2011年11月21日星期一

Happy Bday My Darling Hon! (2011年11月21日)

今日係Mr.T 生日正日!
不過老公今朝清晨喺我熱烈香吻歡送下,
已經返咗Birmingham 繼續出trip......
雖然今日星期一先係老公生日正日,
但就因為老公要返Birmingham,
所以我趁老公weekend 返來入門口之前完成咗個生日蛋糕,
比個驚喜佢提早同佢慶祝!
(雖然好大可能佢一早已估到我會整蛋糕比佢......)


依個迷你朱古力忌廉生日蛋糕高2層,

制作只需短短2粒鐘~

但就同我原本一早計劃好想整既式樣相差好遠!

因為......

老公weekend 臨時比原定時間早咗好多起程返蘇格蘭!

本來唸住佢星期六(11月19日)晏晝3、4點先起程,

咁我就有成日流流長大把時間慢慢整;

點知剛過咗中午打電話比佢時,佢已經渣咗車一段時間!!

(佢話因為太掛住我想快d返到屋企喎~ )

不過臨時比老公打亂哂我陣腳!!!!!!  

我唯有動用"臨時緊急應變措施" -

將原本計劃好既蛋糕式樣、材料、做法等改頭換面,

e.g. fondant 改做忌廉; 糖花裝飾改用鮮花裝飾......

務求以最快既時間整出一個似樣既生日蛋糕來!

最後朱古力忌廉打得唔夠勻循;

忌廉花唧得唔夠直;

玫瑰花幾乎完全未開,要逐朵動用人手幫忙開花......

但總算僅僅剛剛啱啱好喺老公入門口前無耐完成個蛋糕!

我捧住點著咗蠟燭既生日蛋糕喺門口迎接老公,

老公話佢好開心......因為見到我!!

我每次整親蛋糕,老公都一定堅持要食哂為止;

今次生日蛋糕雖然係2層,但其實size 好迷你......


因為老公買咗盒超甜Krispy Kreme doughnuts 比我!

又蛋糕又doughnuts......

唔通成個weekend 靠食甜品為生咩?

所以整隻迷你蛋糕平衡一下~


Happy Birthday My Sweet Hon!





Photobucket

沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...