2011年7月28日星期四

家樂牌食譜: 香茜蕃茄魚湯蛋餃


收咗家樂牌送比我既禮品包已一段時間,禮品包一早已被V媽媽同佢好友瓜分咗!

但我尚未履行諾言提交食譜......

不過除非我大懵無記性啦,否則我應承過人家既事係一言九鼎既!  (但唔排除我會軟皮蛇......)

食譜喺我收到禮品包前已經一早構思好,遲遲未動手只得一個原因 - 天氣太熱唔想食又唔想煮!

 依個食譜共用咗4個家樂牌產品: 雞粉、鮮露、鷹粟粉 + 濃湯寶(鮮魚濃湯)~

 1. 餡料: 鱈魚柳300g用食物處理器打碎(或用刀剁爛),混入免治豬肉200g中,加入蔥花和剁碎莞茜一同拌勻。
用少許胡椒粉、雞粉、糖、鮮露各1茶匙和麻油1/2茶匙調味,加入鷹粟粉2茶匙拌勻成蛋餃餡料。

 2. 蛋餃皮: 雞蛋8隻、鷹粟粉和清水各1.5湯匙打勻,用少許胡椒粉和雞粉調味拌勻。
P.S. 蛋液中加入粟粉水可增加蛋皮彈性,令蛋餃皮不易破~

 3. 燒熱平底鑊,用廚房紙滲少許生油,抹在平底鑊上,保持小火。

 4. 將約2湯匙(中式湯匙) 蛋液倒在平底鑊中心,利用湯匙調整蛋液成圓形薄蛋皮。

 5. 將適量餡料放在蛋皮中心。

 6. 用筷子將蛋皮對摺覆蓋餡料成餃子狀,再用筷子沿著接口邊輕按。

 7. 在蛋餃接口處加上少量蛋液封口,反轉煎一會至蛋餃完全成形,盛起備用。

 8. 蕃茄適量洗淨切塊; 待蛋餃完成後,鍋中下少許油,加入蕃茄塊炒一會。

 9. 加入清水和魚味濃湯寶煮溶成蕃茄魚湯底。

 10. 下蛋餃滾1至2分鐘至蛋餃熟透。

 11. 盛入碗中,灑上蔥花和莞茜即成。





16 則留言:

  1. 《Ka MaN 日記》2011年7月28日 下午4:52

    原來煎蛋餃想個蛋皮無咁易爛係向個蛋漿落 d 粟粉...
    我又可以學到嘢啦...thanks..!!
    蕃茄 & 蛋永遠一齊都好配..
    個湯一定好好味...
    蛋又可以索 d 蕃茄味...
    等我搵日都整下先..!!!
    [版主回覆07/29/2011 23:20:00]係呀~ 我之前睇一本喺圖書館借返來既食譜書講架! 我今次第一次整蛋餃,用咗依個方法一隻都無穿到呢!
     
    我知道禮品包裡面有咩產品就開始構思依個食譜,當時都無話試吓整,所以都唔知效果會點......尋日第一次整,老公話好正! (我都覺得好好味呢~ )
     
     

    回覆刪除
  2. 你整既蛋餃好靚呀 ﹗加埋蕃茄魚湯﹐正呀 ﹗
    [版主回覆07/29/2011 23:16:00]
    Thank you Dai Fa Tung!
     
    我第一次整蛋餃架咋,原來無我想像中咁難煎果喎!
     
     

    回覆刪除
  3. 妳煎到d蛋餃咁正 比我一定.....難晒
    [版主回覆07/29/2011 23:14:00]多謝菲仔讚賞!  其實今次係我第一次整蛋餃架咋,煎咗三兩隻後就開始掌握到技巧架嘞~
     
     

    回覆刪除
  4. 蛋餃整得好靚,隻隻都一樣大,原來加小小 粟粉水就可以唔洗穿,我次次整都好易穿左架,而且我仲用左好多油 ,見你真係唔洗太多油仲可以煎得咁滑,下次整就有秘訣喇!! thank you
    [版主回覆07/29/2011 23:13:00]多謝晶晶讚賞!  其實今次係我第一次整蛋餃架咋~ 之前睇過一本喺圖書館借返來既書,講過蛋餃皮加咗粟粉水會易煎好多!  我覺得唔難煎呀,而且全部都無穿呢!
     
    整個煎蛋餃既過程裡面,我只用廚房紙滲油抹過煎pan 2次,蛋餃幾乎完全無油份,連湯都無油浮上來呢!
     
     

    回覆刪除
  5. did you take long to make the dumplings? looks really yummy but a little tedious to make....
    [版主回覆07/29/2011 23:08:00]Hello cat! actually this was my first time making egg dumplings~ it took a little bit longer for the first 3 or 4, but after that i could make it quicker and quicker, abt 1 min per dumpling! it's not difficult at all and it was quite fun actually!
     
     

    回覆刪除
  6. 嘩..你個蛋角煎到超標準.
     
    [版主回覆07/29/2011 22:54:00]thank you suwan!
     
     

    回覆刪除
  7. wow I think my kids will like it.  thanks for you share.
    [版主回覆07/29/2011 22:53:00]you're welcome drm!  
     
     

    回覆刪除
  8. 我以前鍾意家樂牌鮮露撈飯食,雞粉煮餸&醃野都好方便
    [版主回覆07/29/2011 22:53:00]撈飯咁型仔!
     
    除咗湯水或西餐用海鹽調味之外,我平時炒餸都係只用雞粉唔用鹽架~
     
     

    回覆刪除
  9. LOVE IT~~~~~~~ Egg dumplings, very innovative and low GI, THank-YOU
    [版主回覆08/01/2011 05:34:00]Thanks Vernis! try try the recipe la~
     
     

    回覆刪除
  10. 我都轉用雞粉 , 炒菜調味呢!
    [版主回覆08/01/2011 05:33:00]我鍾意用雞粉炒餸多過用鹽!
     
     

    回覆刪除
  11. 呢個菜式很好,個蛋餃仲煎得好靚,比我一定煎到爛晒架
    [版主回覆08/01/2011 05:32:00]多謝攪攪震讚賞!  今次都係我第一次整蛋餃咋,其實一d都唔難架!
     
     

    回覆刪除
  12. KwokMan kuen eunice2011年7月30日 上午2:02

    隻蛋餃好令牙!
    [版主回覆08/01/2011 05:31:00]Thank you eunice!
     
     

    回覆刪除
  13. V, 你啲蛋餃令我諗起我細個嗰陣,媽咪整比我食既蛋角呀 
    [版主回覆08/01/2011 05:30:00]蛋餃我係第一次整又係第一次食咋! 蛋角我就未試過~
     
     

    回覆刪除
  14. Oh! Very pretty! Last time I bought the frozen one from the supermarket...er...not good at all!
    [版主回覆08/01/2011 05:29:00]Thanks 荔枝冰!  try make it yourself la, it's not difficult at all~
     
     

    回覆刪除
  15. Mrs T,
    很久以前, 我有一個上海朋友整過給我食....我一直覺得好難整...
    呢個蛋餃好正加埋蕃茄湯.... 我下次回西班牙的時候就可以同家人分享.  因為果邊的超市有餃子皮不過唔新鮮...我下次可以用蛋皮就好香啦.
    ^^
    [版主回覆08/02/2011 04:14:00]其實真係完全唔難整架! 我今次都係第一次整之嘛,我煎咗差不多30隻,1隻都無穿到~  
     
    而且煎咗3、4隻後上咗手,妳會發現自己越煎越快!
     
     

    回覆刪除
  16. 唔怪得我果時包蛋角咁難攪啦﹐ 原來我冇好似你咁加粟粉呀 ~
    [版主回覆08/06/2011 20:17:00]我未試過唔加粟粉水係點,因為我今次係第一次包蛋餃! 不過我覺得無我像中咁難,相反其實幾容易!
     
     

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...