2013年1月26日星期六

DIY環保酵素



我發現人既口味真係會隨住年齡而改變....... 
10歲前我同其他所有小朋友一樣食飯時多數係"誓願",
只鍾意食餸唔食飯;
但而家既我變成咗一個飯桶!
一定要有飯先食得落餸,無飯食仲會軟手軟腳~

我自少就好鍾意飲清茶,不過好討厭玄米茶果陣炒米既味道;
廿零
歲時有一日我口味突然改變,好想飲一杯熱辣辣既玄米茶......
自此我屋企常備一大罐玄米茶!

由細到大我都唔鍾意食水果,尤其至憎係橙!
細個時曾經試過因為有人要我食橙,
我堅拒而將自己反鎖喺茅廁裡面!
(返出來後緊係比人打到飛起啦.......
)
不過最近我突然變到好鍾意食橙,
晚晚食完飯都要食2個橙先安樂!

鍾意咗食橙,屋企突然多咗好多橙皮.......
醒起早排睇報紙講,
柑橘類水果
(即檸檬、橙、西柚、柑之類)既皮含有檸烯(檸檬油精),
有效去除油漬,用橙皮來洗碗會好乾淨,
好奇之下早幾日親身試驗一下,果然真係洗得好乾淨喎!


但細塊既橙皮好難用來洗碗,不過日日都有2個橙皮,
既然明知可以
廢物利用,若揼咗好浪費啊!一於試吓用來DIY環保酵素!!


1. 首先預備膠樽一個(我用1L lemonade 膠汽水樽)。


2. 製造環保酵素材料: 1份糖(黃糖、黑糖或糖蜜 - 唔係蜜糖呀!!
) + 3份鮮垃圾(水果皮或未煮過既蔬菜頭菜尾) + 10份清水


3. 先將清水和黃糖拌勻。(我用清水600ml + 黃糖60g)


4. 再加入撕碎橙皮180g拌勻,所有果皮要浸在糖水中。


5. 蓋緊樽蓋,放在陰涼通風地方發酵3個月即成環保酵素。


- 頭一個月樽內會產生天氣體,每日將樽蓋扭鬆釋出氣體後再扭緊繼續發酵;

- 製作環保酵素既容器
要留有發酵空間,不能全滿;

- 完成後既酵素經過濾隔渣 + 稀釋,可作為多用途環保清潔劑使用。
詳情請參考: 環保酵素稀釋用法






Photobucket

7 則留言:

  1. 我的朋友於四年前已用這個酵素洗碗碟,佢比我用过,但味道好恶顶喎!妳嗰 d 有咩味咖?
    [版主回覆01/28/2013 08:29:51]味道係睇吓用咩材料來發酵,用橙皮會有橙既味道~

    回覆刪除
  2. 你用橙皮d 味ok ga..
    預祝你成功...真係好好用
    [版主回覆01/28/2013 22:45:29]我根本從來無擔心過! 我都話咗果晚係預咗用膠樽,只係Mr.T未飲哂樽野,一晚唔會爆
    [❤ 小白 ❤回覆01/28/2013 22:17:47]我見你換咗膠樽喇! 係咪安心d 呢..
    " 咋" 一聲係成功好開靚
    [版主回覆01/28/2013 08:30:56]網站都係建議用果皮~
    我尋日換咗個膠樽,今日扭開放氣時"咋"一聲!

    回覆刪除
  3. 我都係, 以前細個都食臘鴨, 前幾年突然覺得好臭, 打死都唔肯再放入口, 人真係好奇怪
    [版主回覆01/28/2013 08:32:05]我只試過由唔鍾意變到鍾意,反而未試過好似妳咁由鍾意突然變到唔鍾意.....

    回覆刪除
  4. 我之前有人送了一樽給我,可能他用了好多不同物料來做,我用來洗廁所,嘩⋯⋯一打開呢!我頂唔順D味,好似嘔吐物的物,印象不好!
    我想你這個會好一點,起碼橙皮做出來,味道應好好多!我會想試你呢款!
    我想檸檬或西柚個類CITRUS都可以!
    [版主回覆02/05/2013 06:26:13]我樽依幾日好谷氣,日日放3、4次氣,不過味道無變難聞啊~
    [NatIvan回覆02/04/2013 22:16:53]我想用果皮會好好多!等我食橙時留起橙皮都學你整一下!
    [版主回覆01/30/2013 01:04:52]我無咩菜頭菜尾,我見其他人只用水果皮話成品味道OK,所以我都係stick to 水果皮~

    回覆刪除
  5. 我地有時飯後三個人食2個大橙同妳一樣真係好多橙皮
    整環保酵素都好喎!

    [andrea回覆01/30/2013 10:15:06]係呀~我一個人真係食唔到2個橙,平時食蘋果都係加拿蘋果因為無咁大隻
    [版主回覆01/30/2013 01:02:55]3個人先食2個橙? 我同Mr.T 每人2個...可想而知我屋企幾多橙皮!

    回覆刪除
  6. 等我都試吓先!
    [版主回覆02/23/2013 21:39:32]我枝仲發緊酵未用得住,用過後再話比大家知效果如何!

    回覆刪除
  7. 好多謝你既意見呀 !! ^^"
    我下一樽都要換個大樽..
    你不彷試下用1/3酵素+2/3 洗米水做爽膚水丫..
    我今次浸橙皮就是這個目的呢..^^"
    [版主回覆06/13/2013 17:31:39]唔洗客氣!
    原來可以做爽膚水架! 等我再整時留返d洗米水先~ (我平時用洗米水來淋香草!)
    多謝分享啊~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...