2012年11月7日星期三

Silent Hill: Revelation 3D (鬼魅山房2) - 2012年11月1日

我 + Mr.T都係Silent Hill fans!
Game + 戲我地都鍾意~


6年前Silent Hill 將game 拍成第一套戲,
睇完後知道佢地開拍第二集,已經好期待!
不過戲原本既writer Roger Avary 因醉駕誤殺被判坐監,

原本已經開始寫緊第二集既故事,突然一下停落來,
直至2010年秋天先改由Michael J Bassett 繼續寫落去........
好彩最終戲都拍得成,一眾Silent Hill fans 真係要謝天謝地!

等足6年先有得睇,英國萬聖節果日上畫,
我 + Mr.T已經好想即時去睇,
不過果日Mr.T太忙行唔開,
於是第二日(11月1日)晏晝Mr.T特登抽時間同我拍拖去睇3D!



Weekday 睇晏晝2.35.......



入到場成間戲院竟然全空!


直至開場,除咗我 + Mr.T 2個無其他觀眾!
第一次包場睇戲啊! 哈哈~~~~~




同平時一樣 - 唔多講劇情,只講睇後感.......
雖然等足6年,不過我 + Mr.T都覺得係值得既!

一開場我 + Mr.T都意外驚喜3D效果做得好好~
並非馬馬虎既後期電腦加上去既3D效果,
雖然話哂戲改篇自出名電腦遊戲,
喺graphic 上應該唔會差得去邊,
不過先前被Clash of the Titans + Wrath of the Titans 既掛羊頭3D連環昆咗2次,加上觀乎卡士,除咗Sean Bean + Carrie-Anne Moss 之外,
重要主角完全唔知係乜水......

所以睇戲前已做好心理準備3D效果未必會好,但睇完戲後覺得,貴少少睇3D係值既!

今集劇情大部份based on Silent Hill 3 video game,
連主角既名都係跟返video game~
其實Silent Hill 各集video game 既故事獨立,無乜大關連;
電影版今集為承接上一集既故事,
加插咗video game 裡面無既情節去串連故事,
依點我覺得改編得唔錯,一來令故事更make sense,
唔會令人睇到一頭霧水...
e.g. 上集老豆叫Christopher,阿女叫做Sharon;
今集
老豆變咗Harry,阿女係Heather......



Video game 裡面既Heather 個樣好細路女.......
但電影版既Heather 外表好老成,
睇完成套戲我都說服唔到自己
Heather 只有18歲.......
(幸好佢演Heather 演得不差~)


Sean Bean 比6年前老咗 + 發福咗好多......
不過我仍然覺得佢好索好正~


打機時最鍾意既2大"怪物"........戲中依然最搶鏡最好睇~


身材勁好既護士;


Pyramid Head


另外亦好鍾意戲中場景幾乎同video game 一模一樣,
戲中又加插好多玩過Silent Hill
video game 既人先會察覺到既小細節.....
e.g. 酒店房床頭既紅色高跟鞋; fair 場兔仔; 公仔人型......
戲完場時又有
Silent Hill: Origins 既貨車司機Travis,
同埋Silent Hill: Downpour 既監獄巴士........
好似我地依d鍾意玩
Silent Hill 系列video game既人,
真係睇得好過癮!


Overall 我 + Mr.T都覺得電影版比第一集更好睇!
美中不足反而係覺得戲太短唔夠喉~
今集結局Harry 留低喺Silent Hill 搵第一集既老婆Rose,
似係為下一集留低伏線......
我地緊係希望仲會繼續拍第3集啦!

如果真係拍的話,應該有幾條線都可以拍呢~
不過真係要彈吓張海報!
設計真係好差,
完全呈現唔到Silent Hill 果種氣氛!!
(係咩氣氛? 唔知既人睇吓套戲咪知囉~
)


P.S. 以我所知香港版cut過,不過唔知cut咗幾多?


----------------------------------------------


等緊入場時,
見Ben & Jerry's 送限量版泥鏟雪糕羹!
初時睇張廣告海報以為好細隻,
亦無留意到係夜光~
不過覺得好可愛,於是叫老公食杯雪糕......
因為我想要隻羹!



買完雪糕先知道原來隻"泥鏟"咁大隻果喎!
而且真係會夜光既呢!






Photobucket

3 則留言:

  1. Oh me n my friends try to watch it on last Wednesday nite, unfortunately tickers sold sold out. We didn't watch it ToT
    [版主回覆11/08/2012 22:14:00]go watch 3D version! it's great!! you'll love it if you like horror films~

    回覆刪除
  2. 你地可以包場睇戲好羨慕
    [版主回覆11/08/2012 22:06:12]第一次咋!

    回覆刪除
  3. 緊張大師-小女人2012年11月8日 上午3:42

    哈哈,我真係唔太懂識欣賞,但到最後係咪真係二個包成間來睇呀
    我會鐘意吃多過個泥鏟但又會愛上發光物體.......
    [版主回覆11/08/2012 21:58:52]唔打機 + 唔鍾意恐怖片既人的確未必會啱睇!
    係呀~ 由開場到完埸都係得我 + 老公2個人!
    我都唔鍾意食雪糕,不過我想要枝羹; Mr.T鍾意雪糕,啱哂! 一舉兩得~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...