2013年1月22日星期二

Spaghetti with Roman Cauliflower & Anchovies 羅馬椰菜花鹹鯷魚意粉




羅馬椰菜花原產意大利,當然要用返道地意式煮法啦! 

1. 將羅馬椰菜花1個(細)分開一朵朵,再將每朵花切半,放進滾水中小滾2分鐘後瀝乾備用。





羅馬椰菜花形如流星鎚,每朵花非常分明,

比普通椰菜花容易分開!




2. 意粉約400g煮至al dente,瀝乾備用。




3. 燒熱橄欖油爆香蒜蓉2粒,下鹹鯷魚(anchovies)4條略壓炒一會。




4. 下椰菜花兜勻,以海鹽和黑胡椒調味。





5. 加入(2)煮好的意粉、Pecorino 芝士粉85g和乾辣椒碎少許兜勻。



P.S. 可以Parmesan 代替Pecorino~





6. 意粉上碟後淋上少許extra virgin olive oil,放上一小束thyme 在上面作裝飾即成。





非常簡單既材料 + 煮法,
突出咗羅馬椰菜花獨有既爽甜~
加上鹹香既鹹鯷魚 + 少少刺激既辣椒乾作對比,
雖然材料咁簡單,但成品味道好有層次唔單調,
係一個好味健康既意粉! 





羅馬椰菜花當造期為1月至2月,每年1造;

因種子價格高,種植周期長,加上需要人手小心照顧,
所以產量少,價格亦比普通椰菜花高,屬高級食材~


個人覺得羅馬椰菜花口感介乎椰菜花 + 西蘭花之間,
但味道意想不到比前兩者更鮮甜! 
大家見到羅馬椰菜花的話,不妨買隻來試吓~










Photobucket

6 則留言:

  1. 呢個羅馬椰菜花我係第一次見咋, 好特別呀! 又見識多樣野~ 可惜想試都試唔到...
    [版主回覆01/24/2013 09:27:15]幾年前喺意大利我第一次見羅馬椰菜花,今次我都係第二次見咋! 不過有網友話喺香港買過~

    回覆刪除
  2. 緊張大師-小女人2013年1月22日 下午8:47

    羅馬椰菜花我見過但唔識點食,你配意粉都好特別,Mrs.T介紹完我一定要試下先,多謝.係呀Mrs.T想請問你,如要焗的芝士有無邊隻你覺得幾香同幾好食架,我都想試一下
    [版主回覆01/24/2013 21:29:14]我整pizza 最少會用2種芝士 - Mozzarella + Cheddar,Mozzarella 焗完後溶哂似街買既izza 可以拉出絲,不過因為味道subtle 唔夠香,所以加埋Cheddar~ (Mature Cheddar)

    另外如果妳唔怕麻煩的話,意大利菜有一個叫做Four Cheese Pizza 用4種唔同既芝士 - 當中一定有Mozzarella + Parmesan,另外2種就隨個人喜好,或者妳可以試吓!
    [緊張大師-小女人回覆01/24/2013 11:09:38]明白,意大利地道菜,又學到啦.我一定會買來吃的有你好介紹這是信心保險.我想用來做pizza同焗,如放一些菜面加上芝士,我其實買過好多款都唔係我們心目中的味道,在外吃好好吃的
    [版主回覆01/24/2013 09:06:29]依個意粉係意大利地道菜來,下次再見到羅馬椰菜花試吓整吖!

    至於焗既芝士,要視乎妳用來整乜喎! 妳唸住整咩先?

    回覆刪除
  3. 第一次見羅馬椰菜花好靚呢
    [版主回覆01/24/2013 09:04:01]我仍然覺得好核突.....

    回覆刪除
  4. 第一次見呢隻椰菜花,要買普通椰菜花老翻下!
    [版主回覆01/24/2013 09:03:59]其實今次我都係第二次見咋! 第一次係幾年前喺意大利~

    回覆刪除
  5. 棵羅馬椰菜花分開之後靚左喎
    [版主回覆01/26/2013 00:56:16]對我來講係大核突分成好多個小核突.....

    回覆刪除
  6. Hi Chef V, these aliens are bleeding good. I love it crispy but not smashing into creamy sauce though, as some recipes required.
    [版主回覆01/26/2013 00:55:26]smash it? no way~~~~~~ what a waste!!!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...