2011年9月2日星期五

Mr.T 出Trip 的日子2 (附食譜)

老公上星期日(8月28日)又出咗trip,
所以今個星期又得我一個人食自己......

 老公起程之前,我地去咗YO!Sushi 食壽司~ 今次胃口唔錯食咗23碟!

 之前未食過既燒鴨卷,麻麻地~


 至鍾意既生牛肉,其實食咗唔止3碟!!



之後食自己既日子開始嘞......

8月30日: 冬瓜粒湯飯


今次無放肉,因為我鍾意食雞腎,今次放多咗雞腎粒,又加咗少少肉粒!


8月31日: 冬瓜粒湯 & 蝦醬魚乾仔炒飯


一大煲冬瓜粒湯得我一個人食到成肚水......今餐唔想再食湯飯嘞!


 雪櫃有大碗冷飯,用來炒個香噴噴蝦醬炒飯~

 冬瓜粒湯食譜click here~

 蝦醬魚乾仔炒飯食譜click here~



9月1日: 台式大腸臭臭鍋




 早排喺一間中式超市買到盒台灣麻辣臭豆腐......

臭豆腐就緊係唔洗預Mr.T 啦!

所以趁佢出咗trip 先自己一個人慢慢歎!!


 晏晝先滷咗包豬大腸......


 加埋大咋配料...黃芽白、豬肉丸、蟹柳、帶子、金菇......

今餐唔想食辣,所以整咗個香甜蕃茄魚湯湯底~


 依盒麻辣臭豆腐話"地獄般火辣"......查實係"天堂般清淡" - 係一d都唔辣既!


 豆腐好鬼細舊......


 一向都覺得台灣臭豆腐臭極有限! 不過依盒比我想像中臭少少!!


 每樣材料少少,煮出來滿滿一大鍋!

我一餐緊係食唔哂啦! 只食咗半煲~~~~~



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


 今年3月時我喺網誌中提過黑蒜頭~ (網誌)


 尋日我終於買到嘞! (£1.40 each,約$17一粒~ 第一次買咁貴既蒜頭!! )


 拆開似一粒應該晨早入垃圾桶既極度腐爛蒜頭......


 蒜仁成粒黑忟忟......

黑蒜頭官網話可以就咁當零食~
 我食咗2粒......

口感膏狀極淋; 味道好甜中又帶少少酸,有少少似西梅; 蒜頭味減半,但仍然食得出有蒜頭味,而且混合咗些少酒味~

口感味道幾新奇,我都幾鍾意依種味道!

大家如果見到黑蒜頭,不妨買粒來試吓吖~







16 則留言:

  1. 我老公都好唔鍾意打邊爐,可能係英國土生土長無試過香港D好野啦,所以我買多左個韓式燒爐,我打邊爐時佢食韓燒。咁就唔洗邊個就邊個。不過食完洗野洗到傻。
    [版主回覆09/03/2011 05:23:00]我老公唔係唔鍾意打邊爐呀~ in fact 佢都不知幾鍾意,我地成日出街打邊爐架啦! 佢唔食臭豆腐之嘛~
     
     

    回覆刪除
  2. 真係好大鍋
    妳碟炒飯好正
    [版主回覆09/03/2011 05:19:00]我無食哂個臭臭鍋,只食咗一半啫!
     
    我好鍾意食蝦膏炒飯架!
     
     

    回覆刪除
  3. 日日D食物都好精彩喎﹐最勁係個臭臭鍋﹐超級一人鍋。
    [版主回覆09/03/2011 05:17:00]臭豆腐唔啱Mr.T,所以吼佢出咗trip 先可以整臭臭鍋來食!
     
     

    回覆刪除
  4. E~個臭臭鍋可以試下WO 我好似係唐人鋪見過呢包野 珮夫人
    [版主回覆09/03/2011 05:14:00]依隻臭豆腐有分原味 + 我依隻麻辣架! 不過依盒麻辣都唔辣......
     
     

    回覆刪除
  5. 你地真厲害, 吃了23碟, 。  你吃了半煲 都好勁喎!
    [版主回覆09/03/2011 05:11:00]嘻嘻~~~ 我 + Mr.T 一向都好大食!
     
     

    回覆刪除
  6. 你的 台式大腸臭臭鍋 好正wo
    [版主回覆09/03/2011 05:10:00]我都覺得好正呢! 嘻嘻~~~~
     
     

    回覆刪除
  7. 我都鐘意食臭豆腐架﹐ 可惜我冇見過呢邊有得賣~ 唯有等返香港先食~
    [版主回覆09/03/2011 05:08:00]台灣臭豆腐無香港果d咁臭! 不過我兩種都鍾意食~
     
     

    回覆刪除
  8. *×◆..嘉b`*PINKY× || °..“2011年9月3日 上午5:48

    23碟0.0~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ V><"""好勁呀你!!!! 我最多都係食10碟-.-"""仲要食完行唔郁 平時都係6,7碟>,<
    [版主回覆09/03/2011 20:52:00]唔係我一個人食23碟呀! 係我同Mr.T 夾埋食咗23碟呀!!
     
     

    回覆刪除
  9. 元朗的美味棧那裡都有賣黑蒜,下次都幾粒試味先
    [版主回覆09/03/2011 21:53:00]香港賣既黑蒜頭好似係台灣金門出產?  以我所知韓國都有出產~
     
     

    回覆刪除
  10. 個鍋好正喎~ 
    [版主回覆09/05/2011 01:52:00]臭臭鍋的確幾好味!
     
     

    回覆刪除
  11. 幾乎俾妳嚇親!以為妳1個人食哂果橦碟咁多野,原來是2人份量,但睇見個火鍋料又再俾妳嚇親,好彩妳只係食一半,不過份量真不少,難得妳食極唔肥,真係得天獨厚呀!
    [版主回覆09/05/2011 01:52:00]哈哈~~~~ 我 為食啫,咁我唔係怪物來!
     
    其實我食咁多野體重都會變重,不過好彩衫褲size 無乜點變!  
     
     

    回覆刪除
  12. 23碟唔2人食差唔多
    [版主回覆09/05/2011 01:49:00]我同第二個人去食食唔到23碟咁多囉!
     
     

    回覆刪除
  13. 好興幸我地中意食又中意煮嘢食, 好登有些人唔願煮情願餐餐食餐腸旦面的人慘
    [版主回覆09/06/2011 22:30:00]其實我唸大部份鍾意食野既女人同時都會鍾意煮!  自己煮啱自己口味,煮得好食又有滿足感~
     
     
     
     

    回覆刪除
  14. 妳的臭豆腐鍋材料很豐富又很特式 ! 但我在香港都未過見有這些臭豆腐 .
    [版主回覆09/09/2011 23:57:00]嘻嘻~~~ 其實咪即係一個人打邊爐!  樣樣材料少少,加埋就一大兜好鬼多......
     
    可能香港一d賣台灣食品既地方會有依種臭豆腐賣!
     
     

    回覆刪除
  15. 中秋節快樂^^
    [版主回覆09/11/2011 21:58:00]中秋節快樂啊攪攪震!
     
     

    回覆刪除
  16. 初初看第一句時..嚇死我..以為你咁勁一個人食咁多碟壽司....

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...