有得玩!

    回覆刪除
  3. 超市店員梗係見到隻兔仔眼咁怪異, 所以專登貼張label遮住佢囉...哈哈!
    個花盆係咪整甜品呢? 我情人節都想整, 但冇時間專登去買盆同花...
    個honeycomb會咬到成口"衣"咁...我寧願淨飲蜜糖lu...
    [版主回覆02/27/2013 04:03:49]我本身唔知佢係有眼既,一拆開個袋見到佢咁既樣都嚇咗一跳......

    係呀~ 花盆係用來整甜品既!

    honeycomb 係蜂巢蠟來,所以係會waxy,不過我未試過所以想試吓~

    回覆刪除
  4. SORRY, 見到個兔仔麵包忍唔住狂笑...
    [版主回覆02/27/2013 04:01:13]我本身唔知佢係有眼既,一拆開個袋見到佢咁既樣都嚇咗一跳......

    回覆刪除
  5. i like honeycomb. It is very tasty.
    [版主回覆02/27/2013 03:59:34]people say that the honeycomb is waxy + no taste wow.....

    回覆刪除
  6. 很想知道紅陶迷你花盆仔可以用來整什麼
    [版主回覆03/03/2013 02:04:26]等我整完先開估!

    回覆刪除
  7. 我很同意那個BUNNY BREAD...
    我想沒眼的比有更可愛 LOL
    [版主回覆03/06/2013 23:17:49]佢隻眼實在太怪異......

    回覆刪除
  8. 想問下你個cake pop maker邊到買?thanks

    回覆刪除
  9. 在香港嗎?哪裏可買?
    [版主回覆03/20/2013 20:27:00]係英國

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...