2012年12月10日星期一

Browns Bar & Brasserie@George Square Glasgow (2012年12月9日)


上星期因為去咗食自助餐暫停tea一次,今個星期補返數!



今次地點係對正George Square 既Browns Bar & Brasserie~
Browns 係英國一間連鎖trendy bar 餐廳,
英國好多city 都有分店!


Browns 既afternoon tea 每日2.30pm開始供應~
臨近聖誕個個都趁週末出街做Xmas shopping,
所以我地特別早一晚打電話訂定枱!
尋日我地準時
2.30pm去到餐廳,
餐廳真係好忙,門口好多客人等緊入坐~

Browns
樓面好大,
不過唔知係客人太多?
定係Browns d人唔夠醒目或真係做野唔掂?
雖然佢地禮貌唔錯,但服務真係非常麻麻!


首先我地已經表明訂咗2.30pm 枱for
afternoon tea,
睇住門口負責帶位果位小姐搵咗好耐,
都搵唔到訂枱表上我地個名,
搵咗一輪佢終於放棄,攞住2個餐牌帶我地入坐,
不過我地坐低後發現佢比我地既係A La Carte menu,
上面跟本無afternoon tea!
我地要向另一名女侍應換過餐牌.......遊緊魂~~~~


換餐牌後終於落咗order - Afternoon Tea for 2,
但我地發現侍應無問我地飲咩野茶!



值得一讚既係,落單後好快就有野食嘞!

點心份量不多,但作為afternoon tea 我地反而覺得啱啱好!
當我滋悠地慢慢影完相,我地發現我地2壺茶仲未到,
於是問侍應,佢笑笑口反問我地: 你地想而家要茶?
我覺得佢問得好神奇!

唔通乾爭爭咁食哂d點心先慢慢飲茶呀??
講真,so far 我地去過幾次
afternoon tea
每一次都係先來茶,後來點心果囉~

結果我地先開始
食,食咗大約1/4兩壺茶先到!
不過......無糖!!!!!!!
又要問.......



傳統正確食afternoon tea 既次序,
係先食鹹點,然後食scones,最後先食甜點~
不過而家好多人都唔理依個次序,鍾意食邊樣就先食邊樣!


最上層有fruit scones 2隻; 士多啤梨果醬 + clotted cream

果醬唔錯,第一次出街食到唔太甜既士多啤梨果醬 +
用真正clotted cream,抵讚;
Scones 口感有少少"韌"唔夠鬆,而且太多提子乾,
可取係scones 有少少暖~
Overall scones 依部份不過不失,
(
其實我食過自己親手整既scones 後,
都好難讚得落其他地方既
scones! 呵呵~~~ )




中層只有3件其貎不揚既蛋糕,
對唔好甜點既我來講係好事!



先試依塊fruit cake......

其實睇佢個樣我已經知道自己唔會鍾意食......
果然不出我所料! 一大陣疑似玉桂既味道~~~~ help!!!!!!
結論: 我好憎依塊蛋糕!!



黑朱古力mousse 蛋糕

Surprisingly 唔太甜,非常香濃,不過非我杯茶!
但Mr.T就好鍾意!!


Lemon Sponge

依塊lemon sponge 意外地好好味喎!
唔太甜帶檸檬香又有少少酸酸地,
口感又軟又moist,非常refreshing~



底層係手指三文治

依個係2人份既afternoon tea set,
不過手指三文治數目有點奇怪........
青瓜三文治有4件 - 無咩問題;
不過smoked salmon & cream cheese 同埋egg & cress 就各有3件.......

3種三文治味道其實都唔錯,
但最大敗筆係 - 無論white bread 定brown bread都有點乾硬,
麵包唔夠新鮮!


So far 去過
afternoon tea 既地方,手指三文治都係好食既!
但當中以一定會有既egg mayo 最為普通,
不過Browns 依個egg & cress 唔知加咗乜野神奇調味,
我 + Mr.T都認為係暫時食過最好食既
egg mayo sandwich!!

依餐下午茶好平(£9.95 per person / £13.95 for 2 people)係暫時我地食過最平既~
食物質素雖然有讚有彈,
但overall 只可以話係僅僅合格!
因為好既地方overcome 唔到唔好既地方,
侍應唔夠醒,地方太嘈吵,
不過一分錢一分貨,可能閒日去會好d!

Browns Bar & Brasserie Glasgow
: http://www.browns-restaurants.co.uk/locations/glasgow


-------------------------------------

以下依段野我之前曾經喺FB度發表過......

當一眾闊太最愛去tea既半島、文華、四季......
甚至連闊太未必知道存在既長洲華威酒店,
餐牌上都識得印住"Afternoon Tea"既時候,
我真係唔明何解佢地仍然係"high tea high tea"?

Afternoon Tea + High Tea 根本完全係兩回事!
若果酒店印錯餐牌,我都可以話闊太們被誤導;
但人地都無錯,咁好明顯係闊太們太過羊群 + 太過先入為主既問題嘞! 

當你自稱好鍾意"英式下午茶"既時候,
並非只關乎你去咩高級酒店 tea、
用咩名牌子茶具、有咩高級食材、
Show off 你餐tea 有幾高貴幾咁豪幾巴閉......
最低限度應該先攪清楚正確名稱叫做Afternoon Tea 非High Tea,
依點係對人地國家飲食文化最基本既尊重! 

我並非認為自己好博學,
事實只係一個好普通既常識,not rocket science!
我確係有點執著,不過啱就係啱,錯就係錯;
人家錯,甚至大部份人都係錯既時候,
唔代表我要跟住人家一齊錯,
根本唔應該對集非成是既情況妥協! 

如果我篇blog講緊afternoon tea,
而你係都要留言high tea,
其實你已經話咗比我知 - 你根本無睇我寫過乜!
你只係見到個cake stand 就自動波High tea.....
所以我一定會紏正你,而且完全唔會覺得唔好意思,我好直接!





Photobucket

7 則留言:

  1. 呵呵呵。。。好耐未試過no.1

    回覆刪除
  2. 禾都好驚玉桂味
    [版主回覆12/11/2012 05:03:16]不過洋人好多蛋糕批撻都會用玉桂,仲會用好鬼多......

    回覆刪除
  3. Browns Bar SHEFFIELD 有,今天就去试试(今天DAY OFF)!!
    [版主回覆12/11/2012 19:33:37]Browns 係暫時我地食過最差既afternoon tea! 不過同時亦係最平,試吓無妨,但我唸我地唔會再去~

    回覆刪除
  4. 我都唔鍾意玉桂味..但係好奇怪..我又好鍾意玉桂卷....
    [版主回覆12/11/2012 19:38:21]我直情係真玉桂味呀! 話妳知吖......我幾個月前先首次食咗我人生幾啖麥麥蘋果批! 由細到大我入到麥麥都覺得d蘋果批"好臭",大個後先知道果陣係玉桂味! (鍾意個批皮但太多蘋果餡~)

    不過我都會食玉桂 - 因為煮印度咖喱必要!!

    我睇電視見美國d玉桂卷好鬼靚好吸引....不過一唸起係玉桂.....

    回覆刪除
  5. 其實你整野食叻..唔係會覺得出街食無胃口??


    [版主回覆12/11/2012 19:32:18]老實講一句...真係會架! 尤其係我有時懶唔想煮叫外賣果時!

    回覆刪除
  6. 我細個都覺得M記蘋果批好鬼臭~之後出左芋頭批 熱辣辣芋頭夾埋脆卜卜批皮就好好味
    [版主回覆12/12/2012 17:53:57]雖然我唔多食芋頭,不過芋頭批應該係鹹? 應該幾襯佢個皮,好似幾正喎!

    回覆刪除
  7. 你地仲未tea到厭呀
    我前幾日都去左個龍蝦theme的tea, 唔錯
    [版主回覆12/12/2012 17:52:20]如果我地覺得厭自然會唔去

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...