2011年12月15日星期四

單拖回香過新年 - I'm BACK! (2011年12月16)

Hey everyone~ 我到咗香港嘞!
其實我星期二傍晚已經到咗香港,
當晚因為飛機delay 攞唔到行李,
搞到落機後要借V媽媽衫來著,好狼狽呢!
不過第二晚航空公司已經將行李送返~


一落機就收到大咋利是幫補洗費! 嘻嘻~~~~~


暫時我仲未完全搞掂時差問題~

日頭成日烏吓烏吓; 夜晚就眼光光......

比多少少時間我抖夠休息夠,再約大家出街!

要等我啊~~~~~

另外就係........

我屋企無wifi! 所以會不定期少d update~

問咗我野既blog 友,我可能要遲少少先回答妳地啊!








Photobucket

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...