2012年7月26日星期四

妻母跌落河先救妻 好老公被父責不孝

妻母跌落河先救妻 好老公被父責不孝

【明報專訊】媽媽和老婆一起掉落河,你先救誰?這是一個考驗男人的經典問題。當這個難題活生生出現在安徽一名28歲男子面前時,他沒來得及多想便先救就近的妻子,再救母親。男子的父親不滿他的決定,倒是母親通情達理,不但沒責怪他,反擔心外界的關注令兒子受壓。


捕魚翻艇 3人同落水

7月22日下午,合肥市肥東縣圩埂村村民郭×與妻子小青(化名)到村邊的店埠河泛舟捕魚。小郭與小青在浙江打工時認識,小青沒見過打魚,小郭也好些年沒打過魚,郭母遂主動陪小夫妻倆到河裏。小郭划船,郭母在船尾下網,好奇的小青走過去看時站不穩,小郭與母親上前拉她時小船失衡,3人同時落水。

該河水深6米,而3人中只有小郭會游泳。他先游向小青把她拖到船邊,讓她拉住鐵環,接着轉身救已在水裏嗆着的母親。郭母被救上岸時昏迷,小郭趕緊把她揹回家再送院。醫生說,郭母已無大礙,幸及時獲救,若再耽誤一兩分鐘,「就非常危險了」。

在醫院裏,郭父始終板着臉,向記者抱怨兒子「圖新鮮」,不顧長輩安全,「他媽都要沒氣了,他還拖着船,就怕媳婦危險,媳婦都拉住船的鐵環了,還有什麽危險?!這時候當然應該先救他媽,等他媽安全了再去將船拉上來。」

母﹕要不是兒子 我已丟命

郭母卻幫兒子說話﹕「要不是兒子,我這老命就丟在河裏了……他到現在忙得都沒有回家換衣服,我挺心疼的。你們也不要再追問他了,這樣會讓他難過。」小郭說,小青從沒有問過他「先救誰」的問題,但他自己曾想過,覺得肯定是先救媽媽,然而當日「沒想那麽多」,只是看到老婆離他較近,就先救她了。

(中安在線)

-----------------------------------------

"如果你阿媽同我一齊跌咗落水,你會救邊個先?"
有人話依條問題係女人必問身邊另一半既問題,
不過好坦白 - 我從來都無問過Mr.T或我任何一位前度依個問題喎!
因為實在多餘又太無聊......

(In fact 非常好奇究竟係邊個發明依條變態問題來sabotage 千千萬萬人既relationship?)尋日睇完依單新聞真係覺得好無奈~
講真火燒眼眉千鈞一髮咁危急既情況之下,
個腦仲邊有時間考慮咁多野吖?
"邊個近d就先救邊個"只係最正常既反射動作,
我相信如果當時係男人既媽媽近d,佢都會先救媽媽,
當中根本就唔存在"愛阿媽
多d定愛老婆多d"既因素!
個人完全唔覺得男人有幾大逆不道喎~

不過我就覺得男人既爸爸活咗大半世人都唔化!

最終老婆、兒子+ 媳婦都平安無事,咁唔好咩?
應該惜福好好享受一家人整整齊既幸福嘛!
黑哂口面埋怨自己個仔,講說話令佢內疚令佢難受,咁想佢點?
洗唔洗再推佢阿媽 + 老婆落河一次,
今次一定要佢救咗阿媽先原諒佢??


除咗覺得個老豆唔化之外,我仲好欣賞個阿媽!

自己依頭昏迷過後死過翻生,
唔單止無呷醋無埋怨兒子先救媳婦,
感激兒子救咗自己之餘,
最擔心既反而係外人閒言閒語會令兒子受壓......
佢真係一位世間少有既好媽媽 + 好奶奶~





Photobucket

11 則留言:

  1. AGREE!!! LE則新聞真係無聊極,同之前報導話D駕駛者係馬路見到救護車無即刻讓路一樣,得幾鐘做反應,根本無咩人可以咁冷靜去諗咁多野,REACT唔切都好平常,尤其仲要係生死關頭,有起事上黎,好多人GE第一反應都係呆晒,個男人咁叻仲識救人咪好好LOR,仲要佢諗救邊個先,諗得黎可能2個人都浸死LA
    [版主回覆07/28/2012 00:10:21]我係佢個仔的話會好傷心.....

    回覆刪除
  2. :+:+:涼粉子:+:+:2012年7月26日 上午7:26

    呢個問題我都冇問過~~因為實在太無謂了~~~點答都係錯~~都唔知問黎做咩~~
    [版主回覆07/30/2012 17:08:24]唔孝順既男人都唔慌會係一個好老公!
    [:+:+:涼粉子:+:+:回覆07/30/2012 16:47:43]唔止唔威...個老公唔救個亞媽先聽落仲有D冇人性...
    [版主回覆07/28/2012 00:09:07]問過依個問題既女人真係好白痴! 若男友或老公答會救自己先會好威咩?

    回覆刪除
  3. 你說得好對! 人的反應就是邊個近d就先救邊個。 做爸爸還埋怨自己兒子, 真係有點那個!
    [版主回覆07/28/2012 00:07:40]而家一家人整整齊齊幾好呀,都唔知個阿叔想點?

    回覆刪除
  4. 我嗰日睇到呢段報導都覺個亞爸好不近人情, 呢d係正常反應姐, 咁都要黑面. 而個亞媽就好有體貼. 不過我從來亦唔會考慮問我老公呢條咁無聊嘅問題.
    [版主回覆07/27/2012 23:53:06]大家都無事就好心佢開開心心enjoy 啦! 明明無野搵野來鬧個仔,依位阿叔真係麻煩

    回覆刪除
  5. This is supposed to be a happy ending... cos everyone's okay! Now it got twisted :~(
    [版主回覆07/27/2012 23:51:27]exactly!

    回覆刪除
  6. 講得無錯, 問黎都多餘既~ 就算答左, 到左危急關頭真係咩都唔諗, 見步行步架同個答案有出入架啦~所以以我都無問過我個男友架~
    [版主回覆07/27/2012 23:51:03]除咗答案同現實會有出入之外,我亦覺得依條問題好衰Q格囉! 救邊個先代表乜野?

    若救我先代表愛我多過愛佢阿媽? 我會覺得依個人咁對自己阿媽好恐怖囉! 唔孝順既男人,對老婆好極有限!!

    若佢答救佢媽媽先,自己難免會有少少酸溜溜.....所以男人無論點答,我都唔會滿意! 一個正常男人亦應該認為依條問題無可能回答

    回覆刪除
  7. 依個世界就係有d咁唔化的人,大家無事就好了..咁講咁多費話做咩!!!
    [ok回覆07/30/2012 09:45:35]好明顯係無囉..所以都唔明他有咩好嬲?太自以為是啦!!
    [版主回覆07/27/2012 23:44:01]其實3個人之中最危險係個仔呀! 個老爸有無擔心過自己個仔安危?

    回覆刪除
  8. Agreed with you.

    Peggy
    [版主回覆07/27/2012 23:42:09]

    回覆刪除
  9. "邊個近d就先救邊個"係好正常喎~
    個老豆都唔化好彩個媽都明白佢個仔!
    [版主回覆07/27/2012 23:41:34]個媽媽真係好大方 + 明理~

    回覆刪除
  10. 完全贊成妳所講. 發明呢條問題相信攪到好多夫婦嘈吵,真無為. 無論那一個跌落水, 都係先救近自己嗰個, 再救遠D嗰個啦.
    [版主回覆07/29/2012 01:26:50]若有couples 因為依條問題鬧交係抵死既! 唔問咪無得鬧囉,男友或老公救自己先好威咩?

    回覆刪除
  11. I also read this news, it's just a basic instinct to help the one close to you, no need to argue...
    [版主回覆07/29/2012 01:24:28]everyone's safe finally, i dont know why the father is so pissed.....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...