2011年8月29日星期一

沒有update 的日子2 (附食譜)

8月19日三餸一湯: 西洋菜煲陳腎; 頭抽豬扒; 白飯魚乾煎蛋 & 清炒Spring Greens


已經N年無見過中式超市有西洋菜賣! 相反撞正洋人超市西洋菜半價,買咗3大包返去煲個靚湯!

不過洋人西洋菜始終太太太嫩,煲出來既湯甜就甜嘞,但始終唔夠中超買既西洋菜香......不過都係好飲既~

 好耐無整過豬扒,就整個老公至愛既頭抽豬扒啦!

 早排喺中超買咗包白飯魚乾......
依度有雪藏白飯魚賣,不過之前買過太鬼大包,溶咗雪後一次過根本食唔到哂!!
白飯魚乾就唔同嘞,煮幾多用幾多~
不過今次可能我浸唔夠水......

 煎出來白飯魚仍然有少少硬身! 但就香口過用雪藏白飯魚~

 西洋菜排骨煲陳腎食譜click here~

 頭抽豬扒食譜click here~


8月20日新舊四餸一湯: 枸杞滾豬肝; Peri Peri 雞翼 & 清炒菠菜


 中超一千零一包枸杞,夏天滾湯快靚正!
雖然Mr.T 唔食豬肝,不過佢好鍾意飲依個湯~
我發現依個湯用來做湯飯都好好味架!!

食物櫃裡面太多汁汁醬醬......

 依枝Nando's Peri Peri 青檸莞茜醃汁本身應該用來整燒雞......

 我就用來醃雞翼!
我唸用焗爐焗會乾身d好味d~ 不過因為我懶唔想開焗爐,於是就咁用來炒......
雞翼會出水,用汁來醃好難炒得乾身,最後變咗青檸莞茜汁"炆"雞翼! 

 枸杞滾豬肝湯食譜click here~


8月23日食自己: 蠔豉排骨粥 & 炒麵

是晚Mr.T OT 唔返來食飯......

 反正佢唔鍾意食粥,我就煲咗大煲蠔豉排骨粥食自己~
排骨係之前煲西洋菜湯,無咩肉既硬骨用來煲湯; 
我特別留起軟骨部份醃鹹來煲粥,所以食粥時完全唔需要累骨!

 因為唔記得買芽菜,所以個炒麵係依隻現成野! (唔記得食咗邊隻味......)
基本上依隻麵應該叫做撈麵多過炒麵,只係剝吓個麵撈個汁已經搞掂!

 一人前一粥一麵又搞掂一餐!
煲粥得我一個人食,但我2餐已經KO咗成大煲粥!!


8月24日兩餸一湯: 冬瓜粒湯; 檸檬雞翼 & 清炒白菜仔


其實我一直都好鍾意飲冬瓜粒湯,不過自己完全未煲過~
原因係依度中超賣既冬瓜一早切定好哂 - 全部都好鬼大塊,一定太多食唔哂!!
不過又真係好想飲又好想試吓自己整,所以千揀萬揀揀咗塊叫做細少少......

 其他材料樣樣少少,加加埋埋又變咗一大煲!
個27cm oval 都唔夠大,要出動到用來炆鴨既31cm oval!!

 不過依個湯又真係好正~ 第二朝加d白飯落去變成湯飯做早餐!


早排超市檸檬大減價,沖咗幾杯凍檸茶都仲係未用哂d檸檬......
加上我最近雞翼癮狂起!!

 整咗依個香噴噴又超級好送飯既檸檬雞翼,個汁用來撈飯仲好正呢~

 冬瓜粒湯食譜click here~

 檸檬雞翼食譜click here~


8月26日兩餸無湯: 檸檬雞翼 & 清炒蝦皮蒲瓜


仍然好想食雞翼!!!!!!!!!
雞翼真係好 - 英國雞翼好平,煮法好多變化,而且我覺得好難會整得雞翼難食!
本來今餐買雞翼時唸住整第二個花款......
不過老公好鍾意檸檬雞翼,上一餐食緊時已開到口叫我再整;
加上見超市檸檬仍然大減價緊......

 再加上我自己都好想食,最後都係再整多次檸檬雞翼! 哈哈~~~~
不過我既雞翼癮仍然未止得到!!!!!!!!!!

我曾經講過我有一個唔係好好既習慣 - 當我一排愛上咗一樣食物,
我果排就會不停咁重覆想食依樣食物,直至食到果樣食物厭為止!

近排除咗上咗雞翼癮之外,我仲好鍾意食蒲瓜!!
買咗條蒲瓜,本來係打算再整蝦醬蒲瓜絲煎餅~
不過是晚我煮飯既時候突然好懶唔想撈煎餅粉漿,
但又無預備到其他餸喎......
於是決定求其將個蒲瓜切片來炒!
但又覺得就咁炒好似寡咗少少......

 於是我唸到雪櫃裡面盒蝦皮,就煮成咗依個清炒蝦皮蒲瓜~
毫無計劃煮出來既依一度菜竟然非常好味,蒲瓜既清甜同烘香咗蝦皮既鹹香非常配合!
最奇就係 - 連對瓜菜有仇既Mr.T 都話正!!

Mr.T 尋日出咗trip,來緊依個星期我又要食自己~
我又買咗條蒲瓜......今次用來煎餅定用來炒好呢?

 檸檬雞翼食譜click here~

 清炒蝦皮蒲瓜食譜click here~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

講到依度,我突然醒起咗一樣野 - 我已經好耐炒菜時無落過蒜蓉! 
(以上咁多餐碟菜全部都無蒜蓉!!)
我覺得就咁用少少油清炒,
只用少少雞粉或香菇精調味既蔬菜仲加好味呢~





12 則留言:

  1. 我都超愛吃雞奕, 不過睇你呢篇blog食左咁多餐都末止到你條引! 睇黎你中毒都頗深下喎!
    [版主回覆08/31/2011 00:44:00]未呀~ 未呀~ 條雞翼癮仲未止呀!  我仲已經唸定幾個新雞翼食譜!!
     
     

    回覆刪除
  2. 我都係0甘0架,鍾意食果樣0野, 我會一直食, 食到厭為止0架..近排愛上開心果 , 一日一包, 死未? 上0左癮0甘, 食0左3個星期0勒 ...唔知市面上有冇戒開心果貼賣呢可..
    [版主回覆08/31/2011 00:42:00]我唔嗜零食~ 我最勁果次係連續5日放學後去食KFC,仲要5日都係食同一個餐!
     
     

    回覆刪除
  3. Spring Greens,what is this?
    [版主回覆08/31/2011 00:35:00]Spring Greens 係一種英國好常見,價錢好平 + 味道似芥蘭既綠葉菜~ 網上搵唔到中譯做乜,但Yahoo 字典就譯做嫩洋白菜~
     
     

    回覆刪除
  4. Spring Greens,what is this?

    回覆刪除
  5. 當我一排愛上咗一樣食物,我果排就會不停咁重覆想食依樣食物,直至食到果樣食物厭為止! ------>我都係咁架
    [版主回覆08/31/2011 00:32:00]gimme5 Andrea!  
     
    我今晚又整冬瓜粒湯!
     
     

    回覆刪除
  6. V女 你煑餸真係好惦! 入得廚房, 出得廳堂,  你以前在香港時, 是否也會下廚?
    [版主回覆08/31/2011 00:31:00]過獎嘞chumama! 家常小菜來啫~
     
    我以前喺香港完全無煮過野食,連蛋都未煎過呢! 因為V媽媽唔鍾意人搞亂佢個廚房! (幫佢洗碗就例外!)
     
     

    回覆刪除
  7. 流晒口水添啦 
    [版主回覆08/31/2011 00:25:00]成地都係口水嘞!
     
     

    回覆刪除
  8. 今期唔係瘋牛症,係瘋雞翼?
    [版主回覆09/01/2011 02:46:00]無錯~ 最近發雞翼瘟!
     
     

    回覆刪除
  9. 我都有[重覆想食,食到厭為止]既習慣
    仲有呀,我跟你介紹買了冬菇粉來炒菜[小棠菜,菜心]好好味呀....
    試過溝成冬菇湯來蒸水蛋,味道唔錯
    [版主回覆09/01/2011 02:45:00]睇來好多人都有依個壞習慣!
     
    係呀~ 個香菇粉好適合用來整口味清淡既餸菜架~
     
     

    回覆刪除
  10. 我見到你D白飯魚好想食呀﹐ 不過我呢邊唔覺有得賣~ 粥配炒麵我都好鐘意~ 咦?你屋企成日有鮮蔥既?~ 今次條瓜不如蒸左佢丫~
    [版主回覆09/01/2011 02:41:00]我唸依隻白飯魚乾浸耐少少會好味d~
     
    我屋企好近超市架,所以成日都買到鮮蔥!
     
     

    回覆刪除
  11. 你真係好有心機,兩個人都經常煮咁多好味嘢食.我之前對手未有事時,煮三餸一湯for一老一少同我只會食小小的諗煮埋都諗到頭痛.呀仔要夠營養,62就因佢糖尿高又要就住.啱62細仔又唔鍾意,就到細仔又唔可以比62食.唉!你煮啲餸真係引死我.
     
    [版主回覆09/02/2011 01:16:00]咁兩個人都要食飯架嘛!  
     
     

    回覆刪除
  12. 我仲未有時間整檸檬雞翼呀
    [版主回覆09/02/2011 18:24:00]檸檬雞翼好快手! 有雞翼、有檸檬 + 有片糖就好快整到架嘞~
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...