2012年2月23日星期四

單拖回香過新年 - 神出鬼沒鎖匙包 & 紅髮俄羅斯女人



大家開始睇依篇之前,

你 / 妳地係咪唸緊 - 依個乜鬼野標題來架? 




神出鬼沒鎖匙包


1月9日我晨早起身準備搭車去元朗睇中醫覆診,



當我準備著鞋出門口時,我發現唔見咗個鎖匙包! 
_1651.gif image by veronica_tsim 


我每次用完鎖匙都一定會放返手袋裡面有拉鍊既暗格位,


唯獨依朝早暗格裡面空空如也!! 


我抽住個手袋由睡房搵到出客廳,


再由客廳搵返入睡房.......最後都係出返客廳搵~


搵咗足足10分鐘都搵唔到,


我越搵越心急唔知點算好.......


期間V媽媽一直坐喺梳化上"啤"住我搵鎖匙,


一邊囉嗦地喃喃細語: 抵妳死吖! 用完d野亂咁放無手尾,都唔知係咪尋晚食完飯濛查查同d報紙一齊包走咗,無架嘞~ 一早倒咗垃圾架嘞......(下刪200字) 


當時我將手袋放咗喺餐枱上再摷多次,


而餐枱底放咗對我準備著既長boots,


唔知係咪V媽媽既囉嗦功太厲害?


我摷摷吓手袋突然聽到有重物跌咗落我對boots 上面既聲音!

我彎身一睇........
阿隬陀佛! 
 


我個鎖匙包竟然喺我對

boots 上面 !!



不過V媽媽依個時候好似仲未發現我已經搵返個鎖匙包,

仍然繼續哦緊我......



我: 我搵到嘞!


V媽媽: 喺邊度呀?


我: 唔知由邊度突然跌咗落我對

boots 上面....好驚呀~~~~~  


V媽媽: (先呆咗幾秒 
) 驚咩呀? 咪喺妳手袋跌出來果囉!


我: 妳估我個手袋幾千呎咩? 我搵咗成10分鐘都搵唔到,失驚無神突然唔知喺邊度跌出來!!



V媽媽: (自圓其說地) 唓~ 妳自己頭先無搵清楚之嘛,我睇住喺妳手袋跌出來既! 行啦妳~

我: ........



我一路行去搭巴士一路喺度唸: 
140698393_c.gif image by veronica_tsim 

究竟果10分鐘我個鎖匙包去咗邊呢?

究竟我個鎖匙包係由邊樹跌落我對boots 上面呢??

如果我個鎖匙包本身一直喺我手袋裡面,

咁點解我摷咗個手袋10分鐘都搵唔到呢???

以上3個問題,我全部都無答案! 

我個鎖匙包就好似突然由第三空間跌落我對
boots 度......





紅髮俄羅斯女人

返香港個半月,除非我有約一早就出咗街,


否則每一朝早我同V媽媽都有一段大半粒鐘至1粒鐘既母女親子時間......

我幫
V媽媽揼骨是也!


咁就緊係一路揼一路傾計啦,唔通齋揼唔出聲咩? 


咁啱有一朝早我地大家都發咗個怪夢,


唔好意思 - 

V媽媽發既怪夢我已經唔記得咗! 



我只記得自己發果個怪夢係咁既......


夢境係一個類似大公司office 大堂既地方,


而且仲係我地屋企既"家族生意"


(不過唔知係乜野生意......名副其實係發夢!) 


雖唔算多人,但周圍都有其他人行來行去~


V爸爸正坐咗喺大堂正中央,


而當我喺剛剛進入大堂既一刻,


我見到一個身型高佻身材正,身穿黑色行政套裝既紅髮俄羅斯女人,


靜雞慢慢走近V爸爸身後,然後突然"唧"V爸爸條腰整蠱V爸爸!


P.S. 唔好問我點知佢係俄羅斯人,因為我自己都唔知! 總之就係俄羅斯啦......



繼續...我個怪夢......


V爸爸被唧後成個彈起,轉頭一見紅
髮俄羅斯女人,


V爸爸竟然唧返個女人轉頭!!


旁觀睇到一切既我即時眼火爆,
  


衝埋去一手扯住
俄羅斯女人把紅髮,


大聲咆哮: 妳知唔知妳做緊乜呀? (用中文! 
 )


俄羅斯女人一臉委屈,以楚楚可憐既眼神向
V爸爸求救,


我轉移怒啤
V爸爸,心中一面盤算"應唔應該話比V媽媽知呢?"



V爸爸一臉心虛地: 玩吓之嘛......

夢發到依度,我就嬲到醒咗! 

 


V媽媽聽我講完我個怪夢後就話: 有鬼女人吼妳
嗲哋咩?





幾日後有一日我同朋友去完街後去咗舖頭,

V媽媽一見到我就同我講: 阿妹~ 真係有個俄羅斯妹搵妳嗲哋喎!


我: 咩呀? 


V媽媽: 妳自己問佢(V爸爸)咯!


V爸爸: 係呀~ 俄羅斯電視台來架!




V爸爸就攞咗依張咭片比我睇.......

原來當日晏晝有一隊
俄羅斯電視台來拍攝金魚街,


係一個叫做"Today" 既電視節目,

訪問咗
V爸爸大約10分鐘,講吓香港人養魚既習慣~



我: 個女人係咪紅色頭髮架?

V爸爸: 我唔知佢咩色頭髮喎......
 


V爸爸既表情 + 反應,好明顯V媽媽無講到怪夢既事比佢知......


V媽媽: 我無講(怪夢)比佢知呀! 妳講啦~


咁我就講啦! 我講完個怪夢後......


V爸爸: (先沉思幾秒) 拍咗一陣之嘛,唔係拍咗好耐,大約10分鐘左右啦......(
下刪50字,完全當我無講過個夢!  )




當我將
依件事講比Mr.T 知時......


Mr.T: 妳個夢點知係俄羅斯人?


我: 我點知喎! 總之係
俄羅斯啦!



Mr.T: 咁佢係咪真係紅色頭髮?

我: 佢話唔知咩色頭髮喎......


Mr.T: It's creepy!


我: I know~ 其實除咗俄羅斯女人之外,個夢仲有一樣野係真既 - 如果reality 真係發生咁既事,我真係會扯個女人頭髮架! 

 







---------------------------------------

之前都講過一d關於自己既預感 + 發夢既巧合 (網誌),

雖然夢境同實際情況都唔係100% 完全符合,


但巧合程度已經令人好O咀......

 


 

11 則留言:

  1. 呢個世界真係有好多解釋唔到嘅個案架, 唔到你唔信~~
    [版主回覆02/24/2012 18:46:18]我親身試過太多次解釋唔到既情況.....但並無因為習慣咗,反而覺得自己有少少freaky!

    回覆刪除
  2. 我成日都會遇見我發過夢嘅情景㗎...不過通常係一D普通嘢...例如行街經過某個地方...但係之前夢入面夢見過...就會有種好似發生過嘅感覺
    [版主回覆02/24/2012 18:49:32]妳講既應該係deja vu (既視感),同我怪夢既情況完全唔同~ 好多人都曾經試過有deja vu,我細個時都經常有,但人越大次數就越少,反而怪夢就多咗.....

    回覆刪除
  3. 講開怪夢, 我舊年母親節果朝(零晨)有哩個經歷, 哩個夢我到而家都印象好深刻,
    夢入面有個女人(但我完全諗起佢個樣, 總之佢係一個感覺慈祥ge女性), 佢話要帶我去一個地方, 我就跟住佢去一個湖定池塘邊,佢話而家有樣野轉左放0係度, 就比左一盒骨我睇, 佢話哩盒骨係我ge, 叫我睇下刻左我個名的, 我睇完佢好快拎返, 跟手佢比多盒骨我就閃左, 果盒骨比之前自己果盒d 顏色暗沈, 又冇名, 個盒質地又差d~~~~~~果朝起身仲諗緊做咩會發埋哩d夢之際,......屋企人打比我.....話我知0係鄉下的嫲嫲去世了, 佢0係零晨時份外出, 去左隔離村的池塘遇溺......聽到好震驚, 果個夢係預兆黎~~~
    [版主回覆02/24/2012 18:51:25]果位慈祥既女士會唔會就係妳嫲嫲呀? (年輕時既模樣?) 可能係妳嫲嫲來同妳道別.....

    回覆刪除
  4. Hello Mrs T

    Please accept my late Happy New Year!! Wish you and your loved ones good health and lots of luck everyday. It has been a while that I didn't visit your blog and I'm happy to know that you had lots of fun going back home lately!

    Thanks for sharing your strange dreams with us! You seem to be a clairvoyance to your family! Cherish your 'inborn talent' which might help your family or someone one day! Take care!
    [版主回覆02/28/2012 03:33:04]Hey Aline Happy Year of the Dragon! same to you and your family~

    im not sure whether ive really got the so called "talent"......i just think it was really weird and its a bit creepy....!!

    回覆刪除
  5. 我有時都有啲咁嘅感覺,好奇怪!
    [版主回覆02/28/2012 03:29:16]如果你有既感覺係遇見似曾相識既情況,咁就係deja vu (既視感),同我怪夢喺現實中實現既情況完全唔同!

    回覆刪除
  6. 哈哈,咁妳幾時會發夢中六合彩呀???
    [張家大少奶回覆03/03/2012 02:12:43]嘿嘿嘿~~ 講開又講, 我之前都發夢, 夢見我女同我up數目字, up左2次都係由1講到16, 醒左我就用16呢個數字去買六合彩, 中左2千幾蚊呀!! XDDDD 勁開心!
    [版主回覆02/28/2012 03:27:55]已經中咗啦!

    回覆刪除
  7. 妳個夢真係好難解釋到.....
    [版主回覆02/28/2012 03:26:40]除咗個夢之外,我經常有好多解釋唔到既遭遇!

    回覆刪除
  8. hahaaa 超能力
    [版主回覆02/28/2012 03:26:00]好似係半桶水既超能力.....
    [版主回覆02/28/2012 03:25:55]好似係半桶水既超能力.....

    回覆刪除
  9. haha,鬼遮眼
    [版主回覆02/28/2012 03:15:17]一定係!
    [版主回覆02/28/2012 03:15:13]一定係!

    回覆刪除
  10. 哈哈 發夢既野 唔好當係真啦~ 我同"人家大少"成日都係咁架 訓到半夢半醒個時 我叫問佢 喂~ 你好放手跇啵 (無里頭) 又試過佢同我講 比返個豆沙包我呀 (痴線 我都唔食豆沙包既=.=)
    [版主回覆02/28/2012 21:04:31]而家唔係我當個夢係真或我發開口夢,而係我夢見既事之後喺現實中有部份實現咗! 同妳講既情況根本完全係兩回事來~`

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...