2012年11月28日星期三

Ti Lounge@Hilton Glasgow (2012年11月25日)



一星期一Tea!

剛過去既星期日(11月25日),
我地去咗位於Hilton 裡面,
8月尾開張既Ti Loungh~

我覺得
"Ti Loungh"依個名真係改得非常之好!
"Ti"係蘇格蘭方言Gaelic (蓋爾語)茶既意思......
一個位於蘇格蘭最大城市既嘆茶地方,
叫做
"Ti Loungh"真係最貼切不過!!

好耐無去過Hilton 食飯嘞~
一入大堂發現原來佢地大肆裝修過......


一去到Ti Loungh,未坐低我已經愛上咗個環境!


梳化位坐得好舒服,仲有cushion 呢~ 加分!

套茶杯好靚~ 再加分!

入座後侍應捧來一個重甸甸棗紅色既皮箱......

皮箱裡面有12個玻璃樽,
樽裡面分別裝住12種不同茶葉,
不過依d茶葉唔係用來沖茶既,而係比客人用來聞!
侍應會行開幾分鐘讓客人慢慢聞餐飽,決定要邊一種茶~


我同老公都選咗Earl Grey~
送茶來時仲附有一個漏斗計時器.......

侍應解釋唔同種類既茶,沖泡時間都會唔同!
我地點既Earl Grey 以Black Tea 時間來計算,
大約要泡4分鐘左右~

茶壺設計有機關,4分鐘後將茶壺蓋上黑色粒的拉起,
避免茶泡得太耐太濃......ready 架嘞!
(不過等緊佢攞奶過來!
)
有野食嘞!

Classic Afternoon Tea for 2 (£28)

由上而下......


最上層分別有:

- Strawberry Jam + Clotted Cream 各1小兜;

- Shortbread (蘇格蘭牛油酥餅)2塊 - 鬆化唔太甜,但無牛油味!

- Lemon Pancake 2小片 - 軟綿綿食得出檸檬香,唔錯~


- 的式Scone 2個(plain + fruit)
好出色! 又香又軟,配埋jam + clotted cream 無得頂!!
我相信佢地隻scone 就算唔搽野都一樣會好好味~

中層全部係蛋糕甜點......

左至右: Banana Bread, Strawberry Tart x 2, Carrot Cake,
Victoria Sponge, 唔記得Chocolate乜 + Lemon乜.....

Chocolate乜 + Lemon乜都好鬼甜;
Carrot Cake 好恐怖 - 因為有陣好勁我至憎既玉桂味!!

Banana Bread 幾好食,而且賣相幾精緻幾靚~

甜點中我最期待既士多啤梨撻......令我有點失望!

士多啤梨好新鮮但唔夠甜~
不過最大敗筆係個撻底......唔鬆化得來仲要好鬼硬!

Jenners 果個實在相差太遠嘞!!!!

最底層係finger sandwiches.......
左至右: Egg Mayo, Ham & Tomato,
Smoked Salmon & Cream Cheese,
English Cucumber Sandwiches~

手指三文治就全部都好好食喎!
尤其係個Smoked Salmon & Cream Cheese......令人回味~

今餐afternoon tea 環境 + 服務都一流,
杯earl grey 好香好正~~~~~
不過唔好甜食既我稍嫌太多蛋糕!
但好甜既人就啱哂嘞~

Ti Lounge@Glasgow Hilton: http://www.hiltonglasgow.co.uk/ti-lounge





Photobucket

8 則留言:

  1. 好似英國既TEA都幾抵食喎... 真係個個禮拜去都得呢~ 香港有質素既差唔多係英國既double價錢啊!
    [版主回覆11/29/2012 17:23:07]我覺得用英國 + 香港價錢來比較真係好奇怪! 物離鄉貴係正常既,正如我依邊飲餐中國茶一樣貴,仲要係唔好講質素果隻....就算香港一餐下午茶double 英國價錢都唔係好貴啫,一樣可以個個禮拜去~

    回覆刪除
  2. Madame, sugar? Sir, milk or lemon? Hahaha…this lovely couple really hooked on the English Afternoon tea!!! Btw, were you two able to finish this elegant repast? I am enjoying your pictures while having brekkie!!!
    [版主回覆12/01/2012 00:31:55]of course we were! we both have black holes in our stomach~

    回覆刪除
  3. 附上個漏斗計時器...實在好體貼....而且好似飲得好 pro.咁呀....
    [版主回覆12/01/2012 00:29:47]其實唔知係咪真係關沖泡時間事? 還是佢地d earl grey 茶葉靚d呢? 依杯茶真係好好飲!

    回覆刪除
  4. 好pro的tea!
    [版主回覆12/01/2012 00:27:05]英式下午茶來來去去都係果d架啦! 我未見過唔pro 既tea 喎.....

    回覆刪除
  5. 我都好鍾意個環境好正
    [版主回覆12/01/2012 00:24:16]個環境幾舒服,不過上星期果間Hugh 隱閉d啱傾計多d~

    回覆刪除
  6. 嘩!!! 咁好質素(£28)兩位..抵
    [版主回覆12/01/2012 00:23:11]無話抵唔抵,睇妳個人鍾唔鍾意既啫!
    鍾意既再貴一貴都係抵; 唔鍾意既£2.80兩位都係貴

    回覆刪除
  7. I also want to eat ah. The area looks so pretty. I think I can take a nap there. :)
    [版主回覆12/02/2012 01:06:39]

    回覆刪除
  8. 個環境令人好舒服啊~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...