2011年9月1日星期四

我最喜愛的電影1: Edward Scissorhands 幻海奇緣 (必喊系列!)


因為Edward Scissorhands,
我認識到有位鬼才導演叫做Tim Burton;

因為Edward Scissorhands,讓我知道咗有個好怪雞,
但仍然索到令人流鼻血既型男叫做Johnny Depp;

因為Edward Scissorhands,
我先聽得到Danny Elfman 如天籟般令人感動既電影配樂!



大前晚電視重播1990年既Edward Scissorhands~

依套係我初中時代既經典,
21年後既今日,依然係其中一套我最愛既電影!

雖然我已經有Edward Scissorhands 既VCD隨時想睇 + 睇幾多次都得,不過每次電視重播我仍然會照睇!


記得初來英時喺college 返海外英文班,
有次老師出咗一份功課要大家寫一篇文講一套自己喜愛既電影,
我唸都無唸就決定寫Edward Scissorhands!

後來老師派返功課時同我講 - 好詫異我對依套戲認識既深入程度!


Edward Scissorhands 其實係Tim Burton 童年時代構思出來既idea!

Tim Burton 真係一個天才,
可以將童年時天馬行空既幻想化為一個咁淒美既愛情故事!
情情塔塔一向絕對非我杯茶,
不過Edward Scissorhands 確確實實係一套romance 來;

雖然我已對劇情滾瓜爛熟,
但我每次翻睇都仍然會被感動到喊......

只可以講句 - Tim Burton + Johnny Depp + Danny Elfman -
依個組合實在太完美
太神奇!! 

同時我好鍾意整套戲用童話故事既表達手法......

以老婆婆同孫女講bedtime story 來作故事開首 + 結尾;

電影中所有場景簡單e.g. 社區房屋、汽車一律粉色如卡通片,
同Edward 原本所住荒廢古堡既陰森形成強烈對比;

銀行就咁叫做"BANK"; 銀行經理就咁簡簡單單一張書枱,
背後有個銀行存庫大匣萬......

完全唔寫實既場景同外表怪雞既故事主角Edward 相當切合!
有一點非常難得...21年後既Edward Scissorhands,
仍然毫無半點老土過時既感覺!


Johnny Depp 依一身gothic 造型,
真係由21年前型到2011!

反而Winona Ryder 果頭金色長髮,
當年我已經覺得同佢五官非常唔襯!
除咗似一把假髮之外,另外仲有種講唔出既怪怪感覺......


後來先發現Winona Ryder 原來係一個大美女!
(佢真係好靚~ 好靚~ 好靚~~~ )


我終於知道佢把金色長髮有咩唔妥......


我唸係因為佢頭金長髮同眼眉毛顏色相差太遠!! 
拍得超美一場戲 - Kim 雪中起舞~ 浪漫得過份......



Danny Elfman 既配樂應記一大功!
當年第一次睇戲時已經為戲裡面既配樂著迷......


直至95年出咗soundtrack,即時買咗隻來日煲夜煲~~~~

聽聞喺決定Johnny Depp 演Edward 之前,
Tim Burton 第一號心水其實係Michael Jackson;

至於電影公司Fox 方面既心水就係Tom Cruise,
Tom Cruise 本人對Edward 角色都好有興趣,不過佢想要個happy ending;

另外仲考慮過由Tom Hanks 或Robert Downey Jr (即Iron Man!)來演Edward......

好彩以上人選唔成事咋,
我相信無人會比Johnny Depp 更適合去演Edward!

故事有一個美麗但遺憾既結局,
我相信就係依份遺憾令觀眾覺得故事難忘蕩氣迴腸,
睇完戲後心中戚戚然感覺久久不散......

What a sad and beautiful story~

V評分:
star_r21.gif image by veronica_tsimstar_r21.gif image by veronica_tsimstar_r21.gif image by veronica_tsimstar_r21.gif image by veronica_tsimstar_r21.gif image by veronica_tsim


(Definitely one of the best movies to watch before you die!! )




14 則留言:

  1. 英國時我都好鍾意 Johnny Depp,有好多佢既posters
    佢同Winona Ryder真係好襯
    [版主回覆09/02/2011 01:14:00]我都覺得佢地好襯! 佢地散咗真係好可惜.......
     
     

    回覆刪除
  2. 我都係呢套先識Johnny Depp,套戲好睇但結局好sad............
    [版主回覆09/02/2011 01:14:00]成套戲...無論故事、演員、配樂......所有野都係完美!!
     
     

    回覆刪除
  3. 我都好鐘意呢套戲!  話時話你有冇睇過What's eating Gilbert Grape?  Johnny Depp 好靚仔!
    [版主回覆09/02/2011 01:13:00]有呀~ 果時我仲喺香港未過來英國,我係自己一個人買飛入戲院睇架! 因為果時d朋友全部都無興趣睇What's Eating Gilbert Grape.......
     
     

    回覆刪除
  4. 我都系好like此戲~
    [版主回覆09/02/2011 18:12:00]我唸睇過Edward Scissorhands 既人好少會唔鍾意!
     
     

    回覆刪除
  5. 我都好like依套戲,果時朋友介紹比我,借埋vcd比我,我初初都未認識Johnny Depp依個人,就係依套戲之後我就好like同埋留意佢既戲,仲有令我覺得好好睇既,係佢地既屋,啲顏色好靚,好特別!!總知就係好睇啦^^
    [版主回覆09/02/2011 18:11:00]我都係因為Edward Scissorhands 先認識Johnny Depp!
     
     

    回覆刪除
  6. 我未睇過呢套戲呀! 不過Tim Burton + Johnny Depp就真係絕配!
    [版主回覆09/03/2011 05:39:00]如果妳喜歡Tim Burton + Johnny Depp (仲有Danny Elfman! 佢地3個係鐵三角來~ ),咁依套妳一定會鍾意! 快d買來睇啦!!
     
     

    回覆刪除
  7. 原來依套戲个機械人係Johnny Depp拍,我到現家先至知道,喺我細个时都有睇過依套戲,依套係一套好感人的電影,不過我唔記得左个Ending係奌,好像係沒結局係嗎?
    [版主回覆09/03/2011 05:36:00]Edward 唔係機械人來架!  係人造人先啱!
     
    套戲係有結局既,不過係一個好浪漫但好遺憾既結局.....
     
     

    回覆刪除
  8. Tim Burton我都超欣賞架﹐不過唔係咁鐘意佢女朋友(睇到好厭)。 我都覺得WINONA 真係好靚 ~ 我覺得果兩個TOM黎演一定會怪既﹐尤其係CRUISE﹗
    [版主回覆09/03/2011 05:34:00]本來我都唔鍾意Helena Bonham Carter,不過睇完Alice in Wonderland 佢做Red Queen 好搞笑,我又覺得佢acting 幾好!
     
    Winona Ryder 真係罕有既美女! 五官靚到毫無瑕疵!  我覺得佢同Johnny Depp 真係好相襯,佢地分手真係好可惜! 最唔明點解Johnny Depp 會揀Vanessa Paradis......咁鬼醜樣!
     
    Tom Hanks 演技係一流,不過依套戲唔啱佢! Tom Cruise 就一向都唔鍾意佢,佢分分鐘仲矮過Winona Ryder......
     
     
     

    回覆刪除
  9. 好好! 等我去搵下dvd先!!
    [版主回覆09/03/2011 22:00:00]睇完話我知妳覺得好唔好睇吖!
     
    我都要去買返隻DVD來珍藏! 因為我隻VCD碟1已經比我睇到花咗,尾段自動停,有少少睇唔到!!  而且我想睇special features~
     
     

    回覆刪除
  10. 呢套戲好好睇  我都非常鍾意Johnny Depp
    [版主回覆09/05/2011 02:00:00]依套直情係經典!  Johnny Depp 好適合演Edward~
     
     

    回覆刪除
  11. TOM CRUISE 我都唔鐘﹐ 我覺得佢果時套疆屍片個角色根本都唔岩佢做既~ 聽講DEPP好鐘意法國文化﹐ 同埋其實好多美國人都好崇法(尤其語言或口音)~
    [版主回覆09/05/2011 01:58:00]Interview with the Vampire? 我覺得依套好垃圾!
     
    我老公都話有好多人覺得法國女人好sexy! 依點可能係真既,不過Vanessa Paradis 真係好醜樣吓,比Kate Moss 更加白粉婆樣! 級數同Johnny Depp 相差好遠啊......
     
     

    回覆刪除
  12. 我都好中意 Winona Ryder , 但估唔到佢現在跌落二三線
    [版主回覆09/06/2011 22:26:00]近年完全無哂影咁滯.......
     
     

    回覆刪除
  13. 呢種咁嘅造型+角色一定要Johnny Depp先演得好!
    我未睇過呢套戲,不過我就好鐘意The Corpse Bride
    [版主回覆09/09/2011 23:48:00]The Corpse Bride 都OK,不過相比之下都係鍾意The Nightmare Before Christmas 多好多!!
     
    妳未睇過Edward Scissorhands 不妨買來睇吓吖! 我唸妳都會好鍾意呢~
     
     

    回覆刪除
  14. 其實我覺得Depp 同 Keanu Reeves 唔 on set 時個款都... ... 因為我真係覺得WINONA 好靚 ~ 所以我從來都唔覺得WINONA同 DEPP襯架~ 不過呢D各花入各眼啦~ Depp 仲同過 Juliette Lewis, 我諗佢係鐘意D比較特別既女人~
    [版主回覆09/15/2011 06:19:00]我反而完全唔覺Keanu Reeves 靚仔or 型喎! 佢比我感覺似一個木人 - 無表情無emotion 無演技......一直覺得佢咁紅係一個異數來!
     
    我覺得Winona Ryder + Johnny Depp 超襯啊! 睇返佢地以前一齊時d相,佢地真係勁sweet~~~~
     
    不過除咗Winona Ryder 之外,Johnny Depp 對女人既口味真係好怪! Kate Moss + Vanessa Paradis 2個都係白粉婆咁既樣.....
     
    我都唔知原來Johnny Depp 同過Juiette Lewis 一齊過呢! 我只知佢同過Brad Pitt 一齊......
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...