2011年8月21日星期日

World War Z filming set - Brad Pitt in Glasgow!


有留意國際娛樂版既網友可能都知道萬人迷Brad Pitt 正喺Glasgow 拍緊喪屍片World War Z! (老公有幾位朋友早前走去應徵做臨記扮戲中喪屍被選中呢! 哈哈~~~~ )

Glasgow d人轉數都好快吓! 難得有Hollywood 巨星來拍戲......

 有餐廳承機搏宣傳...特別推出一隻叫做"Brad Pitt Special Panini"既意式三文治!
咁都比佢地唸到,頂佢地唔順......不過搵日我都去試吓依隻Brad Pitt 先!!

戲喺Glasgow 市中心拍攝,George Square 附近既Merchant City 好多條街都全面封哂來拍戲!
雖然戲喺Glasgow 市中心拍攝,不過其實故事地點係美國費城(Philadelphia)......

 所以封咗果幾條街全部裝哂道具美國交通燈 + 街名路牌; 連建築物都插哂美國國旗......

 建築物門口改哂門牌 + 地址......

 細微到連George Square 四周平時掛既廣告海報,全部都換哂費城既報;

 依間位於Merchant City,我同老公間中去食野既Scottish Pub 就仲搞笑 - 門口海報無啦啦加咗2枝美國旗! 

雖然唔係第一次有Hollywood 明星來Glasgow 拍戲(之前Morgan Freeman + 李連杰都來過Glasgow 拍"Unleashed"! ),我又唔係特別鍾意Brad Pitt,亦從來唔覺得佢靚仔or sexy whatever......

不過有Hollywood 巨星來拍戲始終唔係常有既事,所以我都八卦埋一份走去睇WWZ外景filming set~

 連日來George Square 附近都企滿大咋同我一樣咁八卦既人圍觀......

 不過大家都只可遠觀......

 行到最近都係咁......

 相機zoom 到最遠只係影到大班工作人員行行企企......都係影唔到Brad Pitt!

 不過見有好多人好似佢咁攞住碌大砲 ,佢地影到Brad Pitt 既機會應該高好多!!

雖然影唔到Brad Pitt,不過街上泊咗好多戲中道具車比人任影......




 咪睇依架Mazda 平平無奇咁呀......
 車頭貼咗張紙話明係戲中道具車來架!

話唔定將來戲上畫既時候會見到依架車,無執輸影咗先!! 哈哈~~~~

 我特別鍾意依架肉店貨櫃車! (可能因為同食野有關...哈哈~~~~~)

 依架可以近看又可以摸,我同老公研究過車上既"污漬" - d污漬係假既!

 見架凍肉車後面有個電話冧把...我同老公無聊得滯......
返到屋企特登上網搵咗費城國際號碼,再試吓打依個電話號碼,驗証一下係咪真係肉店!
結果當然係空號啦!! 哇哈哈~~~~~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

我一直有個疑問 - 一套平均戲粒幾兩粒鐘~ 點解香港人可以快起上來可以一星期拍好一套戲; Hollywood 製作就算拍幾個鏡頭都搞成幾個星期?

當然製作規模係一個蚊脾同牛脾既因素~ 不過我唸應該仲有其他原因......

今日我去Princess Square 行街,當我搭緊電梯上緊2樓Le Creuset 既時候,我發現身後尾隨我上2樓果5個人 - 全部身上都掛住WWZ 工作人員ID Badge!

到咗2樓時,佢地全部入哂去Vivienne Westwood......_1284.gif image by veronica_tsim

我唸香港人拍戲,拍緊外景唔會有工作人員走去shopping!





12 則留言:

  1. 《Ka MaN 日記》2011年8月21日 下午3:47

    d 道具真係好指細...
    連 pub 嘅 poster 都加返 2 支國旗...
     
    [版主回覆08/22/2011 07:23:00]以我記憶果張海報原本係無旗既!
     
     

    回覆刪除
  2. 嘻嘻,我喜歡關注妳多啲! 妳個頭變咗 one length ? 畀個近鏡嚟睇吓吖!
    [版主回覆08/23/2011 20:05:00]其實我都唔知我而家個頭係乜!
     
    我覺得似bob多過one length......
     
     

    回覆刪除
  3. 大製作真係做得好仔細 
    [版主回覆08/23/2011 20:04:00]尋日有朋友影到拍撞車部份! 等我聽日又去八吓先!
     
     

    回覆刪除
  4. 記得七八年前婆婆拍過一個百佳廣告........幾句對白拍咗九粒鐘.....重NG咗70多次添.....醜死鬼.......個$2000酬金重要三個月至有得攞.......如果等佢開飯就死得啦
    [版主回覆08/23/2011 20:03:00]哇~ 拍完要3個月先有錢攞........
     
    靚婆婆妳記唔記得果幾句對白講乜? 等我去YouTube 吓有無得睇先!  
     
     

    回覆刪除
  5. 我都有興趣試果隻Brad Pitt
    [版主回覆08/23/2011 20:02:00]我唸我老公對佢興趣會大d! (我講緊隻包!! ) 我純粹湊熱鬧~
     
     

    回覆刪除
  6. 介紹詳盡  呢套戲一上畫 , 我一定睇 , 因為我鍾意睇喪屍片
    [版主回覆08/23/2011 20:00:00]我都鍾意恐怖片喪屍片! 加上喺Glasgow 拍,我就更加要睇!!  不過恐怕要等年幾兩年.......
     
     

    回覆刪除
  7. 係咪平時 pretending to be zombies and walking嗰啲朋友被選中呢?
    [版主回覆08/23/2011 19:59:00]哈哈~~~~  唔係佢地呀! 一隻都無呢....依幾個老公話我無見過~
     
     

    回覆刪除
  8. 哇~~~真係大製作喎!
    香港同Hollywood更係唔同啦!香港大部份都係用電腦制作效果, 所以, 咪會時間短d, 同埋香港人係唔瞓覺, 時間咪會短d囉!(不過, 以上純屬個人斷估, hee~~~)
    [版主回覆08/23/2011 19:57:00]Brad Pitt d 依A list 巨星拍既緊係大製作啦!
     
    講電腦製作我覺得香港點都唔可以同Hollywood 比! 人地拍一套戲既後期電腦製作budget 部份,分分鐘已經夠拍幾十套香港製作......
     
    其實我覺得重點係洋人做任何野都放慢手腳就真! 連超市收銀都收得特別慢過人!!
     
     

    回覆刪除
  9. 到時套戲上, 要睇下有無你影既道具先...hehe
     
    [版主回覆08/24/2011 21:29:00]有朋友喺外景封咗街既office 返工,前日影到拍攝撞車鏡頭,羨慕屎我~~~~~
     
     

    回覆刪除
  10. 點解佢地唔直去美國拍,要走到英國拍攪咁多嘢.其實我因為睇咗Meet Joe Back 之後唔知係唔係因為個故事,此後,我就喜歡上Brad Pitt了.
    [版主回覆08/25/2011 00:58:00]好似話係成本問題! 若喺費城封街來拍收得好貴~ 其實去另一地方拍戲攝依個情況都好常見e.g. Braveheart 故事based on 蘇格蘭,但拍攝地點係新西蘭!
     
    我雖然唔覺得Brad Pitt 靚仔,不過佢演技好好! 最鍾意係Se7en 同埋Fight Club~
     
     

    回覆刪除
  11. OOo I read that book WWZ... can't wait to see the movie!
    [版主回覆08/30/2011 03:41:00]i love zombie movies! i cant wait to see WWZ too~
     
     

    回覆刪除
  12. 我本人十分欣賞你兩個的無聊 + 八卦 + 好奇,最難得係兩個人都一樣麻。我個肥鬼就唔會理我喇,仲會捉我走快的。。。哈哈。
    [版主回覆10/13/2011 19:08:15]我唸依個世界上除咗Mr.T 之外,應該唔會有其他人肯陪我癲...XDDDD

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...