2011年9月22日星期四

蒲瓜煮鮮蜆


我用既係連殼急凍蜆!  若用生猛活蜆既話,買返來既蜆要用鹽水養數小時讓蜆吐沙; 另外喺水中放入金屬物品,亦會幫助蜆吐出沙粒!

1. 蜆吐沙後沖淨撈起瀝乾。

2. 蒲瓜削皮切件備用。

3. 大量莞茜洗淨抹乾(optional)。

4. 燒熱油鑊爆香薑絲和拍扁蒜頭,下蒲瓜件炒一會後注入清雞湯至剛蓋過蒲瓜件煮滾,煮至蒲瓜開始變軟。

5. 加入蜆兜勻煮滾,蓋蓋轉中大火焗約2至3分鐘,間中搖晃蒲瓜和蜆讓鍋中溫度更平均。

6. 打開鍋蓋此時所有蜆殼應已打開,揀出沒有開口的蜆棄掉。

7. 加入莞茜,如吃辣可同時加入切片的新鮮辣椒,大火煮至剛回滾即可上碟。



4 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆09/23/2011 18:08:00]
     
     

    回覆刪除
  2. 其實我成日都有一個疑問架~ 冰蜆即係丁左既蜆﹐ 咁煮滾之後個殼打開係咪仲有沙呢?~ 或者因為已經丁左﹐所以個殼唔會打開?~ 請問其實雪藏蜆應該點處理呢 ?~
    [版主回覆09/23/2011 18:08:00]依隻冰蜆係蜆未屎時急凍,唔知係咪之前已經養咗砂呢? 我買過咁多次,殼打開後都無砂,而且味道似鮮蜆咁鮮甜! 只係肉急凍過後有縮得勁d~
     
    以我所知只要急凍時蜆未屎,煮熟後個殼都會打開架! 如果煮過都唔開,即代表隻蜆急凍前已屎咗~
     
    急凍蜆溶雪後用水沖吓就可以煮架嘞! 本身好乾淨呢~
     
     

    回覆刪除
  3. 妳部相機影食物真係好靚,
    其實係想話妳影相掂
    [版主回覆09/24/2011 02:52:00]哈哈~~~ 其實應該係我碟餸煮得靚就真!
     
    Thanks Andrea~
     
     

    回覆刪除
  4. 唔該晒呀﹐我個心即刻鬆左淡氣冇咁迷惑 ~ 不過我諗我唔再買鬼佬急凍蜆喇﹐ 我呢度D鬼佬唔會幫蜆吐沙﹐ 就算出面食新鮮蜆都有沙~ 急凍一包包果D(就算剝晒殼)都係食到成口沙 ~
    [版主回覆09/26/2011 03:31:00]洋人d急凍蜆肉(無殼果種)係經煮熟咗後先急凍架,所以除咗口感似橡筋之外,根本乜味都無哂,更莫講話鮮味!
     
    嚴格來講貝類一離咗殼就咩鮮甜味都走哂,再經佢煮一煮真係比佢地嘥哂d料呢!
     
    我買依隻生鮮有殼急凍蜆係越南入口既,下次我買咗包新時影張相比妳睇,睇吓妳果邊中超有無得賣~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...