2011年12月11日星期日

廚房通告(2011年12月11日)

我又失縱咗幾日,不過今次係被迫既......
寫完篇"彩虹盡頭"無耐,部電腦中招感染咗個超衰格病毒!!
私人電腦技工Mr.T 喺Birmingham,
幸好朋友唔嫌麻煩仗義來回我屋企好多次嘗試幫我修理,
雖然最後剷走唔到衰格病毒,
不過朋友幫咗我個好大忙backup 哂電腦裡面重要既相,
(Thanks again mate!)

尋日星期六(12月10日)我又來咗Birmingham~


老公接咗我後去食打邊爐拼燒烤~
食飽飽後返歸老公就幫我搞掂咗部電腦! 

依篇只係同大家交代一下點解依幾日失咗蹤,

而家我唔得閒update 住,

因為我聽日就返香港,

而家要爭取時間同Mr.T "依泣"!

(I miss my hon already........)

各位親愛既blogmate,香港見嘞~



Photobucket




沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...