2012年7月20日星期五

二人世界一人前 - 2012年7月14日 (附食譜)


其實已經係上星期既事來,
點解二人世界都仲要一人前呢?
是咁的......

早前整
咗葡萄牙燒雞,用剩peri peri 醃汁,
唔想擺咁耐,想快手d用埋佢,
所以上星期五(7月13日)打算整葡萄牙燒雞pizza~

plus 都好耐無食過芝士餅,所以整咗隻做飯後甜品~


殊不知當晚Mr.T 放工返來話肚痛無胃口!

雖然已經預備哂材料整pizza,
不過我一個人點食得哂一個pizza 呀?

所以最後星期五晚都係無整到
唸住Mr.T 休息一晚會無事,星期六晚先整啦......


殊不知星期六Mr.T 朝早仍然好肚痛,而且嘔吐大作!

叫佢去睇醫生,佢屎都話唔洗,
捱到晏晝佢只肯去藥房配肚痛藥......
Mr.T 病咗食唔到pizza + 芝士餅啫,
我無病嘛! 佢唔食我都要食架!!
而且一早預備咗材料唔想浪費啊..........

星期四晚已用peri peri sauce 醃好2個雞胸,
雞胸醃咗2晚好入味,grill 熟佢後切片......


青 + 黃燈籠椒、洋蔥 + 蘑菇......
芝士......


搓好pizza 底.......

今次用依隻Sundried Tomato Paste 搽pizza 面......


放埋將燒雞 + 其他配料放哂上去......


20分鐘後就有得食!


Pizza 香噴噴~~~~
Mr.T病咗,我仲喺佢面前食佢最鍾意既pizza......
雖然我都覺得自己好衰!
不過鬼叫佢肚痛得唔合時咩~

Mr.T一路望住我食pizza 一路苦苦哀求我比佢食一啖,
我見佢
食咗藥後情況確係好咗......
於是我衰心軟比佢咬咗兩啖~
點知到咗夜晚10點幾佢又開始再嘔過! 


當佢嘔到第5次既時候,
我喊哂發哂脾氣聲淚俱下之下,
Mr.T 終於肯去睇急症!




去急症室前屎吓屎吓咁款; 去到急症室要驗血又照X光......

醫生幫佢抽完血,順便喺抽血位幫佢靜脈注射咗止痛藥
止痛藥一打咗落去,佢個肚就再無痛過 + 即時生猛哂!
照完X光後仲瞓到成隻豬咁扯哂鼻鼾!!
難為死我一個人戇居居坐喺佢隔離,
一路等驗血 + X光報告,一路擔心佢!


咁Mr.T 究竟咩事呢?
醫生話
驗血 + X光報告一切正常,
所以佢係........急性腸胃炎!
Apparently 星期五當日Mr.T 除咗食咗我整比佢既三文治之外,
晏晝佢仲食咗一隻
星期四佢已經見到放咗喺office pantry 枱面,
但無放入雪櫃 +
唔知邊個買既sausage roll!


明明快手打枝針就即時無事,
唔明點解要死忍足一日!!?!?

等埋驗血 + X光報告兼攞埋藥......
足足搞咗4粒鐘,半夜3點先返到屋企!



星期六晚個pizza 我只食咗一半,
另一半成為咗我星期日既lunch,
一個pizza 總算食得哂~
不過芝士餅就只食咗大半......


咁Mr.T病咗依2日食乜?

病人可以食得d乜吖? 火腿湯通粉是也!
紐約芝士餅食譜click here~
V記巨無霸薄餅食譜click here~




Photobucket

7 則留言:

  1. 其實啲男人有病多數都唔願去睇醫生, 真係要去到好辛苦先肯走去睇~真不解~
    [版主回覆07/22/2012 03:38:37]係啦! 我d朋友個個都話自己老公有病唔肯去睇醫生,真係難為死身邊另一半! 又要擔心佢又要照顧佢!!!

    回覆刪除
  2. 外地人入醫院係咪好貴ga???

    個pizza你用pan煎ga?唔洗入焗爐?
    [版主回覆07/22/2012 03:35:28]唔係~ 係完全相反 - Mr.T 去急症室抽血打止痛藥照X光兼攞埋藥,一毫子都唔洗比就可以出院返屋企! 我來英十幾年做過2次手術,兩次都係免費,英國醫療福利算唔錯!

    我個pizza 唔係煎! 果個係pizza 盆來,成盆放入焗爐架~

    回覆刪除
  3. 在三月某日, 我老公又係在外面買過唔知咩食lunch, 間咗1日後開始又疴又發燒, 又係唔肯睇醫生. 2日後無燒, 但仍然疴, 我比多一日限期佢, 過多一日都唔好一定要睇醫生. 當然唔好啦, 先至死死地氣去見doctor. 做咗D test. 後來証實係食物中毒.
    都唔明點解D男人噤怕見醫生!?!
    [版主回覆07/22/2012 03:30:46]若只疴 + 發燒我未必會捉佢去睇醫生,依度感冒發燒去睇醫生佢地多數都係叫你返屋企飲多d水食必理痛休息下......我試過半夜發高燒老公車我去睇急症,佢竟然一粒藥都唔開比我就叫我返屋企! 不過好似我老公咁真係嘔足一日食咗成藥都完全無好過,佢都仲話自己無事唔洗睇醫生,係咪太過份呀? 好彩我一喊佢就投哂降! 如果唔係我唸我要攞把刀行住自己條頸迫佢睇醫生!!

    回覆刪除
  4. 個pizza真係好掂~今次Mr.T唔食得好慘!
    [版主回覆07/22/2012 03:22:27]唔緊要~ 我遲d再整過比佢食!

    回覆刪除
  5. 冇事就好啦! 美食隨時有...因為 MR.T 有個美女廚神老婆呀^^
    [版主回覆07/22/2012 03:21:51]Thank you 小白!

    回覆刪除
  6. 無事就好了
    [版主回覆07/22/2012 07:42:33]Thank you Mag!

    回覆刪除
  7. 好彩唔係Mr.T無事, 不過唔知點解好多男人都唔肯去睇醫生
    [版主回覆07/26/2012 02:56:05]果晚嘔完抹緊咀同我講: 我無事! 我真係比佢激死!!!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...