2012年2月21日星期二

帶眼識人Part 1 + 2 合訂版

我唸咗好耐好唔好將依件事寫出來發洩......

但我由尋晚到依家都好嬲!

通常我發火頂多2粒鐘就熄火,

今次last 得咁耐,因為我真係覺得好委屈!!

而且依件事亦牵涉到Mr.T!!!


我有一位住喺荷蘭既網友S,S本身係我朋友既親戚來,

因為S鍾意煮野食,於是朋友介紹S睇我既blog 而認識~

早前Mr.T 喺FB 整咗個page 閒時接order 幫人畫公仔T shirt,
(網誌)

S好鍾意 + 訂咗好多件送比朋友。




一直以來都相安無事,

直至一次S訂來送比朋友做生日禮物既T shirt 寄失咗~

由英國空郵去荷蘭頂多5日,

佢個幾月都未收到幾乎可以肯定凶多吉少

其實每次Mr.T 接order 時,都一定會問客人要寄普通定掛號,

S選擇用普通空郵寄去荷蘭,

所以寄失咗都無得track! (好正常~)

包裹寄失後S喺FB 不停pm 我,

不停問我"點解會唔見?","係英國郵局定荷蘭郵局出問題?"

(我點知啫? 我又唔係做郵局!!)

係佢自己選擇用普通空郵,其實我同Mr.T 都知寄失咗無得追,

不過見S咁唔開心,Mr.T 去郵局幫佢投訴;

而我就offer email 郵局單據比佢,等佢自己喺荷蘭果邊追,

但佢話唔要張單,因為佢知道無得追!

不過佢照繼續一直pm 我話好唔開心,話對郵局好失望云云......

我根本唔知佢想點! 我 + Mr.T 可以幫佢做既已經做哂,

佢自己乜都唔做 / 唔想做,只係不停對住我疲勞轟炸!

我回佢唔係,唔回佢又唔係!!

我唔想得失S,始終佢係我朋友既親戚來......

不過我當時真係覺得佢好煩,於是推咗個波比Mr.T 叫佢搞掂S,

Mr.T 向S提議各自付一半衫價 + 郵費,再寄過一件T shirt 比佢~

P.S. 售價 = 設計公仔費用 + T shirt 價錢 + 郵費

設計公仔費用喺寄失咗果件T shirt 時S已經比咗,

所以今次我地只收T shirt 一半價錢  + 一半空郵郵費 - 只係£3~
真係一毫子都無賺佢!

不過當我將offer 轉告S時,S斬釘截鐵回我 - 唔會再order 新一件!

我同S解釋只係向佢提議,唔一定要佢接受依個方案,

S既態度令我好反感 - 咁又唔得,咁又唔好,只係不停對住我話失望失望失望......

我唔知佢係咪想我地免費寄過件衫比佢?

但免費一定無可能囉!

好老實,我地肯幫佢比一半價錢再寄過件新衫 - 我地根本唔需要咁做!

有網上交易過既人都知道 - 風險係買家承擔既,

而且係佢自己選擇用普通空郵!!

我地既提議佢唔接受罷就,我但求佢唔好再疲勞轟炸我就得嘞!




不過一星期後S 再pm 我話接受我地建議比一半衫價郵費,

今次佢仍然選擇用普通空郵......

結果S預期中又收唔到包裹!! 

重寄當日我另外仲寄咗2件包裹 - 1件去台灣 + 1件英國境內,

台灣 + 英國既朋友都已收到包裹,

但S仍然未收到寄去荷蘭既包裹,佢當然又係pm 我追啦!

我第一時間話連同上一次寄失 + 今次2張單據email 哂比佢,

佢就回我"it's not i don't believe you...if you can show me the receipt...blah blah blah!"

我根本從來無話過妳唔信我,

而且我同Mr.T 行得正企得正,洗咩怕妳don't believe us?

if I can show you the receipt?

我當然can 啦!

我一早已經話email 比妳,係妳自己話唔要!!





於是我一次過將2張郵局單據email 比S,

我仲留言叫S收到email 無問題就通知我一聲~

不過S無回覆我收到email 未,但期間我見佢有FB update 囉!

於是我pm 追問S有無收到單據email,

佢回pm 話已收到,但就唔該都無聲!!

之後S一直無事夏迎春,完全無聯絡過我或Mr.T,

直至10日後S終於收到件衫,

佢又突然好客氣pm 我thank you 前thank you 後......




依件係前事~

S依種人一有事發生完全唔會承擔責任,

一方面要依賴別人旨意人地幫佢搞掂哂,

但另一方面又小人之心覺得人地搵佢笨想搵佢著數,

我對S依個人已好有保留!

不過我比面我朋友~


(Part 1 End)
------------------------------------------------------------

Cont. Part 1......

(唔想為依個人開2個post!)

並非馬後炮,自從Part 1 既事之後,

我對佢既印象真係麻麻!

今次我返香港,佢咁啱亦係果段時間返咗去,

佢約我出去,終於見到面覺得佢個人又唔算特別衰格,

但就不停同我講佢果日shopping 用咗幾多幾多錢,

買咗乜野乜野乜野......

同佢去食日本放題,問佢依樣食唔食...果樣食唔食?

佢樣樣都話好,樣樣都話要食,

但餸菜來咗就樣樣只食dd,其他要我包辦.......

貫徹佢一向依賴別人去收拾殘局既性格!




S有一位就快結婚既朋友L,

之前S訂過公仔T shirt 送比L,

L好鍾意Mr.T 既公仔,

L想 Mr.T 幫佢畫一中一西既漫畫公仔來印帖~

不過L無親自聯絡Mr.T,只透過S傳來以下一個簡短email......





以我 + Mr.T 既理解,


L既要求只係要長頭髮 + 中西公仔各一個......that's it!





大家都知道Mr.T 舊年10月開始去咗Birmingham 出trip,

自從佢
 升職後工作超級忙,加上我又返咗香港個幾月,
依段時間我見佢真係好少!
 

不過我唔會好似d怨婦咁埋怨自己老公太忙無時間陪自己,

我地反而更加珍惜相處既時間~



Mr.T 百中之中為L畫咗依個公仔......


Mr.T  將公仔email 比S再由佢傳比L,

2月13日L親自回覆Mr.T......




大意係個公仔唔啱佢心水,佢要求要更浪漫恩愛甜蜜feel~

佢想Mr.T 2至3星期內幫佢重新畫過一個公仔!

既然有要求點解唔早響?

點解當初S既email 只係話要長頭髮 + 中西禮服??

既然L識英文,點解要透過S隔重山來傳話???

再講,
長頭髮 + 西式禮服,依個公仔已符合哂所有條件! 




Mr.T 收到L email 當日(2月13日)即時回覆
L 再仔細問清楚佢要求既細節,

不過直至尋日2月20日仍然無收到L回覆!

我覺得而家即係點先?

妳要求Mr.T 畫公仔,貨妳收咗但話唔滿意想重畫,

唔啱心水唔緊要,重畫都唔緊要,

但我地想問清楚妳要求,妳要答人先得架!

妳比2至3星期時間人地重畫,

但竟然可以過咗成個星期都唔回email,

根本就唔知妳重想唔想要! 就算想開工亦無從下手!!

一陣重畫公主陛下妳又唔滿意咁點算?

妳以為我老公好得閒淨係服侍妳一個呀??





於是我尋日通知S,L無回覆Mr.T,我唔知佢仲想唔想要公仔,

但時間已經越來越少,我唔想Mr.T 咁辛苦咁趕,

咁樣對
Mr.T 對L都唔公平,請S告知L叫佢另請高明!!


不過S就以為我發悔氣嬲佢,不停游說我L仍然想要Mr.T 既公仔,

請Mr.T 繼續幫L畫......

我亦只係同S講: 總之一日L唔親自回email,我地就當佢唔要!

S話知道Mr.T 好忙,於是將我email address 比咗
 L叫L直接聯絡我,
但我一整日都無收到L既email~




稍後我發現L唔聯絡我係因為佢已經回咗Mr.T email 話唔要個公仔!

(無錯~ 我有Mr.T email 既password! 因為我係佢"私人秘書"~)

於是我再通知S,L已經決定唔要個公仔,我認為係對大家都最好既option!

雖然L唔鍾意舊公仔又唔要新公仔,

不過Mr.T 確
確實實係花咗時間心機幫L畫咗個舊公仔,

我認為問吓佢比唔比錢都好正常!




同時我亦表明咗我其實唔知Mr.T 洗唔洗L比錢,

我認為自己問得真係好正常,根本完全無冒犯或撩交嗌既意思~





但S一見到我提及比錢就即時反轉豬肚......





首先S而家將責任推哂喺Mr.T 身上,賴Mr.T 無睇清楚L要求! 

依樣就係我最嬲最火滾既地方!! 

明明S比Mr.T 既email 只簡單地話要長頭髮 + 中西禮服;

公仔唔啱L心水,就話我地對L唔公平!!

(S另外email 咗我話我唔應該收L錢,不過我廢事print screen!)




妳無野吓哇?

妳去餐廳食完野覺得好難食,可唔可以因為難食唔比錢呀?

食完霸皇餐仲要屈返餐廳轉頭,話餐廳對客人唔公平??

咁惡既人我真係無見過囉! 





見我發火,S突然化身終極受害者,

唔睇上文下理真係以為比人搵笨果個係佢!






由始至終我火滾根本唔係因為比錢既問題,

我嬲係因為S突然將所有責任推哂喺我 + Mr.T 身上!

覺得我地搵佢朋友著數!!

屈我,睇情況我或者可以吞咗佢; (其實多數都係吞唔到.....)

但屈Mr.T,我老公就唔得!!






今日有人突然留言凶我,叫我有guts 夠膽既就去叫佢朋友比錢,

仲叫我唔好做烏龜!

事實妳朋友已經收咗個公仔,我點解無guts 唔夠膽呀?

Mr.T 畫一個公仔只收幾英鎊,我地仲豪 / 施捨得起比妳地!

相反妳一凶完我就block 咗我去龜縮,唔知係邊個無guts 唔夠膽?

邊個先係烏龜呢??




36 則留言:

  1. 这个世界什么人都有!!
    [版主回覆02/22/2012 04:42:32]今次係我第3次問妳...妳有無收到我寄比妳盒野?
    [版主回覆02/22/2012 04:42:24]今次係我第3次問妳...妳有無收到我寄比妳盒野?

    回覆刪除
  2. Long time no see, hong kong trip 好玩嗎?

    妳呢個人好奇怪,都係少接觸為妙
    [版主回覆02/22/2012 04:41:06]我成日喺FB見到妳呀! 點會long time no see? XDDDD

    香港當然好玩,將會出返香港既blog 文~ ^^
    [版主回覆02/22/2012 04:40:57]我成日喺FB見到妳呀! 點會long time no see? XDDDD

    香港當然好玩,將會出返香港既blog 文~ ^^

    回覆刪除
  3. 嚇?雖然我唔係有錢...不過3蚊啫...駛唔駛咁?哇~仲有part2?如果係朋友應該會明白我...我會直接同我朋友講唔會再理佢個親戚囉
    [版主回覆02/22/2012 04:38:49]唔係3蚊,係3英鎊;

    S本身唔係我朋友,佢係我朋友既親戚; 訂衫既亦係S,而唔係我朋友訂!

    回覆刪除
  4. LOL, i mean long time no see in your blog.
    [版主回覆02/22/2012 07:19:11]OIC! ^^

    回覆刪除
  5. 您的做法系honest system, 大家讲过信字, 其实好多人系回收槁费,如 OK or order 才免收槁费, 好老实讲无理由免费做野, 又无理由吴like 都要,所以d公司系收一个槁费的, 再吴钟意收第二个槁费的,所以应清楚写明要物, fair to u and customs right, but 有d人会人品有问题,想罗牺全部着数,有时吴比钱仲要空人, 不知所谓, 我想你嬲都因为mr t, 比着我都会, i think they 吴会比钱la, because they have 100,000 个理由, 无谓为d人嬲la, 正所谓经一事长一智la.
    [版主回覆02/22/2012 23:19:32]其實Mr.T 一個公仔係收£8架~ L結婚相2個人應該係£16! £8係齋畫公仔,如果要衫就再加衫既價錢 + 郵費,Part 1果£3只係衫 + 郵費總數既一半,無再收公仔錢

    不過老友我當禮物送比佢地[就完全免費(通常係我d老友!
    [kamay回覆02/22/2012 09:17:58]您当然吴系为钱la, otherwise 吴收这个price 啦, 有时 d完全吴讲道理,有事就些,叔骨功一lau的人, 实有天收的, 这个世界好公平的, I trust you if you like 送比您都德, 屈你honey 实找死呀!! right
    [版主回覆02/22/2012 07:16:14]我根本就唔係嬲佢地唔比錢! 我回佢其中一個pm 都有講過我覺得老公唔會收佢錢,當時我真係唔知,收唔收錢係我老公決定既! 我只係覺得佢洗唔洗咁大反應即時將所有責任入哂我地數呀? 仲要講到我地蝦佢朋友咁!!?!

    講真,我地都不知免費送咗幾多件T shirt + 免費幫d熟blog 友畫咗幾多個公仔啦! 我地洗為咗佢大過天果幾鎊銀搲爛塊面咁核突?

    我地唔係咩大公司,畫公仔只係Mr.T 業餘嗜好,而佢既FB 專頁已經列明齋畫公仔或要做T shirt 既價錢,一直咁既做法都無問題,真係第一次見咁唔講道理既人!

    回覆刪除
  6. 《Ka MaN 日記》2012年2月21日 下午3:08

    呢 d 人少 contact 好 d 啦...=_=...
    好憎 d 人有咩事只會推卸責任...
    呢 d 人實在太 cheap 啦...
    要完 d service 又唔想比 $$...
    如果係咁 cheap 就唔好搵人 design 一個特別的公仔...
    online copy 人地 d 公仔就算啦..!
    [版主回覆02/22/2012 07:18:26]唔比錢都算嘞,我最嬲係佢將所有責任入哂我地數! 仲話我地對佢朋友唔公平!!

    我真係唔知我地做錯咗乜野喎?

    回覆刪除
  7. 咩烏龜呀, 佢知唔知自己講咩呀, 呢d人咪理佢啦, 等佢自言自話把啦, 話不投機半句多呀(親戚又點呀, 仲要只係朋友個親戚咋), 費事為呢3英磅勞氣呀!
    [版主回覆02/22/2012 23:15:48]唔係3英鎊呀,3英鎊係上一次既事,Mr.T d 公仔未至於cheap 成咁 ,我地收8英鎊一個公仔架!

    而且我根本唔係為咗錢勞氣,我都話咗我唸老公無打算收佢錢~ 我火滾係錢佢已經無比,仲要話我老公無睇清楚要求,我地對佢朋友唔公平!!?!?!?

    妳話佢個腦係咪有問題吖? 我而家已經唔洗再比面我朋友,因為S依個人衰到連我朋友都同佢割咗蓆!

    回覆刪除
  8. 這個世界真係乜人都有...推卸責任...實在太過低等...唔好再理佢地啦...絶交啦...少少錢都俾唔起就唔好要人DESIGN啦...
    [版主回覆02/22/2012 23:11:24]錢佢已經無比,無理由再來屈我老公無睇清楚佢地要求,我地對佢朋友唔公平? 係咪要我地掉返轉頭比錢佢朋友先叫公平??

    依個人都唔正常,緊係絕交啦!

    回覆刪除
  9. 我好鐘意幅圖喎!好sweet好幸福啊!有陣時唔一定要kiss或點先叫sweet...
    我之前係想講...如果今日呢個S係我好朋友嘅親戚都係咁話...我會同好友講呢位唔啱channel...我同你做朋友...但唔想理你個親戚...
    3蚊英鎊又好...3蚊港幣又好...唔係一個大到需要煩嘅數目...點解可以咁drama...究竟係咩心態...你哋都未話煩...omg
    其實Mr.T好好脾氣...換轉係我...見到個挑剔E-mail就已經會叫佢另請高明
    [版主回覆02/22/2012 23:08:32]雖然畫公仔以人頭計錢,不過我知老公無打算收佢£16~ 因為我老公一向對熟客好闊佬! 佢應該只收一個公仔既錢即係£8.
    [版主回覆02/22/2012 23:06:40]其實佢唔鍾意幅圖唔緊要,人人口味唔同! 錢佢唔比都無所謂,我都有同佢講我唸我老公無打算收佢錢,我唔知點解佢仲要發癲話我老公無睇清楚L要求,話我地對佢朋友唔公平?? 洗唔洗我地賠錢比佢朋友先叫公平呀??

    其實Mr.T 一個公仔係收£8,L結婚相2個人應該係£16~ £8係齋畫公仔,要衫就再加衫既價錢 + 郵費,Part 1果£3只係衫 + 郵費總數既一半,無再收公仔錢

    我果日pm S咪就係叫佢請L另請高明囉! 係S自己扮哂蟹扮哂可以代L渣主意先搞成咁之嘛!

    其實我一早已經唔洗比面我朋友而忍S,因為S依個人衰到都同我朋友反咗面! 大家親戚都反面,可想而知邊個人有問題!

    回覆刪除
  10. 幅圖冇問題呀, 完全附合佢講ge 需求, 係佢地打橫黎講先, 仲好意思講到自己好委屈咁!!!我支持你唔好再理佢~~~d 錢當買左個教訓!!!
    近期我都同朋友間發生左一d 問題, 激氣左幾日, 同你其中一part 差唔多, 就係佢地話埋我老公, 佢地識我淨係批評我都算la, 但我老公同佢地冇交集, 一年都未必見到面一次, 竟然人身攻擊到佢, ok~~哩班人我決定唔會再同佢地聯絡, 果d淨係會睇自己唔會去體諒別人狀況ge "朋友", 已經不能再稱為朋友了!!!!
    [花菈回覆02/23/2012 12:28:22]我明白呀,係d人自己諗野有問題,反而覺得係人地有問題,真係不可理喻。
    同埋近來我地真係好同病相憐,未睇你回覆前,我都係有打算寫blog講返件激氣事出黎,不過我手腳慢未打晒ja, 我唔想再同佢地維繫落去ge 果幾個女人,都係我結婚時做過我姊妹的,講真~~人做姊妹佢地做姊妹,佢地可以淨係掛住自己扮靚同自拍,有幫手嗎?可以話冇~~~仲要嫌我搵左幾個佢地唔識ge 人做姊妹,大佬!!!單婚禮係我ga,我搵邊個做姊妹要你地同意嗎?仲有個低能女人,黎到我出門的酒店見我哩個主角化緊妝,第一句唔係恭喜唔係打招呼,係話:下!!!!而家都仲化緊呀!?咁我即係唔駛化啦~~~
    問題黎la~~早我2個星期結婚ge 朋友(同一班姊妹, 又係有幾個佢地唔熟ge, 但我唔明人地叫d 佢地唔熟/唔識ge 人又得, 我叫就有問題!?), 有包佢地化妝,佢地就0係我面前話化得唔靚,情願自己化,當時我同佢地一再cfm係咪!?佢地都話係,咁我咪cancel 左幫佢地化妝果個囉,點知原來又有問題!!!!>.<
    而開門利是我都係跟足早我2個星期結婚ge 朋友的amount,咁應該冇問題la,但佢地最近人身攻擊我老公時, 係話我老公孤寒囉!!!頂~~我老公孤唔孤寒你地又知???我老公一年都唔會見佢地一次, 果幾個女人憑咩咁話佢!???
    佢地話我老公之前, 我仲係同佢地0係what's app的"好姊妹聊天室"chat 緊, 佢地平時傾埋d 無聊野嘈住晒我都冇出過聲, 當日只係同另一個大肚的frd chat 左5句度, 就開始比人鬧我地嘈, 我最last 果句係同大肚果個frd 講緊"老公話我陀bb仲可以見到腰",果幾個特別衰ge 女人就開始人身攻擊la,之後仲話埋我老公,我唔想再睇d 唔高興ge 野,quit左個聊天室。仲想講哩幾個女人好黑心好賤,竟然咁樣對一個大肚婆,仲要係所謂ge 好姊妹!!!!!!!
    經過左一個星期唔多高興,而家心情好返好多,同埋決定要同佢地絕交!!!!
    [版主回覆02/22/2012 22:40:34]其實真係唔係錢既問題! 如果佢只係唔比錢我根本唔會寫件事出來,我同佢既PM 都有提過我唸老公無打算收佢錢,雖然我當時唔肯定,但我深知老公性格~

    錢已經無比,仲要話我地對佢朋友唔公平? 洗唔洗我地比返錢佢朋友轉頭呀?? 講多兩講就扮可憐話自己心軟一心只想幫朋友,哇~ 好似我地恰得佢好慘咁款!!

    花菈~ 睇來我地都好同病相憐! 妳個case 同我喺香港時另一個case 有少少似,我同一個識咗廿年,我結婚時做我姐妹既朋友絕咗交~ 都係關於人身攻擊,之前我仲唸緊好唔好寫出來,我而家決定遲吓會寫!

    其實我覺得睇清楚一個所謂朋友係好事來! 早好過遲~ 雖然曾經真心同對方做朋友會覺得hurt,但總好過妳對人地真心,人地當妳傻仔嘛! 我地大家都唔好再激氣嘞!

    回覆刪除
  11. 一樣米養百樣人, 唔好勞氣~~~
    [版主回覆02/22/2012 22:26:13]佢唔應該食米,應該食藥!!!!

    btw 唔嬲嘞! 佢無咁大power~

    回覆刪除
  12. WA~超級無理呀! 超級低能呀!!!!!唔好激氣~
    [版主回覆02/22/2012 22:23:29]Thank you 2San! 我唔嬲架嘞,佢唔值!!

    回覆刪除
  13. 一樣米養百樣人! 唔好勞氣~~ 唔好勞氣~~~

    Peggy
    [版主回覆02/22/2012 22:20:47]百樣人我都見得多,係未見過佢咁衰! 佢唔似係食正常食物大既人囉!!

    唔嬲嘞~ Thank you Peggy!

    回覆刪除
  14. 無理取鬧!唔駛理佢啦!
    [版主回覆02/22/2012 22:19:12]無事嘞~ 人在做,天在看!
    [版主回覆02/22/2012 22:19:09]無事嘞~ 人在做,天在看!

    回覆刪除
  15. 幅圖好靚!我覺得佢地唔識欣賞啫
    [版主回覆02/22/2012 22:17:19]Anne~ 人人口味唔同,佢唔欣賞唔鍾意個公仔真係唔緊要! 出街食野都唔包一定合每個位客人口味啦~ 老公一個公仔收£8,唔係錢既問題,而係心機心血;

    Mr.T 畫咗咁耐公仔,莫講話收錢果d,就算只係我私人要來免費送比blogmate 既公仔,唔滿意改幾多次都得改到滿意為止! 最麻煩既客一對眼改大大細細成7、8次都真係試過.....

    付出咗心機job done 收唔到錢都算,仲要掉返轉頭比人屈搵佢著數對佢唔公平先最激氣!!

    anyway thank you! 我無野架嘞~

    回覆刪除
  16. 唔好咁嬲啦...都唔係你地錯!野蠻客總有一個在左近!!!~
    [版主回覆02/22/2012 22:04:44]但咁野蠻既人我真係第一次見! 好似我地欠咗佢咁....

    不過我無事架嘞! Thanks~

    回覆刪除
  17. wa, 睇到我都滾埋1份!!佢咪就係無膊頭lor!!!
    [版主回覆02/22/2012 21:29:08]"相由心生" 我真係好信依句說話! 希望佢會好自為之~

    回覆刪除
  18. lee個世界真係乜人都有...= =
    真係勁煩.....
    [版主回覆02/22/2012 21:26:23]Mr.T 幫人畫咁耐公仔,麻煩既客要改來改去都唔少~ 但咁仆街既真係第一次見囉!

    唔比錢都唔係重點,話人搵佢笨先最無賴! 仲扮哂可憐話自己一心幫朋友,好似我地真係恰得佢好慘咁!!

    回覆刪除
  19. 我覺得S+L都好有問題~~咁屈Mr.T都得??
    [版主回覆02/22/2012 21:57:09]一早已知道S好有問題,我都同Mr.T 呻過好多次!

    回覆刪除
  20. 吾緊要啦。。。勞氣只會令自己吾開心^^
    無謂令自己辛苦
    [版主回覆02/22/2012 23:20:29]針唔拮到肉唔知痛啊......

    回覆刪除
  21. 鬧完人BLOCK人果D,分明就知自己理虧,
    如果係理直氣壯果D,佢根本唔駛做D小動作去BLOCK你,
    所以如果你覺得自己冇做錯,就唔好死咁多腦細胞同佢理論啦
    [版主回覆02/23/2012 19:44:03]更好笑既係...人地凶完我就block 我,不過隔咗一陣條氣唔順unblock 我再鬧多句,鬧完又再即時block 返我....行為十足十一隻小學雞!

    回覆刪除
  22. 你真係好有GUTS,夠膽寫出黎.
    [版主回覆02/23/2012 19:37:16]我同老公光明正大行得正企得正,點解無guts 唔夠膽寫出來呀?

    若佢都有guts + 夠膽唔做烏龜行出來同我對質,我隨時奉陪到底!!

    回覆刪除
  23. 如果佢唔係你朋友嘅親戚, 係都唔會同佢
    糾纏咁耐, 攪到咁激氣
    [版主回覆02/23/2012 19:27:02]當初我朋友係有少少關係,不過後來都無咩所謂,因為我朋友一早都同S反咗面!

    我自己本身Part 1後已經唔鍾意S為人,但之前無正面衝突,所以都係唸住留一線日後好相見果隻,不過明屈賴我老公無睇清楚要求咁佢可以收皮嘞!

    回覆刪除
  24. 16英鎊就可以睇清一個人...唉~
    [版主回覆02/23/2012 19:20:09]其實Part 1 我已經睇清依個人! 我唔係馬後炮,Part 2 前我同老公呻過好多次依個人好老土(佢喺我FB 做咗好多令我不滿既小動作!)

    今次其實係好事,至少以後唔洗應酬佢!

    回覆刪除
  25. 成件事令我覺得S無責任感之餘...仲缷膊一流!!! 物以類聚...唔怪得佢個朋友L都係咁既人....真係唔得囉!!!!! 你唔好嬲喇...呢D人唔識好過識呀!
    [版主回覆02/23/2012 19:48:20]Thank you 菲‧On~ 我唔嬲嘞,佢無資格可以令我嬲咁耐!

    連我朋友(佢親戚)都同佢反咗面,可想而知佢係一個咩人!!

    回覆刪除
  26. 講真, 我好相信你同MR.T 唔會真係為左賺果10磅8磅... Mr.T 都係想俾欣賞佢畫畫既人, 開心下, 自己又可以發揮下自己既興趣...而且要好有心機用自己既sparetime 畫... 心機係無價...
    一早又唔講清楚要求, 到畫好又唔滿意! 嘩大佬識讀心咩...
    而且你講得好啱風險係買家承擔既.. 佢見過鬼仲唔怕黑, 第2次都仲要唔special delivery? 咁關人鬼事.. 我覺得你地已經好大諒, 幚佢比一半... 如果係我睬佢都傻lor... 人地未必會appreciate, 可能仲會覺得你應份tim...
    [版主回覆02/24/2012 00:12:29]有一個同樣喺網上幫人畫公仔既人曾經同Mr.T 講,覺得Mr.T 收得太平! 不過對方係全職以畫公仔做主要收入,但我老公有份好忙既正職,我老公真係當畫公仔係興趣~

    S訂既衫已經寄失過一次,我地再寄過比佢,出去買衫、印衫,包裝、攞去郵局寄......依d全部都係時間來!

    話咗幫佢出一半衫價 + 郵費,唸住今次佢會用recorded,就算貴d我地都肯幫佢出一半,但佢死都係要用普通空郵妳吹咩! 又收唔到件衫就懷疑我地收咗佢錢無寄比佢......佢根本一早就覺得我地落佢格,睇死我地比唔到單佢睇,所以當我email 哂前後2張單比佢時,佢寧願玩FB都唔回我話收到email!

    幫佢朋友畫好咗個公仔,收埋貨話唔鍾意,大家都講好cancel the whole thing 咁咪算數啦,無啦啦走來屈9我老公話佢無睇清楚要求,又話我地對佢朋友唔公平......講多兩講又話自己衰心軟只係一心想幫朋友,好似我地恰到佢好慘咁.....好心著雷劈! 我有乜辦法唔火X滾吖!!!!

    回覆刪除
  27. 百忙之中, 做完仲要比人話, 真係慘~=.=
    我相信你地真係好心幫人先會抽一啲私人時間去做~
    都係叫MR.T以後淨係可以畫老婆大人~^^
    [版主回覆02/24/2012 00:21:40]畫之前唔講明想點畫,到畫好收咗貨就話唔鍾意唔比錢...依d我全部可以算數!

    無啦啦屈我老公話佢無睇清楚要求,仲話我地對佢朋友唔公平,好似我地蝦佢朋友咁!

    上次寄失單野,死都要寄無得track 既普通空郵,未收到件衫就覺得我地收咗佢錢無寄貨比佢! 邊有人好似佢咁衰架?

    回覆刪除
  28. I think S must received 2 t shirt instead of 1. She just lie...
    About L, ........I think she like the drawing but don't want to pay.
    Both of them are so cheap.......
    [版主回覆02/24/2012 19:28:25]well i believe that S really didnt receive the 1st t -shirt, since first, the t shirt was not for herself, it was for her friend; second, the t shirt was size 8, S is a big woman at least size 16......!!

    no matter what, i really cant accept S blames Mr.T for everything!

    回覆刪除
  29. 你沒有錯 ,不過這些人真是有點過份(本人認為),
    世界上什麼人都有, 唯有學懂帶眼識人, 自己才不會給人找笨。
    我都試過給人找笨,所以身有同感。
    [版主回覆02/24/2012 19:22:20]其實我地唔介意有時蝕底少少,如果我地真係斤斤計較既人,我地都唔會主動提出幫佢比一半錢寄過件新比衫比佢~

    我唔係話我地好偉大,只不過我地都有自己原則底線不能被人屈,我地蝕底少少但大家開心真係無所謂,但好心著雷劈搵完我笨後仲要屈我就點都唔得!!

    總之大家都要經一事長一智,以後更加小心帶眼識人啊!

    回覆刪除
  30. 這種人簡直橫蠻無理, 不可理喻,咁嘅朋友識少個當幫忙.
    唔好勞氣啦,費時激親自己
    [版主回覆02/24/2012 19:16:24]我覺得大家做朋友有時唔需要樣樣都計到清清楚楚,不過我地唔會搵人地笨,就算掉轉頭我地比人搵少少笨都唔會太介意,我唔係話自己好偉大,不過我好有原則不能被人屈! 搵完我笨再來屈我就更加唔得!!

    其實話我馬後炮都好,我根本從來無當過佢係我朋友! 尤其發生咗part 1 之後~

    回覆刪除
  31. 對這些有理說不清、自己啱晒的人最好避之則吉!可憐的Mr & Mr T~~你地太好人&太有耐性,我諗我早在第一次寄失之後PM疲勞轟炸已經列入不來往戶了~
    [版主回覆02/28/2012 03:50:15]好人 + 有耐性果個其實係Mr.T! 我part 1之後已經唔鍾意依個人,加上佢成日喺我FB 做埋好多乞人憎既小動作,我一早已經頂佢唔順! 而家以後唔洗再應酬佢,正!!!

    回覆刪除
  32. 唔好唔開心喇~ 依家唔駛再理/同DD人聯絡仲好~ 留返D時間俾自己, 留返D心機俾識欣賞既人~
    [版主回覆02/28/2012 03:45:17]我無唔開心啦! 就憑佢? 係架,我覺得係好事來架! Part 1 我已經覺得依個人好麻煩,而且佢之前喺我FB 做咗好多好乞人憎既小動作,而家唔洗再應酬佢都不知幾爽!

    回覆刪除
  33. 好 想 講 : 創 作 有 價 !!
    好多人認為畫幾筆, 唔值錢, ok 朋友既, 收少少, 甚至唔收都得
    幫朋友做設計(for 生意), 又要靚, 又要快, 又話是旦
    整好出黎, 先諸多要求, 又話唔岩feel (又唔講要咩)...
    好想同佢講.. 請你另聘高明..
    /m\ 不了解創作的人, 太多了..

    加油!! 欣賞Mr.T 既作品 有自己既風格 :)
    [版主回覆02/29/2012 08:10:37]Thank you TA!

    我本身就係通知S叫佢代為轉告L請佢另聘高明,係有人自把自為扮代表代L渣主意!

    唔啱feel 唔要咪算數囉,有要求畫之前又唔出聲叫Mr.T 自由發揮,畫好咗話唔啱feel 就賴Mr.T 無睇清楚....大佬呀~ 我識扶乩問米佢要咩feel 呀?

    anyway 件事告一段落,至少我以後唔洗再應酬依個麻煩既野蠻人! 我就係要寫件事出來,睇吓有無人覺得佢係啱既,若有人覺得佢啱我同佢挽鞋!!!
    [版主回覆02/29/2012 08:10:26]Thank you TA!

    我本身就係通知S叫佢代為轉告L請佢另聘高明,係有人自把自為扮代表代L渣主意!

    唔啱feel 唔要咪算數囉,有要求畫之前又唔出聲叫Mr.T 自由發揮,畫好咗話唔啱feel 就賴Mr.T 無睇清楚....大佬呀~ 我識扶乩問米佢要咩feel 呀?

    anyway 件事告一段落,至少我以後唔洗再應酬依個麻煩既野蠻人! 我就係要寫件事出來,睇吓有無人覺得佢係啱既,若有人覺得佢啱既我就同佢挽鞋!!!

    回覆刪除
  34. 睇完呢篇我都火...佢好q唔掂
    [版主回覆03/05/2012 16:07:21]佢緊係唔掂啦! 佢衰到連我朋友(佢親戚)都同佢反咗面!!

    回覆刪除
  35. Mr.T and you are too good, you should block that S and L and never have any contact again. It's not worth to be irritated by such ppl
    [版主回覆03/05/2012 16:03:34]we've never been friends with L, otherwise she would have contacted Mr.T directly by herself. and S, she blocked me right after she left the last nasty cm to me, then i login to Mr.T's FB, asked her "who's the real turtle?" finally she blocked Mr.T as well. haahaa~

    回覆刪除
  36. 真係混吉打橫黎,一樣米養百樣人,佢唔單止無尊重過MR.T的創作,又咁斤斤計較,做佢朋友要小心。
    [版主回覆03/08/2012 10:32:40]從來無當過佢係我朋友! 而且自從寄失果單野,我更加唔會當佢係朋友!!!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...