2011年7月28日星期四

Le Creuset 與豬 (2011年7月26日)

無事出街少破財......


 無啦啦去行街,結果買咗2個兜返屋企!


 之前從未見過LC 依隻色! 

 真係型仔到到呢.......

 原來依隻色叫做black nickel (合金色)~

 至於裡面就係白色既~
一千零一隻,比我手快有,其他人手慢無! 哇卡卡~~~~


 依個特大LC mixing bowl 都好少見......
不過有乜野要用咁大個mixing bowl 來mix 呢?

而且未有野已經重到阿媽唔認得...放咗材料落去咪不得了!!?!?!


除咗個型仔LC之外......

 我仲買咗依個cute cute mixing bowl~

 唔係LC,不過係同鄉來!
 第一見見到依個mixing bowl 我已經由心裡面笑咗出來!
實在太太太可愛嘞~~~~
即時拿返隻上手!

 我好好好鍾意豬仔型廚具架!!!!
  (不過都一定要靚 + 得意喎! )

 N年前倫敦跳蚤市場買既無厘頭豬仔雪櫃磁石(
  無厘頭因為寫住"I sushi"......);

 Whittard of Chelsea 仔砧板;

 之前喺香港Jusco 10蚊店買既仔膠切墊、木煲墊 + 意粉量度器;

 粉紅仔cookie cutter;

 黑白仔胡椒粉 + 鹽樽;
依套黑白豬仔係某次老公送我既驚喜!


 肥嘟嘟,超可愛!


 白色係鹽,黑色係胡椒粉~
有次我用完胡椒粉未抹個黑豬鼻......

老公: 隻豬仔啱啱索完野喎!


我: ..........


沒有留言:

發佈留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...