2012年3月1日星期四

單拖回香過新年 - 禮物Part 2 老友鬼鬼篇 plus 朋友II (特長!)


禮物Part 1 講過今次返香港收禮物收到手軟 + 56kg 行李都仍然過磅!
上一回曬冷蕃蜜梨送我既禮物;
今回就講吓我收到朋友們既禮物......

(P.S. 排名以日期分先後!)


我牛一前一晚(12月28日)相約艾莉、Mami 阿四 + 卡通精晚飯,
地點係始創中心既紅洋蔥.......



由於掛住食又掛住傾,依張係當晚唯一影過既相......

光陰似箭,話咁快認識咗佢地3個已經最少4個年頭!


世事有時真係奇妙到令人O哂咀......

當初我從BK 分別認識咗艾莉 + 
阿四,但佢地就互不相識,
後來我開咗La Cuisine De Veronica 依個blog,

艾莉一直有寫開Yahoo Blog,而阿四亦喺依個時候開始寫blog,

順理成章我同佢地兩個都成為咗blog 友~


直至大約2年多前阿四從香港為我寄來一份禮物,

艾莉想知道禮物當中既湯塊邊度有得賣,於是喺我網誌內留言,

我見艾莉 + 阿四都有玩開BK,於是叫艾莉自己問阿四,

阿四見到留言就喺我網誌內回應回答艾莉既問題,

我頂佢地唔順叫佢地是但一個去對方既blog 留言......

就係咁艾莉 + 阿四成為咗朋友!


不過奇妙到令人O咀既係...


約大半年前因為一張FB既舊相先意外地發現......


原來艾莉係阿四老公既舊同事!! 


 其實舊年(2010)我返香港時,我地3個都有約出來食野~ (網誌)


當時仍然未知道依件事! 世界真係細到令人O咀!!



當晚收到艾莉 + 阿四送比我既禮物......


艾莉一向係手作皇后來~

佢送我既2份cute cute 禮物都係自己親手造既......

可愛馬賽克啤梨日曆

手縫不織布聖誕掛飾相架
(由於我收到時聖誕已過,要留返出年先有得用啊!)



阿四送我既禮物樣樣都有d......

Coach 小包包


Le Creuset plastic pin

要研究咗一陣先知道原來係咁用既! 


一大堆扮靚靚

鬼馬馬桶膠杯 (阿四吩咐指定要用來食古古力雪糕! )

簡單易明攝影技巧書一本
仲有一件意大利針織外套(見大圖),不過V媽媽寄漏咗比我......




同艾莉、阿四 + 卡通精食完飯後當晚返到屋企, 

一位auntie 打電話比V媽媽,


依位auntie 知道我返咗香港,於是送咗4張$680 郭富城演唱會門票比我地! 
(仲可以任揀日子呢~ 
)



攝影達人老友Carly 送我一條靚靚Agnès b. 相機帶~
(之前將相放上FB,竟然有人以為係underwear......
)



Anne 送比我既花膠、Le Creuset Snowflake、日清薄力粉 + 馬油潤手霜
今次第一次同Anne 見面~

Anne 比我既感覺好友善好真誠,好親切又溫文爾雅,

(同吱吱喳喳既我有好強烈既對比......
)
不過我地大家都一見如故 (我覺得! 
)


Anne~ 好高興認識妳 + 終於有機會見面成為朋友!

好多謝妳既禮物 + 感謝妳既關心~



Andrea 深知我鍾意姣姣既桃紅色~ 
特別送我一份"桃紅禮物"! 


(其實仲有一大罐恒香蛋卷! 不過我去街後去咗V媽媽舖頭,未來得切影相已喺舖頭同眾人分甘同味食鬼哂......
)

塊桃紅膠墊用來墊我個微波爐超級good fit!
真係度身訂造都無咁啱size!!

從blog 認識咗Andrea 已經好耐,

我想大概我開La Cuisine De Veronica 初期已開始交流,

去年返香港時曾經相約見面,不過後來Andrea 病咗緣慳一面......

今次終於可以見面真係好開心!



Clara 送我既台灣話梅粉 + 綠油精
Clara 絕對係一個廿四孝媽咪!

仲係一個好搞笑既廿四孝媽咪......

因為佢成日話希望佢仔仔將來搵到一個好似我咁"好"既新抱! 


從BK 認識妳到blog 都應該有3年多時間,

好開心今次可以同妳見面,妳真係好似鄧萃雯呢~ 




潮媽Rita 特地託喺美國讀書既仔仔從美國買返來送我既焗盆 + baking 書

Whoopie Pie...第一次聽! 等我慢慢研究吓就試做~


Rita 妳實在太客氣嘞~

好開心可以同妳見面!

可惜大家都忙就唔啱時間,今次無機會詳談,

我下次返來時一定要約出來傾餐飽! 要等我啊~~~



---------------------------------------------

真係好多謝大家送我既禮物!

每一份我都好鍾意,每一份我都會好好珍惜~ 


同時想向本來有打算約出來見面但最終安排唔到既朋友 + blog 友致歉!

希望下一次我返香港時,時間上可以安排得更好可以同大家見面~

最後想特別鳴謝阿四 + Anne 送出佔據咗我寄倉行李足足4kg 既日清低筋麵粉! 
我深深感受到原來大家真係有詳閱我既網誌,

知道英國嚴重缺乏低筋粉......

好感動架!! 




----------------------------------------------------

朋友II

去年8月我曾經寫過一篇不設回應關於朋友既網誌
文中提及我當時親手結束咗一段十多年既友誼,
12月頭我返香港前,

收到依個令我主動絕交既人寄來既聖誕咭,
我有感動有心軟嗎? 一d都無!
聖誕咭完全無進入過我屋企客廳範圍,
只直接進入咗我裝 回收廢紙既布袋裡面!!
硬頸既我決定同一個人斷絕來往,
一定經過深思熟慮,絕非一時衝動,
而我決定咗既就唔會返轉頭!

無論曾經點深愛過(當然係exes 啦!)
點friend 過、點交過心......由我決定斷絕來往果一刻開始,
對方對我來講已經成為一個陌路人!

記得小學時做小女童軍,
學過一首關於朋友 + 只有短短幾句歌詞既兒歌......
Make new friends
But keep the old
One is silver but the other gold
當中所指既金係老朋友; 而銀就係新認識既朋友~
不過我發現有時妳當別人係金係銀,
人家都好可能只會當妳係爛銅爛鐵!

十多年前我初來英時,曾經寄過一封信返香港,
我記得信裡面我同對方講既最後一句說話係......
"我認為妳根本唔需要我依個朋友",
不過之後我同依位收信人仍然維持住朋友關係;
幾年後依位收信人以朋友既面口同我講......
(佢)覺得我當年來英讀書時態度囂張;
5年前我結婚前夕,佢又突然好感性地喊住同我講......
"認識我咁耐以來,我都係要乜有乜又有機會出國留學,
佢羨慕過我亦妒忌過我!
今日見到我嫁到一個好老公,好戥我開心"..............喎~~~

回想起同依個人依2段對話,我只係好想同佢講.......
我從來唔認為一個人離鄉別井到一個陌生國度生活係一件值得趾高氣揚既事!
若妳真係當我係妳朋友,妳根本唔應該咁去睇我!
話說回頭 - 妳既然會得羨慕我妒忌我,
我相信無論我當時是否真係態度囂張 ,
我喺妳既心目中點都一定係不可一世架啦,對嗎?

今次返香港依個人想約我食飯......
好坦白,我今次返香港遇上2個時間相隔好短既大節,
我喺安排屋企人 + 我社交生活時間真係好緊!
有好多我返港前已預定既節目、已約定見面既人最終都要除消,
就算最後落實約定咗,日期時間亦可能要一改再改......
明白既朋友,甚至Blog 友都相當體諒 + 遷就 (感謝~)
唯獨依個我認識咗20年既人,
向我擺出一副日理萬機女強人姿態,
好似佢百忙之中都肯抽空賞面想同我食飯,
我應該要感到三生有幸........(究竟係邊個態度囂張呢?)
電話裡面聽到對方不耐煩既語氣,
態度之差曾經令我好有衝動想cut 佢線!
不過我唔係會為咗"約食飯"咁小事就同人家絕交既人!!

我十多歲時已認識依個人,依個人少女時代既行為,
可以話係我認識所有人之中,最"爆"一定非佢莫屬!
你噏得出既佢都幾乎做過哂......
後來有人經過一番努力認為自己今日事業有成,
大概想完全擺脫自己既過去;
又或者最主要唔想比佢果位全家都信教,
拍拖只一年就結婚既另一半知道佢既年少輕狂~
我去年返港時佢剛新婚,只要有佢出席既飯局,
席間佢都會大肆吹噓自己既賺人熱淚奮鬥史!
令人覺得佢真係一個年青人既好榜樣好典範!!
恍惚席間所欠缺既只係一個頒比佢既"傑出青年獎"......

若要人不知,除非己莫為!每個人都有過去,
唔想另一半知道自己既過去其實無可厚非,
(若我有一個似妳既過去,我都唔會想比任何人知道!)
但無人叫妳一定要自我篤爆話比對方知!
我真係千萬無唸過當我唔喺香港既時候,
我依位so-called 朋友,會喺其他朋友面前,
甚至佢果位我完全唔熟既老公面前,
一邊自我扮演純情玉女,
一邊講一d關於我但不盡不實既壞話!

妳喺妳另一半前演戲扮純情上進有為好女人,依d完全係妳既事!
I don't give a fxxk!
其實妳係怕妳既另一半知道妳既過去會嫌棄妳嗎?
如果妳有咁既唸法,我真係覺得妳好可憐!
妳過去所做過既,天知地知,而我亦記得一清二楚!!
但妳絕對可以放心,
因為妳連妳割雙眼皮前既舊照都唔比我地貼上FB,
我就已經清楚明白妳有幾唔想別人知道妳既過去!
而我相信妳果位眼睛生喺額頭上既老公,
根本就無放過我 + Andy兩公婆在眼內,
完全無興趣同我地交朋友~
(我想係因為我地長居英國,對你地無利用價值吧!)
所以就算我知道我記得以前既妳做過所有事,
妳既另一半係絕對唔會從我口中得知半點有關妳過去既野!
因此妳無需要預留一個歹角比我依個二打六去陪妳演戲!!

朋友不值妳所為將事話我知~
雖然多年來妳所作所為我有好多不認同,
但真係無想過妳會如此不堪!
妳喺我心目中一向都係個好會耍手段既醒目女,
理應唔需要做到咁低莊,踩低身邊朋友來抬高自己呢!

記得去年我返港回英前一日,
妳不停追問當時懵盛盛既我手術日期,
妳話我做手術當日會為我祈禱......
Well~ with friends like you,
我想最好還是自求多福吧!

--------------------------------------------------------

我係一個直腸直肚既人~ 同我做朋友非常簡單,
完全唔需要送我禮物,唔需要讚我靚讚我fit,
唔需要讚我叻讚我好........
我對朋友只有一個要求 - 就係真誠!

好多人認為網絡虛擬世界唔會認識到可以真正交心朋友~
我反而認為網絡世界將一大撮來自不同地方,
有不同背景,但興趣相投既人既距離拉近咗!
我真正感到自己好幸運,
因為我從網絡世界所認識既朋友們身上感受到依份真誠!

曾經收到一位朋友傳來既網上文章,
文章比喻每個人既人生就好似搭一程長途列車,
自己搭緊既列車中途停站,會有其他搭客上車落車,
有d人上咗車可能只搭幾個站就落車;
有d人就會同你一齊搭到終站......

2011年短短幾個月內,
我親自伸腳踢咗2個長途客落車!
我希望我架列車上既所有搭客,
無論你 / 妳之前已一直陪我搭緊車或只係剛上車,
都可以陪我一齊搭到終站!




Photobucket 

38 則留言:

  1. 我都有幾個上網識嘅朋友...雖然唔可以時時見面同傾計...就算見面只得幾個鐘...已經感到好高興同有好多嘢傾...以前細個時都結束過几段友誼...有時真係我當人地係姐妹...人地可能只當我路過...不過好多謝個位ex friend...起碼我見識過人係可以有幾醜陋...以後就會識得點去分別真心同假意
    [版主回覆03/02/2012 03:33:37]做朋友只要真誠,年資相處時間長短都唔係問題!

    我同妳唸法唔同 - 我唔會多謝我既ex friends! 我見識到佢地既醜陋係因為佢地傷害過我,我唔認為需要多謝佢地~

    回覆刪除
  2. 唓。。割雙眼皮咋嘛,幾咁’嫻‘呀!!其實我都有割,我有時係FACEBOOK見番D朋友TAG我D舊相我都覺得好‘7’。問題唔係割雙眼皮前,而係個LOOK好‘7’,真係無咩大不了。不過睇見你咁寫佢,睇黎又係一單你當佢係朋友佢當你係屎嘅例子。
    [版主回覆03/06/2012 16:03:57]更好笑係之前有人啱啱割完雙眼皮後,我第返香港第一次見佢食飯,飯後去洗手間我問佢: 妳幾時割咗雙眼皮呀架? 佢個樣竟然好諤然地呆咗一呆問我: 妳睇得出呀? 有好多人話睇唔出,同以前無咩分別!

    大佬~ 佢未割之前係全單既,割咗之後雙到完美果隻,我識咗佢廿年,有無可能睇唔出呀? 真係無咩分別既就慳返唔洗割啦!
    [Ms Big Chan回覆03/06/2012 09:38:50]車。。我有時D朋友都會TAG我D我覺得影得我好樣哀既相,不過我只會UNTAG囉,都唔會咁誇張叫朋友DELETE啦。洗唔洗咁介壞呢,如果咁正走就左去做“紅”星啦!!
    [版主回覆03/02/2012 03:30:10]Mr.T 之前upload 咗一張只係年多前既相上FB,並非咸豐年舊照,佢個look 係完全唔7架! 但有人見狀即時叫Mr.T del 張相!

    佢有心完全擺脫過去既自己,外表 + 內在都要徹底咁擺脫! 可惜而家既佢無論係外表抑或內在,都係假既!

    回覆刪除
  3. 你個個ex friend 真係要唔要 都把la!!! 有邊個係無過去ga,,gum 驚俾人知就唔好搞 gum 多野.....不過好多時我都覺得係blog 真係會識到d 可以好close 既朋友lor
    [版主回覆03/06/2012 05:49:28]哇~ 妳來到依度留言,我搵咗大餐先搵到妳個回應.....

    咁我又覺得完全無可能! 一來佢地都結咗婚,二來我 + Mr.T 只見過佢老公一次咁大把,果次佢幾乎連野都唔想同我地講咁滯~ 爆料比我知既朋友認為 - 佢地兩公婆都係勢利既人來,佢地sell 人買基金,但我地長期住英國,對佢地無咩利用價值,所以佢老公亦無心同我地social!

    而我就認為個女為求場戲做得逼真搵我來祭旗,以為我長期唔喺香港佢點講我我都唔會知道!
    [張家大少奶回覆03/03/2012 02:04:21]vca, 其實我反而覺得除左佢驚比佢老公知佢過去, 更大既可能係你好可能就係佢老公會鐘意既人, 佢自己知自己事, 唔踩低你, 萬一佢老公鐘意左你, 飛起佢, 佢咪乜都冇囉!
    [版主回覆03/02/2012 10:00:28]其實到而家我都唔太清楚點解佢要搵我來開刀? 唔想比人知道佢既過去 - 依個只係我可以唸到唯一最合理既解釋! 不過我真係覺得佢好多餘囉~

    回覆刪除
  4. 我會唸相識係一種緣份...所以我會放大佢曾經嘅好(雖然我都唸唔起有咩好)...可能係我嘅性格...就算傷我10次...但係有一次對我好...到我偶然唸起我只會記得個一次...
    [版主回覆03/02/2012 09:55:01]我都認為相識係一個緣份~ 而且我認為大家可以成為朋友,雙方都一定有令自己欣賞投契既地方; 若真係丁點兒對方既好都唸唔起都可以成為朋友,未免有點太奇怪吧.....

    將對方既好處放大缺點縮小,依個做法當然係好正面,不過假若對方一而再地傷害自己都只盲目地唸住對方既所謂好,唔懂得介定底線去保護自己,咁就係妳自己比機會對方去傷害妳,講白d即係自己攞來! 正所謂fool me once shame on you, fool me twice shame on me~

    而我...我就係有唸起對方曾經既好,所以我先無兜口兜面XYZ佢!

    回覆刪除
  5. 你的情況我都經歷了一次.
    當在困難時候, 可以看清楚人的本性/真面目.
    朋友可以分很多種類. 有些只可以出來吃喝玩樂,
    有些是知心, 以及可以訴心事朋友.
    所謂經一事長一智.
    你是一位成日都Happy 的V女.
    不要為某些無謂人的事情,
    影響自己EQ. 就真係好無謂吧.
    [版主回覆03/02/2012 09:39:40]吃喝玩樂既酒肉朋友我以前都好多,不過人長大咗就無佢地咁好氣唔會再應酬佢地!

    其實依件事已經係我仲喺香港時既事,依個人既影響力未至於大到可以影響到我而家! 只係依篇講開朋友我有感而發先同大家分享吓自己經歷~

    經一事的確係會長一智! 但我認識咗依個人20年,大家的而且確曾經friend 過交過心~ 今日因為佢傷害我大家成為陌路人,人心肉造我相信EQ幾高性格幾灑脫既人唔多唔少都會有唔開心!

    回覆刪除
  6. 唔係睇你BLOG好耐...不過都知你個人真.....支持你呀....^^
    [版主回覆03/02/2012 17:59:50]多謝小車支持!

    回覆刪除
  7. agreed about the friendship part, support
    [版主回覆03/02/2012 17:58:39]Thank you mummy of two!

    回覆刪除
  8. 窩心的禮物 ^0^
    八掛的我...想知..佢地兩個知唔知比你仲咗落車
    [版主回覆03/02/2012 17:57:57]朋友們既心意的確令我好窩心~

    我返來英國前上面果位我認識咗廿年既假人打咗好多次電話比我又FB pm 我,但我無聽 + 無回~ 我唸佢已經知道我踢咗佢落車,不過佢可能唔知點解!

    至於仲寄聖誕咭來果個,我就唔知佢嘞! 因為佢間中都仲會sms 我......

    回覆刪除
  9. 無法啦...絶交咗太耐...又好少會唸起佢...真係唔多記得佢嘅好啦...就算係點樣成為好友都唔多記得啦...只係記得同佢一齊做功課行街嘅片段...再者同佢絕交個時...佢完全無當係一回事...唉~
    係喎...究竟可以係邊到買到靚花膠呢...你個盒花膠好靚啊~
    [版主回覆03/02/2012 17:53:09]我都好少唸起絕咗交既人! 我連自己d exes 個樣都已經變到好模糊咯....

    買海味我就唔識嘞! 因為我d海味全部都係返香港時V媽媽V婆婆或auntie 們送既,我自己唔洗買......

    Anne 送比我依盒厚身花膠筒真係好靚,隻隻都好大隻~ 佢喺南北行買架!

    回覆刪除
  10. 呢篇野雖然好長, 不過好真心好有心機打, 仲好有意思, 不過妳思想絕對正路~好好! nice to meet you!
    [版主回覆03/02/2012 17:48:15]我都多謝妳咁有心機睇哂依篇咁長既網誌啊! nice too meet you too~

    回覆刪除
  11. 唔好意思有d野想問下妳, v媽媽煮俾妳食既"蜆肉煎蛋", 知唔知d蜆肉係咪新鮮/急凍既呢?
    [版主回覆03/02/2012 20:04:26]唔洗客氣!
    [My lovely baby回覆03/02/2012 20:00:01]唔該哂妳呀,thanks a lot!原來我買咗潮州嗰隻黃沙硯仔呀!
    [版主回覆03/02/2012 17:46:21]係新鮮架! 街市有人即場生開即賣果種~ 買返來沖吓水沖去碎蜆殼,後就用得架嘞! 依度有食譜: http://blog.yahoo.com/_CGP6UH62KANBDKVGXW7MOFHWQQ/articles/73238

    不過妳買果種好細粒好細粒既蜆仔肉...係咪依種潮州打冷黃沙蜆仔肉呀? (http://blog.yahoo.com/happy_Mrs.T/articles/72589/date/200811) 依種唔啱喎,依種係熟架! (加辣椒韭菜去炒~)

    回覆刪除
  12. Hello阿V~* 自從Yahoo blog無得每日email通知有new post後,我已經好少睇blog了...
    感受到你對身邊既人都好真誠* 最後兩段令我有好深體會 ^^
    [版主回覆03/06/2012 03:56:19]妳個排骨蒸飯整成點呀? 唔好意思啊~ 我今朝好早先搭車由倫敦返Glasgow,而家先睇到妳依個留言~

    其實我唸每個人都希望自己既朋友真心對待自己! 無人會希望被朋友出賣或假仁假義對自己.....等妳既分享啊!
    [吉比太太回覆03/05/2012 12:58:04]你有咁多blog友都依然記得我仲係入廚P牌仔~ 謝謝你 ^^
    我今晚會用電飯煲試整排骨蒸飯,有無tips? haha
    講開朋友,我諗我同你既諗法都相似的,有機會真係想慢慢同你share下先得喇
    [版主回覆03/02/2012 17:13:43]Hello 吉比太太! 最近好嗎? 有無勤力煮飯呀??

    唉~ 最近真係比Yahoo 激死!!!! 升級後功能已經減少咗好多,現有既功能唔係壞依樣就係壞果樣.....

    我對朋友真誠,希望對方都可以一樣! 不過我明白每個人性格都唔同,有種人天性係要帶住假面具做人我控制唔到~

    回覆刪除
  13. 好like文章最後寫的長途列車. 我是搭緊車, 不過....是隱形客. 第一次現身, 因看到此文章.
    [版主回覆03/02/2012 17:05:27]你好馬迷! 多謝你既留言~

    最衰我已經刪咗長途列車既原文(已經係幾年前收到既email!),如果唔係我會貼原文出來同大家分享!

    回覆刪除
  14. 妳的率性而行,有時會令到妳身邊的朋友唔開心,所謂忠言逆耳.亦不適合這個虛假的年代,因此移民英國是妳正確的選擇
    [版主回覆03/02/2012 17:02:02]首先我既率性而行係咁既 - 人家對我好,我對人家一樣好; 人不犯我,我亦不會犯人~ 而家我無令身邊朋友唔開心,而係相反!

    第二,當一個曾經係朋友既人不義於我,我唔再同對方來往,我只會自己單方面刪除對方所有聯絡方法,就算對方主動聯絡我,我只會唔聽電話唔回email~ 我係唔會浪費時間同依種人講逆耳忠言!

    第三,我移民英國因為我老公係英國土生土長既竹升,同我率唔率性既性格完全無關係!

    回覆刪除
  15. 請不要誤會我對妳所批評,相反,我其實非常欣賞妳的真性情,同妳做朋友不需左防右防.
    我只是覺得中國人樣樣講面子,有機心,英國比較適合妳
    [版主回覆03/02/2012 18:15:36]其實英唔英國分別不大,每個地方都有真誠既人又有假面既人! 係衰起上來,英國既可以比香港既更衰都得!

    回覆刪除
  16. hello Mrs T
    不經不覺都做左你粉絲好耐.^_^.
    雖然而家yahoo blog冇提示blog 友最新近況
    咁我就加左係我的最愛.haha~~
    好喇,得閒整多啲好野食啦!

    [C.C回覆03/02/2012 21:38:03]係既,我既扑友
    [版主回覆03/02/2012 18:03:28]晶晶~ 唔係粉絲啊! 係扑友呀!!

    唔得閒住呀~~~ 仲未得閒整野食啊!

    回覆刪除
  17. 我一直都只好小comment你既blog 不過今次我真係100% agree w/ u 呀!!!
    人大咗, 對'朋友'既感覺都會有所不同
    我幾時都覺得友情可以好tough亦可以好脆弱
    我依家得16歲,不過都試過有個由1,2歲就識既朋友為咗d好minor既野屈我,就算識咗好多年又點,Friend番但有條刺仲衰:) 我都岩岩先為朋友煩完,睇完你既blog, I feel MUCH BETTER, 合則來,不合則去, 朋友..日子耐咗就會知邊個值得交. :)
    [版主回覆03/06/2012 02:51:41]其實無人會完美,每個人多少總有缺點,做得朋友總要有某程度上既遷就~ 除咗日久見人心之外,每一段友誼都應該要珍惜,遇上同朋友意見不合時,應該考慮 + 衡量清楚對方是否過份到超出自己容忍範圍,唔好衝動作決定~

    回覆刪除
  18. 我鍾意同妳做朋友因為妳夠真
    原來塊桃紅膠墊好襯個微波爐
    [版主回覆03/06/2012 02:29:47]多謝妳Andrea!

    本來我正煩惱緊用咩來墊個微波爐,突然靈機一觸唸起妳送比我塊桃紅墊! 闊同長都100%啱啱好!!

    回覆刪除
  19. 你收到好多禮物AR
    最靚我覺得係Le Creuset Snowflake
    [版主回覆03/06/2012 02:24:20]好多謝朋友們既心意! 每一份我都一樣咁鍾意~

    回覆刪除
  20. Oh~南北行...收到

    回覆刪除
  21. 睇你blog都覺得你份人好直好真, 你唔洗理d人點睇既, 做你覺得岩既事就得啦
    個種朋友, 真係唔稀罕囉!
    淨係識為自己設想....
    btw, 你d禮物好靚呀
    [版主回覆03/06/2012 02:23:47]多謝Ka Wai 支持!

    我從來都唔理人地點睇,我根本完全唔care 佢老公 + 我其他朋友會信佢所講既說話! 清楚識我既真正朋友會知道佢講緊大話; 佢老公無興趣同我地兩公婆做朋友,我地亦不屑蘇佢!

    佢為自己設想完全無問題,但佢完全無必要拉我落水囉!

    回覆刪除
  22. 好豐收啊﹗
    [版主回覆03/06/2012 02:15:59]都係朋友們既心意來啫~

    回覆刪除
  23. 我同妳就快相識近一年喇
    [版主回覆03/06/2012 02:15:35]係呀? 即係妳寫咗blog 就快一年?

    回覆刪除
  24. 做朋友最緊要係真誠,講得好啱,最怕偽善的人。
    [版主回覆03/06/2012 02:13:27]偽善既人已經夠差,出賣真心對自己既朋友,更差!

    回覆刪除
  25. 每份禮物都好窩心喎^^ 有時朋友ge 野, 唔一定需要成日見到面, 但都會明白大家ge 心意, 哩種先係真正ge 朋友~~
    睇返你講返絕交事件la, 哩種人真係唔值得再同佢做朋友, 明明自己做過ge 事, 為左懶係表現自己清高, 可以咁樣轉移法真係睇到O晒嘴~~
    [版主回覆03/06/2012 01:39:06]其實果個人無論以前做過乜野都好,一來已經過咗去,二來都係佢識佢老公之前既事,佢唔想人知道過去大可以不提! 佢要扮幾清高都根本無人阻到佢,根本完全無需要搵我來祭旗!

    佢喺佢老公面前話讀書時代"好驚"我 + 另外幾位同學,因為我地好曳! 雖然我自問中學時代都唔係叫做好乖,但至少我無搶完好朋友既男友再比大頂綠帽佢帶; 亦無恐嚇過人搞到比警師警戒; 我更加無濫交無啪過丸無墮過胎.....對於依個樣樣都做齊過既人來講,我真係唔知佢驚我d乜囉?

    回覆刪除
  26. 知道你鍾意我的禮物,好開心!
    [版主回覆03/06/2012 01:24:44]再一次多謝妳送我既禮物啊Anne!

    回覆刪除
  27. 我俾你封左"后"添!!

    對於你個位過去或既友人, 緣盡算喇...我曾經都為一個識左好多年既朋友, 因緣盡覺得可惜.
    但後來知道佢係我大喆日子同我另一個朋友講: 佢今日好唔開心...
    我真係好唔開心! 但既然佢係搭錯車, 就早D落喇..無謂浪費大家時間, 總有人係去同一目的地既!
    [版主回覆03/06/2012 01:22:23]妳當(后)之無愧啦!

    當我從另一朋友口中知道我唔喺香港時,依個我識咗20年既人咁話我,果一刻我真係覺得好hurt! hurt 既係佢以前做既野點無論點爆,旁人點話佢不是都好,我都會維護佢! 我唔要求佢做返相同既野,但我更hurt 既係佢講既野唔係真,而且係由佢把口"作"出來!

    當年我同佢講過"我認為妳根本唔需要我依個朋友"; 今日我發現原來係我唔需要佢!!

    回覆刪除
  28. 情若無花不結果2012年3月5日 下午4:56

    好長呀, (心底話)
    [版主回覆03/06/2012 15:56:22]標題一早講咗話係"特長"啦!

    回覆刪除
  29. 呢個Coach 小包包也是我剛過的生日的禮物中共中一份.以前瘦比好多人話似,估唔到現在肥了咁多都比你話似鄧萃雯,你post咗我張相出來,我驚比人柴台呀!比你話我係廿四孝媽咪我會臉紅的.嘻嘻,我都好開心終於見到你,可惜時間太短暫,希望下次有多些時間啦傾啦.

    睇見你咁寫,令我諗起我何嘗唔係比我自己睇得好重的友情(由小學四年班讀至中五)比一個中二先認識的朋友攪分烈.到出來做嘢一兩年之後就差不多無再任何contact,有時諗返都好唔開心,老公就會話佢地唔珍惜你,你也不用為她們傷心.當然其間受到(中二)嗰位背後既惡意中傷也不少.但當面又做到無嘢好好朋友咁,但又可以為好少事而鬧到好大,做班長,又話我好叻咩,做班會主席又話擦老師校長鞋,考第一又話我串.有時真係好唔明,我自問都係一個和平公主,點解會咁話我,我很久之後先知佢咁假,而小學嗰個竟然企佢嗰邊.以前我覺得我自己好失敗,好在認識老公之後佢既正能量好強.佢地唔揾我,我都唔會揾佢地.無咗呢兩個我唔會少了什麼,我之後所認識的朋友比她們不知好幾多,我唔會再有任何可惜.
    [版主回覆03/08/2012 10:10:25]其實我覺得如果佢同妳真係好朋友就唔會咁容易比人搞到分化啦!

    我伸腳踢走佢2個完全唔覺得可惜! 只係覺得自己曾經當依個咁差既人係朋友,覺得自己好戇居!!

    回覆刪除
  30. support~~~support~~~support!!!下次你番香港我地一定要出黎食飯呀!!
    [版主回覆03/08/2012 10:06:01]一言為定! 今次真係唔好意思啊~

    回覆刪除
  31. 相信她是羨慕同妒忌妳才會咁, 在人後面講人壞話, 這個'朋友' 可以不要, 不用不開心.
    [版主回覆03/08/2012 10:05:18]Thank you daisy! 其實唔開心係因為覺得自己曾經當過依個人係朋友...真係好戇居!!

    回覆刪除
  32. 老友,好似係紅蒽頭,唔係紅洋蒽喎 XDDD
    [版主回覆03/08/2012 10:02:09]哇哈哈~~~ 係喎係喎,係紅蔥頭喎! oops~

    回覆刪除
  33. 唔伸依種人落車,對自己唔住,同依啲人做朋友,當真要搭飛機,有咁遠就咁遠!
    [版主回覆03/08/2012 10:00:46]其實正正因為我曾經當過佢係朋友,我先更嬲! 真係無唸過佢咁都做得出.....

    回覆刪除
  34. very good article to see, 我曾有一個 over +多年的所謂 best friend, 我臨結婚前, 她同我講: >>>....你靠老公咪好囉, 因你冇我的高学歷, 又冇樓, 又冇高薪厚職, 我有什麼比不上你, 係冇你甘靚之碼 (語帶暗示我冇料只靠外表去吸引人, 又拾高自己幾甘有才華)....最後仲話我這仲人不勞而獲 (老公養老婆也有罪嗎?) !!! 仲作埋故事話比其他friend 知係她叫我嫁, 成個劇本編劇導演她做晒. 上集.

    回覆刪除
  35. 下集: 我冇同大家之間的朋友講過一句她的不是, 之後的7年中凡有gathering 見面也会聽唔少冷言冷語, 仲在大家認識的朋友放毒甘講, 有一天, 我問自己: 唔通我要為左個所謂朋友要令自己活於不快中?? 甘有一天我决定一句對話也無的無声離開了, 慢慢的99% 在當中的朋友也離棄埋我.....當然我心不禁問: 對人真誠有錯嗎? 我去嫁老公有罪架?

    回覆刪除
  36. 我唔認識你, 見你有幸福生活, D 文章 又好可愛得意, 也好仲意看. 每人頭上一片天, 別人幸福我更開心, 實在冇原因要去傷害人只因別人好過自己.... 我以前冇左99% 朋友, 現在多過以前200%不知幾happy... 那些前無謂事不要理, 我仲開心過以前好多, 所以你以後一定更加快樂....祝你永遠幸福快樂...
    [版主回覆03/09/2012 06:55:40]多謝妳既留言 + 祝福tofe! 其實朋友真心真誠就足夠,有多少朋友並唔重要! 好既野唔需要太多~

    我同妳一樣 - 我都係選擇咗無聲離開,並無同佢對質過任何野,不過我知道佢為人係點,我更相信報料比我知既朋友! 所以我考慮咗一段時間後,有一日終於決定將佢FB、email + 電話del 哂,我無搲爛塊面做大龍鳳,只因我曾經當過佢係我朋友!

    我同得佢斷絕來往,亦預咗同其他圍內既朋友疏遠! 因為我相信物以類聚......當然我同其他朋友無直接衝突,因為依個人而疏遠都會有可惜,but that's life~

    妳而家比以前開心,就証明咗妳當日既決定係正確! 所以妳都要比以前更快樂更幸福啊! 祝福妳~

    回覆刪除
  37. 有最愛在你旁, 一切風雨也能擋....:)
    [版主回覆03/10/2012 10:47:31]exactly!

    回覆刪除
  38. 做朋友,要講緣份,亦要自己努力維繫,活到至今,我知道有d人失去亦唔覺可惜
    [版主回覆03/13/2012 18:25:44]做朋友同做夫妻一同講緣份,仲要雙方都要努力維繫,得一個人去努力唔會work!

    同對方斷絕來往對我來講係對方失去我,我唔覺得可惜,只後悔太遲伸佢落車!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...