2012年7月5日星期四

不亦樂乎自煮一覽~ 特長! (附食譜)



剛剛好一個月無去過南下,
依段時間都係Mr.T weekend 時返來Glasgow~
之前因為有新鮮感,
去南下飲飲食食shopping 吓都幾寫意幾好玩,
但去得多就漸漸覺得悶,
而且南下既日子餐餐出街食,好掛住屋企個廚房......



係時候暫停走來走去咁密嘞!
趁住Mr.T 喺南下既日子,
我可以重回親愛既廚房,
嘗試煮我果大咋想煮好耐既菜單~

6月13日: 燒吞拿魚扒蜜糖青檸豉油汁配雜菜沙律 & 烤薯仔(食譜click here)




6月14日: 加勒比海醃魚煎餅配牙買加辣汁
(食譜click here)

6月15日: 肉醬意粉 Spaghetti Bolognese(食譜click here)

6月19日: 是日初一食齋 - 素蠔油草菇豆腐卜炒菜心


6月20日: 英式炸魚薯條 Beer-Battered Fish & Chips(食譜click here)


6月23日: 蠔油草菇豆腐卜素麵
是日雖然唔係齋期,
不過早幾日初一仲有些少豆腐卜 + 草菇剩低,順便清咗佢~



6月25日: 花膠猴頭菇淮山杞子圓肉煲豬腱 & 爆砂魚肚芹菜炒雞雜
真係好耐無煲過湯嘞! 屋企勁多花膠,就煲花膠湯啦!
Weekend 買到好新鮮既雞心、雞肝 + 雞腎,
又買到我至鍾意食既芹菜,加埋爆砂魚肚來炒...perfect! 

(食譜click here)


6月26日: 花膠猴頭菇淮山杞子圓肉煲豬腱; 自製燒肉 & 爆砂魚肚芹菜炒雞雜湯 + 魚肚雞雜係之前一晚食剩既~

Weekend 買到塊好靚既骨腩,
肥瘦相間又細細塊,燒埋啱啱好夠我一個人份量,
可惜出爐後我太心急,未攤凍就斬,斬得唔靚啊......
不過勁脆皮,非常好食! 

(食譜click here)



6月27日: 自製燒肉; 清炒白菜仔 & 廖孖記腐乳
之前一晚食剩幾舊燒肉,是晚塊皮竟然仍然脆卜卜!
好耐無食過
廖孖記,用來送白飯真係無得頂~~~ 


6月30日: 蜜糖燒油封鴨腿配燒露筍 & 烤薯仔是晚Mr.T由南下返來~ 本來我想整steak & kidney pie,
不過佢知道我早一個星期整咗油封鴨腿,
扭計一定要食油封鴨!


既然佢咁鍾意,咁我就豪d一次過整哂4隻,每人2隻啦!
今次無整雪利酒汁,就咁搽少少蜜糖放入焗爐燒,
慳水慳力,但一樣好味~ 

(食譜click here)

飯後仲有Mr.T 返來前特別落order 叫我整既V記朱古力雪糕!

睇吓Mr.T 食得幾滋味! 


不過食完後個馬桶杯就......
(食譜click here)


7月1日: 火腿芝士奄列
是晚Mr.T 下廚煮比我食!
奄列係一樣我永遠都整得唔好既食物......蛋包永遠煎過龍太乾~
而老公整既奄列,蛋包永遠啱啱好又嫩又滑! 
所以我食親奄列都一定要老公整比我食~



7月3日: 素菜腐皮卷 & 麻醬茄子
是日農曆十五又食齋~


依個素菜腐皮卷真係好好味! 就算唔食齋都一定會鍾意食~(食譜click here)


麻醬茄子一蒸好就食,我覺得雪凍後會更加好味!



7月4日: 芝士龍蝦伊麵

早兩日自己整咗幾個伊麵......(自製伊麵方法click here~)本來打算用來試吓整草菇蟹肉伊麵......
不過早一日我收到個令我勁開心勁興奮既好消息! 


Mr.T去年年尾到南下工作,6月接手咗新office,
佢一直計劃今年年尾會將office 搬返上來蘇格蘭,
所以原本打算要我搬去南下幾個月......

但近幾個月來來回回蘇格蘭 + 南下,
新鮮感過後我發現自己都係鍾意蘇格蘭多d! (多好多!!)
開始有唔想搬既念頭!
早前我仲試探Mr.T口風 - 我係咪一定要搬去南下?
不過佢話係......

But最近
突然有幾個情況唔同咗......
Mr.T星期二告知 - 佢可以提早將office 搬返來蘇格蘭!

我地終於可以結束走來走去,一星期只見得幾日既日子嘞!!
 

好開心~ 好開心呀~~~~~~ 

我唔洗再一人前,可以煮返久違既三餸一湯嘞!


因為開心.....所以我決定將草菇蟹肉伊麵升呢變咗芝士龍蝦伊麵!!(食譜click here)



Photobucket

11 則留言:

  1. 《Ka MaN 日記》2012年7月5日 下午5:02

    恭喜晒... 唔使成日搭長途車遇到 D 怪人...
    可以成日煮下住家飯同煲下湯...
    仲有唔使搬... 我好怕搬屋..!!
    [版主回覆07/06/2012 20:17:19]Thank you Ka Man!
    其實就算真係要搬都唔係好麻煩,因為我地唔係賣屋完全搬去南下,只係暫時性搬過去,但要來來回回始終都唔係咁方便~

    回覆刪除
  2. 《Ka MaN 日記》2012年7月5日 下午5:03

    一早見到咁多好嘢食..
    搞到而家好肚餓..!!
    [版主回覆07/06/2012 20:15:06]下次食飽或買定早餐先入來探我啦!

    回覆刪除
  3. it is good you don't need to move. Moving is always a big job. Thanks for sharing all the food recipes! I consider i have eaten them all by looking at the photos
    [版主回覆07/06/2012 20:13:49]Thank you Mrs.Tin Tin! yes im so happy that i dont have to move now, esp i prefer living in Scotland rather than living in England! also im so excited Mr.T wiil be back very very soon! (actually it's tmr! )

    you're very welcome! try any recipes you like in my blog and you can have the real thing not just pics~

    回覆刪除
  4. Happy for you, too. Know how you feel exactly!! :-) I always come to your blog to see if i can cook something interesting for my darling little boy. Thanks for the great idea!! xoxo
    [版主回覆07/06/2012 20:09:14]Thank you very much Juliet! also thank you for visiting my blog, hope my blog can help you to gather some cooking ideas~

    回覆刪除
  5. the vegetarian bean curd things look so yummy!! Let me cook this for him next week. Have a lovely weekend. :)
    [版主回覆07/06/2012 20:07:28]yes the veggie beancurd sheet rolls are really yummy! try the recipe and you'll love it~

    you too have a lovely weekend

    回覆刪除
  6. 見妳走來走去一星期同Mr.T只見得幾日咁辛苦
    而家可以搬返來蘇格蘭真係好
    你估我可唔可以9月去探妳?
    [版主回覆07/07/2012 22:15:58]如果妳有時間就過來探我啦! ^_^

    回覆刪除
  7. 好羨慕妳的生活;又可享受人生又可以經常煑到咁美味食物
    [版主回覆07/10/2012 04:20:46]哈哈~~~~ 我只係一個勁鍾意煮野食既師奶,無咩好羨慕啊!

    回覆刪除
  8. Happy for you. You two sweet couples can stay together again
    [版主回覆07/11/2012 18:13:08]Thank you very much bobo!

    回覆刪除
  9. 真係一個好消息呀!!
    [版主回覆07/12/2012 23:25:31]Thank you ok!

    回覆刪除
  10. 太精彩~
    [版主回覆07/17/2012 19:22:41]Thank you Mrs Miffy!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...