2012年9月12日星期三

工具


點解我成日都shopping?
除咗因為我係女人之外,仲因為我有太多嗜好!

(當然...shopping 都係我其中一個排頭幾位既嗜好! )
而我既嗜好,有好多係需要工具去實行既~
所以要繼續我既嗜好,我就會
繼續shop shop shop.......

Weekend 去行art shop,
本來想買塊白膠板用來影相,
不過白膠板唔啱size 買唔成,
反而買咗其他原本無打算買既野! (好常發生既情況......
)


直接畫上布上既T shirt 顏色筆~
腦中已有幾個idea,有成品後再同大家分享!

2年前我初開始玩刻橡皮章時要用普通擦紙膠,
因為英國唔似得香港咁方便,
吉豬島就買到
刻章橡皮~



不過2年後既今日,美術店終於入貨嘞!
而且質地唔錯啊~
依塊有30cm x 20cm 咁大,
計返大細 + 兌返港紙,仲平過吉豬島喎!
我都好耐無刻章新作品,等我搵日試吓依塊膠好唔好用先!!


行咗轉TK Maxx 既收穫~


原本依個Granite soup bowl 係一set 兩個,
不過早排比我唔小心打爛咗其中一個......



喺TK Maxx 搵到依個唔同款既Cassis soup bowl~

唔同款但幾靚~ 可以當補返數!


想再整瑞士卷好耐,尤其想試吓整彩繪蛋卷,
不過一直懶無咩動力.......

依個長形蛋糕膠箱用來放瑞士卷一流!
從此唔洗就咁放條瑞士卷喺碟度再包保鮮紙咁麻煩咯~
當係鼓勵吓自己的起心肝整彩繪蛋卷!!

我鍾意影相,特別係影風景~
雖然唔係影得好好,所以買咗本書學吓野!
(其實之前已經買咗幾本,只係咁二立過吓......)


之前喺Birmingham 見到一間兼賣意大利食品既意式咖啡店餐廳Carluccio's!
當時入過去睇吓,不過無買野又無食野~
後來發現......原來Glasgow 都開咗分店喎!

買咗樽鹽水浸連殼蜆仔~
暫時未唸到點整,不過又可以鼓勵自己唸吓新菜式!


喺波蘭超市買咗2樣野......


依個大花型撻模,一見到佢我已經有個idea 點用!
而家只爭在實行~


上一篇我提過話搵咗一樣野已幾星期都未搵到.......


就係依樣野嘞 - Pastry Cutting Wheel!

雖然叫做終於比我搵到,不過其實我嫌佢切口波浪唔夠勁
但既然仲未見到完全符合心水,都照殺住先啦!


Home Bargains 又有筍野!


Olay regenerist eye derma-pod~
依盒野Boots 賣緊£29.99 (最近好似做緊特價都要£24.99!)
而家Home Bargains 有貨£4.99!
各位有興趣既英國blog 友快快去入貨嘞~



我一向唔好朱古力~
不過間中會好矛盾地突然好想食!
近幾日就係依個矛盾時刻嘞......
依隻吉百利Truffle Collection 幾好味,
Home Bargains 又賣得好鬼平!! 嘻嘻~~~~~

就快又中秋嘞! 最近已經見好多人開工整月餅~
今年99早2星期返咗香港; 62今日又起行返香港,
所以今年唔洗整月餅比佢地,
不過要整比V爸爸V媽媽 + 朋友,
買咗包cupcake 盒準備開工咯!






Photobucket

5 則留言:

  1. V女繼續濕平,我哋繼續分享V女戰利品呢
    [版主回覆09/13/2012 06:53:28]你哋繼續分享V女戰利品.....d相!

    回覆刪除
  2. 你次次行親TK MAXX都有收穫喎!
    [版主回覆09/13/2012 19:21:46]TK Maxx 直情係造福人群! 一模一樣同一件貨我喺TK Maxx 見到竟然可以平£20!! 教我如何不買它??

    其實Home Bargains 可以話係小型TK Maxx + 超市混合體! 好多時會買到d平好多既護膚品,廚具又有 (最近見到部意粉機竟然只賣£9.99!!); 連食物都有,仲要係超市大牌子,但平過Asda Tesco 好多! 不過Home Bargains 同TK Maxx 一樣 - 筍貨手快有,手慢無~
    [阮子旦回覆09/13/2012 11:29:40]TK MAXX真係勁正!簡直係我喺英國最喜愛嘅舖頭!HOME BARGAINS我未見過喎,可能我少行家品店。可惜我已經返返香港,強烈要求喺香港開分店!
    [版主回覆09/13/2012 06:52:27]TK Maxx 實在太正了! (Home Bargains 都好正呢~ )

    回覆刪除
  3. 唔使做野,又有$SHOPPING, 真正!
    [版主回覆09/13/2012 20:47:56]

    回覆刪除
  4. 用膠盒裝蛋卷咁都比妳諗到
    [版主回覆09/15/2012 22:29:30]果個膠盒本身係外提蛋糕盒來架! 仲係專用來裝長型蛋糕既,裝蛋卷咪啱哂囉!

    回覆刪除
  5. Hello Mrs T

    How are u?
    I went to home bargain for the eye pads u recommended, I haven't use it yet but feel very happy bought the bargain stuff^^ but the chocolate u recommended I couldn't find it in my home bargain shop. So dun really know how tasty it is. Hope I can find it next time^^

    Wish U and Mr T 中秋節快樂 ^^
    [版主回覆09/20/2012 19:56:58]i tried the eye derma pod the night before, i quite liked it! but i prefer using my own finger tip instead of the pod.

    i went back to Home Bargains and couldnt find the chocolate too! i guess it's sold out.

    Happy mid autum to you too Cwai!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...